trunda píše:
No.... hlavně by nás zajímalo, jak nakonec dopadla epizoda s inkontinencí miníka na MiniRaceDay?
Tákže... To býló ták... Začnu ze široka...
Takhle si přezuji auto na okruhová kola (Federal RS-R 595) a říkám si, že na MRD 2016 konečně zkusím na trati, zda bude vidět úprava softu na JCW verzi na časech... Co to asi tak může udělat... V Jihlavě jsem to neotestoval, protože 190 koní nelze ve 24°C přenést na vozovku přes zimní 16" kola se šířkou 175 mm... Tam to na požádání hrabalo úplně všude - při zrychlení, brždění, zatáčení...
Tak si v sobotu ráno vstanu v 5:30, dojedu si 160km do Mýta a tam mi Trundovic bráchové skazí veškerou radost hláškou - Co ti to tam teče pod tím autem???
No, ještě štěstí, že si toho všimli. Já bych to postřehl až na trati, až by zmizela všechna voda a uvařilo se to. To už by mohlo mít vážné následky...
Bohužel na autě praskl plastový domek termostatu a při teplotě vody nad 75°C začla unikat voda. Vlastně podobná závada jako postihla nedávno Worryho. Jelikož je provozní teplota 105°C, tak by netvalo dlouho a motor by byl v háji. Namísto závodění jsem tedy celý den prokecal
Domů se jelo na vozíku. Dejvaval mne hodil s autem na chatku a pak odvezl domů. Já si užíval jízdy v předchozí generaci JCW.
Termostat už je doma. Opět jsem koukal na ebay.co.uk a je jich v nabídce mraky. Člověk si může vybrat podle ceny, kolik do toho chce dát. Bohužel neznám kritérium, podle kterého určit spolehlivost a tak raději neriskuji. Koupil jsem dražší originál BMW z Inveltu, protože i kdyby vydržel stejně jako originál z výroby, tak budu měnit za dalších 9 let (v roce 2025), což považuji za dostatečné
Tímto opravdu upřímě děkuji:-
Trundovic bráchové - za identifikaci a půjčení nářadí,
-
Láďovi - za 5 litrů destilky,
-
JOhnymu - za nářadí a pomoc s demontáží sání,
a především Davidovi - za odvoz po tom kusu České země až domů a za půjčení JCW (které se už nevešlo na vozík, muselo po svých a muselo být kvůli tomu přezuto ze slicků už v Mýtě)