Taky to teď musim řešit, a přemýšlim jak na to. Má cenu z nějaký rozlámaný sahary transplantovat ten odpor, nebo je to jen zahozená práce? (Podle mě i u úplně novýho je šance že do pár měsíců odejde, prostě to tovární řešení neni moc dobrý :/ …) Možná bych tomu dal šanci "pro originalitu" opravy, ale nejsem si jistej že to tam vůbec půjde naletovat, aniž by se nezničilo všechno okolo :D
Jinak mam pre-2003 saharu, takže se přemostění nedá udělat jednoduše horem z konektoru, ale musí se fyzicky až dolů k odporu :/ Takže práce s vyndaváním je stejná, pro mě bohužel žádná zkratka :(
Kdybych tam nakonec musel dát ten Arcol, byl by mi někdo z těch co už tu operaci mají za sebou ochotný pomoct? Já se na to necítim :/
Jinak pár postřehů ke starším příspěvkům:
RedZero píše:
1. do konektoru k větráku nejde proud 2. pod kapotou v pojistkách je vytažená jedna, kde je obrázek vrtulky. Když jsem tam pojistku dal tak tam proud šel, ale vetrák se netočil. 3. {…} zkusili mi poradit at zapojim vetrak bez odporu
Pojistka tam nebyla proto, že už to asi někdo zkoušel propojit skrz, bez odporu;) Ona totiž ta 30A pojistka občas vystřelí;) A když se místo ní dá 50A tak to zas nemusí přežít kabely :D Záleží jakým drátem se přemostí ten zelenej odpor, když tam zůstane alespoň nějakej zbytek odporu v délce/síle drátu, tak by to nemuselo vystřelovat.
Pumik9 píše:
ale ked sa zapne tak to ide asi naplno a dost to pocut {…} v lete ked je auto zorpalene a vypnem zapalovanie este mi niekolko sekund dochladzuje a potom samo vypne ventilator
Jo, to jsou přesně symptomy toho mrtvého odporu. (Spousta aut s tim jezdí a nevadí jim to, ale těm méně šťastným praskají expansky nebo odchází taky chlazení serva které je s tim nějak propojené :/ …)
RedZero píše:
Ohledně toho zobrazovani teploty, nemaš někde vice popisu k těmdle informacim, co vše tam jde zobrazit? Klidně anglicky.
Martin911Turbo píše:
Je někde seznam, co lze vše na Mini 1 generace testovat takto jednoduše přes čudlík km a klíček?
Ty jednotlivé položky budou hodně odpovídat BMW, takže se dá řídit tímhle
http://www.scoopz.com/m5board/E60_Hidde ... ctions.pdf (alespoň ta 7.0 na teplotu sedí, takže celé OBC by mohlo mít podobné položky)
PS: OKCZ na těch fotkách vidim, že taky na sahaře nemáš nahoře zelenou samolepku s množstvím náplně klimatizace. To je normální?