úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
Odeslat odpověď

1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

05. dub 2013 11:18

Zdravim,

mate nekdo zkusenosti a tipy s vymenou OEM vackovku za Performance? Znacky? Model?
Ve hre zatim jsou:
Schrick
Newman
Cat Cam

Tady je specifikace Newman pro 1.gen

Diky za kazdy prispevek!!
Přílohy
newmancams.jpg
newmancams.jpg (165.17 KiB) Zobrazeno 14336 krát
Naposledy upravil iko dne 11. dub 2013 18:07, celkově upraveno 1

Re: 1gen +HP Vackova hridel / Cam shaft upgrade

11. dub 2013 18:05

Vsechno ma plus a minus a clovek musi najit kompromis. Po dloooouhem uvazovani, premysleni v noci a ve dne, po precteni asi tisice prispevku z ruznych foru po svete je to tady

:onfire: Newman 250/400

Vackova hridel dorazila za 3 dni z UK (UPSem). Muzu doporucit PRS Racing dobre ceny a perfektni jednani. Docela byl problem v CR sehnat assembly lube, ale nokonec jsem nahodou narazil na Millers Oils a ty ho i meli skladem, takze do druheho dne byl doma. Libila se mi take jejich myslenka, ze se po 200km rozpusti v oleji a tim nebude branit cestou jak napriklad ruznych no-name past. Sroub 07137829910 z Inveltu 103kc, taky do druheho dne.

Tak ted zbyva montaz..vikend je pred nami...drzte palce :andare:
Přílohy
cam1.jpg
cam1.jpg (62.05 KiB) Zobrazeno 14277 krát
cam2.jpg
cam2.jpg (63.26 KiB) Zobrazeno 14277 krát
cam3.jpg
cam3.jpg (60.86 KiB) Zobrazeno 14277 krát

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

16. dub 2013 09:33

:bigups: :bigups:

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

16. dub 2013 10:21

fuuha to vyzera zaujimavo!

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

16. dub 2013 11:35

jede to nezkutecne Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 - money well spent

par fotek z vymeny
Přílohy
cam2.JPG
cam2.JPG (164.71 KiB) Zobrazeno 14181 krát
cam1.JPG
cam1.JPG (139 KiB) Zobrazeno 14181 krát

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

17. led 2014 19:13

Dnes máme s Pumikem pozdní vanoce :D https://m.facebook.com/photo.php?fbid=3 ... 6&refid=17

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

18. led 2014 10:34

paulie025 píše:Dnes máme s Pumikem pozdní vanoce :D https://m.facebook.com/photo.php?fbid=3 ... 6&refid=17



:banana: Gratulace! Tak to je bomba! Az ji tam das, ozvi mam mapu na tu vackovku primo od Lohenu..Hodne stesti!!

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

19. led 2014 12:19

Dik Iko,urcite dam vedet...Mini je ted v rozsypu :D uz aby bylo jaro :banana:

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

21. led 2014 16:07

panove, na kolik to tak vyjde, cele komplet? Hridel + montaz? Kdy to budes mit hotovo?

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

22. led 2014 15:31

Chtel bych to stihnout do jara,cekam az mi prijde hlava a pomazli se s ni CNC..jinak vacka s dopravou cca 200liber,sani,vyfuk,remenice a soft dalsi nesmysl :) nehlede na to ze je by bylo dobry to necim ubrzdit... :lol:

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

22. led 2014 15:39

Tak to bude muset stacit, jak to je, dohromady to bude randal.

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

22. led 2014 18:49

Snad jo,jaro ukáže víc.. :D

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

14. črc 2015 14:07

italštině moc nevládnu.. navíc jsem si vědom, že existují i mezi ostrými vačkami různé specifikace, ale tenhle obrázek a srovnání určitě zaujme každého, kdo se nechává unášet pískáním kompresoru u jeho New Mini Cooper S "MKI" tedy R53.. 8)
srovnání výkonových grafů dvou ostrých vaček na brzdě od notoricky známé závodní stáje GPgarage
252cv Cat Cams
234cv Newman
Přílohy
11745935_10153468826387288_7700991497915936781_n.jpg
11055484_440320216132987_302919543_n.jpg
11055484_440320216132987_302919543_n.jpg (27.63 KiB) Zobrazeno 12933 krát

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

14. črc 2015 18:07

...a standartní průběh se seriovou vačkou máš?

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

14. črc 2015 18:46

tak Žigi R53 (2002) a Kúťa R53 (2003) si udělali test na místní balkánské brzdě.. více se dočteš v jejich profilech
Přílohy
file.php.jpg
Kúťa před úpravama
file.php.jpg
Kúťa po úpravách
file.php.jpg
Žigi

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

14. črc 2015 20:50

Pěkný rozdíl :)
Ale s takovými vačkami (viz garfy od GP garage) se už asi moc pohodlně nedá jezdit v běžném provozu. :?
To je na druhého Mini. :lol:

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

14. črc 2015 22:41

tak o tom snad není nejmenších pochyb, že jakékoli performance a fast road úpravy snižují míru pohodlí a běžné použitelnosti auta.. o to větší ale přinášejí radost na okruhu..

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

14. črc 2015 22:43

...přesně tak, právě proto mluvím o druhém autě :wink:

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

15. črc 2015 10:43

no nejaky velky naraz vykonu velmi necitim ale pravda je ze nemam na nu mapu a zmes je chuda alebo az priliz kto vie
ale viem ze je nepravidelny chod na volnobehu
pockame ci sa nieco podari zohnat ak nie davam povodnu vacku

Re: 1gen +HP klub Vackova hridel / Cam shaft upgrade

15. črc 2015 16:06

..to je bohužel úskalí ostrých vaček. Proto jsem zmiňoval druhé auto, hlavně s jinou ECU. V té původní asi moc nepůjdou předělat mapy, navíc pokud by šla tak asi jen jedna (bez možnosti přepnutí na jinou), což je velmi nepraktické (např.: mokro, sucho, atd.)
Už jsem tady na foru házel dotaz jestli má někdo zkušenost s tímto: http://www.bytetronik.com/index.html (nebo něcím podobným)
To je asi jediná možnost jak mapy přepsat. Odbrzdit a zapsat nějakou kompromisní variantu do původní ECU.

Jak toto forum pročítám, asi by s orig. ECU měl mít nejvíce zkušeností OKCZ, tak nevím jestli je vůbec možné něco v mapách měnit?

..jinak v tvém případě, bude určitě samotnou výměnou vačky vše rozhozeno (jak množství paliva, tak zapalování atd.), nepravidelný chod ve volnoběhu na "ostrou" vačku, je normální i s dobře odladěnými mapami (tam si nepomůžeš).

Edit:
stále pročítám možnosti úprav v orig. ECU http://www.bytetronik.com/fa.html a za ty prachy to není špatné!

K přepnutí (nahrání) jiné mapy, je zapotřebí ntb.
Navíc je možné spousta dalších modifikací a úprav, jako je launch control, atp.
Myslím si, že pokud někdo nechce ze svého auta dělat doslova okruhovou mrchu s odpojovačem se starterem na tlačítko, tak tohle řešení se zdá být ideální.
Samozřejmě to něco stojí, ale schválně porovnejte s cenami programovatelných ECU (s tím, že Vám např.: nebude fungovat BC, odstraníte imobilizer a spousta standartních komponentů, které buď přímo ovládá orig ECU nebo je na ní závislá)

...jak vypadá sw. prostředí https://www.youtube.com/watch?v=iv7Fk90VSLU ...samozřejmě k optimalizaci je zapotřebí brzda a zkušeného tunera https://youtu.be/5FRc8smxMbQ
Odeslat odpověď