kola, pneu, brzdy, tlumiče, nápravy, výfuk...
Odeslat odpověď

Re: Rezonance, spíš vibrace

28. črc 2011 06:58

Mírné vibrace při čtyrce mám taky a když jsem to zjišťoval,tak je to prý normální. Cítíš je hlavně při plném záběru čtyrky a když se zvýší otáčky tak postupně zmizí?

Re: Rezonance, spíš vibrace

28. črc 2011 11:25

V mém případě vibrace při zvýšení otáček nemizí. A netýká se to jen čtyřky. Probírám to všemi směry a úplně vyloučené nebude ani nakoplé kolo, které se může chovat velmi anomálně a nutně nemusí platit ani to, že nevibruje v okamžiku vyřazení či snížení otáček, což je můj případ.A ve hře je i poloosa a uložení převodovky. Odpo snad budu vědět trochu víc.

Re: Rezonance, spíš vibrace

29. črc 2011 18:39

Tak dnes jsem se konečně dostal na hever, doslova.Seděl jsem v MINI 2 metry nad zemí jak v labuti na pouti, řadil, přidával,ubíral...Prvotní zjištění zatím zní silentblok na převodoce. Na výměny je zralý i levý čep řízení...Tohle je jasné a poznatelné a tím začneme.Snad příští týden. Tohle by nemělo být nic komplikovaného a drahého. Pokud se ukáže, že to není úplné, tak nás čeká další koncilium nad nemocným...Dám vám pak vědět.A dík všem prakticky i teoreticky zúčastněným!

Re: Rezonance, spíš vibrace

01. srp 2011 10:58

Cenu silentbloku prevodky jsem posilal, cca 2.200.

Cep rizeni, cenikovka cca 700, moje 500, je skladem.

Drzim palce at to je ono..

Re: Rezonance, spíš vibrace

03. srp 2011 10:14

Kami díky, píšu sz s objednávkou :D

Re: Rezonance, spíš vibrace

17. srp 2011 13:11

Tak se mi taky začli objevovat jisté problémy. Neberu potřebnou výměnu asi ložiska na pravém zadním kole (projevuje se to tak, že se ozývá takové pravidelné přerušované šoupání od zadního kola, při jízdě rovně to je slabší, při zatáčení doleva silnější a brzdy nebo tak to asi nebudou).
No ale mám následující problémy.
- při studeném motoru se při jednom, maximálně dvou rozjedech za sebou ozve takový zvuk jako když něco drhne, přijde mi to jako od rozvodů, jakmile se motor zahřeje, tak už je to OK
- a teď nově mi začlo chroustat řízení, když na místě nebo při pomalé jízdě otáčim volantem, tak to v tom jakoby křupe (když sem něco podobného řešil u BMW E61, tak na mě vybafli výměnu řízení za 40 tisíc materiál, plus rozebrání půlky auta, ale zároveň řekli, že pokud mi to nevadí, tak neni potřeba to měnit, protože se to nebude zhoršovat), ale je fakt, že u BMW to je podstatně slabší, tady to je vyloženě jako kdybych drhnul kov o kov a pak to křupne
- poslední věc je, že mi přijde, že to auto moc nejede, na to jakej poměr výkon/hmotnost Sko má
Všechno to jsou ale takové věci, které laik nepozná, jak moc to je vážné/normální a čim to ve skutečnosti je. Chtěl bych teda poprosit, jestli někdo nemáte zkušenosti, případně doporučit servis v Praze nebo okolí, kde se opravdu vyznají v Cooperech a jednají fér. Nerad bych totiž dopadl tak, že mi v lepším případě řeknou správnou diagnostiku, ale vybafnou na mě ceny trojnásobné, než by třeba mohl sehnat Kami a v tom horšim, že mě rovnou řeknou, že je potřeba vyměnit půlku auta za 50 tisíc i když to bude jenom v nějaké blbosti za pár stovek.
V diskuzi jsem tu našel zmiňovaného Pupíka, ale tam mě odrazuje už úvodní stránka, kde se rezolutně distancují od dílů, které si zákazník sám donese a tak se obávám první varianty.
Zároveň mám drobné zkušenosti s firmou AutoHelp, která je velmi dobrý servis pro BMW, Audi apod. a Coopery prý taky dělají, ale nevím, jak moc se v Minících vyznaj.
Ideální by pochopitelně bylo, kdyby existoval servis, který by auto projel, zevrubně prohlédl na zvedáku a udělal by mi kalkulaci, jaká práce a případně díly by byly potřeba (např. to řízení je způsobeno čepem řízení a stálo by to 1000 materiál a 1500 práce a já bych se mohl poptat po vlastním materiálu, třeba za 500 od Kamiho)
Případně jestli někdo máte čas a trochu zkušeností, že by jste se projeli a řekli, jestli to jede jako Sko nebo jako Fabie 1,2. :D

Re: Rezonance, spíš vibrace

17. srp 2011 14:06

servis v praze ti bohužel nedopořučím ... :(
Ale to praskání rado způsobuje opotřebovaní horní uložení tlumičů / axialní ložiska / někdy to vede až k tomu že auto střídavě tahne na jednu nebo druhou stranu .

Re: Rezonance, spíš vibrace

22. srp 2011 12:22

Nech si proměřit výkon na motorové brzdě, stojí to cca 1000-2000 Kč. Třeba Auto Jarov má motorovou brzdu Maha (tuším vč. možnosti 4x4) za 2000,- s daní.

http://www.autojarov.cz/servis-a-sluzby ... ni-vykonu/


Nebo zrychlení 0-100 příp. 80-120 si můžeš změřit i sám a porovnat s tabulkovými čísly ;-)

Re: Rezonance, spíš vibrace

09. lis 2012 02:56

pampeago píše:servis v praze ti bohužel nedopořučím ... :(
Ale to praskání rado způsobuje opotřebovaní horní uložení tlumičů / axialní ložiska / někdy to vede až k tomu že auto střídavě tahne na jednu nebo druhou stranu .



Jojo tohle mi ted zaclo delat. Zacalo to minulou zimu na konci. Prvne jsem si myslel, ze se mi to zda. Auto zaskubalo volantem. Pak pri maximalnim rejdu se ozvaly zvlastni hrozive kovove zvuky. Cely leto naprosto v pohode az do maximalnih teplot, kdy se to zase narazove projevilo u pravyho kola v maximalnim rejdu. Letos se to zaclo projevovat s takovym nastupem a tendenci zhorseni, ze kdyz jsem si byl domluvit predevcirem mechanika, tak dneska jsem se pri chovani auta nekolikrat na dalnici pekne opotil.
Najednou zacnou strasny vibrace, auto tahne a nebo i v rychlosti opravdu ostre cukne doprava (jesteze ne doleva) dela to ve 130 i 80 km/h zastavim, rozjedu a nic.
Netusim jak to je ulozeny, ale pry to delaji nepromazany cepy, klouby atd. Uplne si predstavuju, jak tam dre kov o kov, auto se rozvibruje a otoci to volantem.
Prijde mi to hodne nebezpecne. Zitra mam nastesti servis:-)
Napisu, jak to dopadlo.

Re: Rezonance, spíš vibrace

07. led 2013 12:36

Ahoj,
Potřebuju poradit. Od přední nápravy se mi ozývá neskutečné hučení, počínaje 40km/h až do maximálky. Čím rychleji jedu, tím víc to hučí. Můj typ byla a jsou ložiska, ale chci se zeptat jestli vás nenapadá co jiného by to mohlo být, protože ložiska většinou hučí jen při zatáčení. Jen při zatočení doprava se ozve hučivější zvuk od levého předního kola, jinak je hučení konstantní, nehledě na směr jízdy. Děkuji :)

Re: Rezonance, spíš vibrace

07. led 2013 12:51

Ja bych typoval taky ty loziska. Samozrejme to muze byt treba i pneumatika - obzvlaste zimaky "huci" o trosku vice nez letnaky.

Re: Rezonance, spíš vibrace

07. led 2013 13:02

Taky jsem to bral takto, ale pak se ukázalo, že ložiska předchozí majitelka měnila u BMW. Což je před cca 20 tis km. Takže tady nastává to dilema. Kola jsou vyvážené a v pohodě.

A takhle moc zimáky nehučí :/ Během dneška nebo zítřka pojede na diagnostiku do serevisu asi, nezbývá nic jiného, takže kdyby do té doby někoho něco napadlo, děkuji moc :wink:

Re: Rezonance, spíš vibrace

07. led 2013 13:12

Jako Worry

Nevymetl jsi nejaky diry nebo draha polovicka?

Re: Rezonance, spíš vibrace

07. led 2013 13:20

Peppino: Ostrava je jedna velká díra... :cry: Já do žádné nevletěl, ale asi by to bylo vysvětlení. Musím si dneska udělat čas a vlézt pod Miníka jestli tam nebude něco na pohled špatně.

Re: Rezonance, spíš vibrace

07. čer 2013 09:10

Tak jsem včera zjistil že horní uložení pravého tlumiče je u matky co je vidět v motorovém prostoru je materiál naprasklý, tak jsem objednal oba kousky nové. Ono lupání při zatáčení se mi začalo tak projevovat, jsem zvědavý jestli po výměně toto opadne

Re: Rezonance, spíš vibrace

24. úno 2014 17:14

Dobrý den,chci se zeptat od 100 km/h mám stejný problém a myslím si že to bude poloosa a můžete mi někdo poslat odkaz na dobrou koupi mám MINI S 120 KW rok 2003
Odeslat odpověď