Zdravím tu všechny přítomné a musim k tomuto tématu už neco napsat, jinak souhlas s Lukášem....
a par poznámek .... řešíte tu podvozek a jak moc to bude tvrdé, jak se změní trakční síly,jaké dát podložky,jak moc polezou kola,
jakou má miník spotřebu atd...... jen by mě zajímalo kolik z Vás jezdí s miníkem po okruhu a kolik z vás se dostává na hranice
podvozku nebo malinko za ně ? 90% z vás to používá na běžné ježdění a řešíte toto...... ano ja napíšu že miniho nemám dlouho ale už jsem nekolikrát s minikem na okruhu byl, dostal ho na hranice a hranice posunul změnou podvozku, stabilizátory,atd... teď řeším použití semi slicku aby se hranice posunul ješte dále..... ale mám to auto pro radost chci stím jezdit po okruhu a po našich hobby závodech v rámci motáku 2015 a neřeším tudíž spotřebu, jizdní vlastnosti v bežném provozu,atd.....
A někteří z Vás mě znají a ví jak jezdím a řídím a že i v provozu zrovna pomalu nejezdím a jestli to žere na okruhu 24 l/100km tak to žere ,kuli tomu jsem si koupil miniho pro to jaký je a proto že jsem ho chtel..... tak tu prosim neřešte pí....ovin....
jestli chcete řešit spotřebu, jak je tvrdý,jaky podložky jestli Eibach nebo H&R do bežného provozu kupte si diesla a nebo fabii je to ........
sorry za zasírání tématu ale poslední dobou se obě fóra začínají měnit v nesmyslnou debatu nováčku ,kteří si nejsou schopni celé forum pročíst a najit odpovědi.....
_________________
Konečně mám pořádný hračky:
- mini classic 94 - polozávoďák
- new mini coopes s 03 - šedá střela z balkánu - 193 koní-236Nm