co kde a kam vede a nevede, co se kam zapojuje a jak to funguje...
17. led 2012 12:07
Ahoj,
delší dobu mi v hlavě vrtá ASC. Moje MINI ho nemá, resp. nemám na pulubce páčku na vypnutí. Pokud dobře vím pracuje to na základě info. z ABS senzorů.
Proto mě napadlo jestli nezle ASC dodatečně nainstalovat "odemknutím" podporu softwarově a montáží vypínací páčky. Máte s tím nějaké zkušenosti? Jinde jsem nic nenašel.
Díky!
17. led 2012 13:43
Ahoj Honzo, myslím si, že to nejde.Já jsem dovybavil své MINI holátko předními mlhovkami a musel tedy koupit nové přepínací pole, protože na tom původním jsem měl vypínač jen na zadní mlhovku.Sehnal jsem však i to s ASC vypínačem a když jsem byl u MINI čaroděje OKCZ odblokovávat palubní počítač, tak se diagnostikou pídil i po případném aktivování ASC. Nenašel však s diagnostikou žádnou cestu. Může hrát možná roli i nezapojený vypínač, protože na skartu není odsazen pin pro jeho použití.Ale to už lavíruju ve spekulacích, které jsme vedli s OKCZ na dvoře.Každopádně pokud by Ti ke štěstí a aktivaci ASC chybělo jen přepínací pole, tak ho s Tebou vyměním za to Tvé.Na tohle laborování se necítím, takže ten přepínač nebudu potřebovat...
17. led 2012 13:54
kdysi jsem to hledal a dopadl jako ty jen u skodovkaru / skodahome / jsem nejake info o dodatecne montati objevil..../ VW = ASR /
Minik to muze mit udelane trochu jinak ale v zakladu bych to videl stejne na bud jiny tip ABS urceny pro ASC nebo ASC jednotka + vypinac + propojeni a aktivaci v ECU ..a melo by to bezet. Trochu jsem to zjednodusil

ale rozbehani by nemel byt zase takovy problem.
jdu hledat
17. led 2012 14:15
A natazeni dratku je taky v pohode

To uz umime..
17. led 2012 14:26
Teď jsem procházel soubory od různých jednotek co jsou v autě a podle všeho to vypadá, že by to stačilo povolit ve dvou a mělo by to fungovat. Nemám to ovšem vyzkoušené...
17. led 2012 14:30
jeste lepsi
+ zapojit jeste tlacitko vypinani .. nebo myslis ze i bez nej ??
ps. klidne to testnem na mem
17. led 2012 14:54
pampeago píše:jeste lepsi
+ zapojit jeste tlacitko vypinani .. nebo myslis ze i bez nej ??
ps. klidne to testnem na mem

Náhodou jsem našel zálohu tvého mini z posledního srazu a objevil jsem, že ASC není aktivní, tak by možná stačilo změnit na aktiv

A panel s přepínačem by to chtělo, aby se mohlo rovnou vyzkoušet, zda to funguje.
17. led 2012 15:02
bezva ..a já vím kdo ho má
18. led 2012 16:02
Díky všem za informace

. Takže by to nakonec nemuselo být tak komplikovaný

. DSC už by asi taková brnkačka nebyla.
No pokud by se do toho Pame s OKCZ pustli, asi bych si počkal na výsledek. Protože pokud je to s převážný většiny SW záležitost. Byla by škoda ASC nemít.
18. led 2012 16:23
Rozdíl mezi DSC a ASC+T není až zas tak velký (min. asistent rozjezdu do kopce). Je otázka, jestli DSC používá info z čidel, která tam standardně nejsou. Jinak je to všechno elektronika.
Pozn.: Pro 2. generaci by asi neměl být problém DSC dodělat. Horší to je u DTC, protože to bylo až od 8/2010 (po faceliftu) a pro 2007-2010 nejde, software na to nemá nastavení...
18. led 2012 16:54
Měl jsem právě za to, (vlastní domněnka) že DSC potřebuje nějakou další řídící jednotku, než je ta, která se stará o ABS + další senzory.
18. led 2012 17:00
Na ebay se obcas DSC jednotka prodava, tak to asi nebude jen SW zalezitost.
18. led 2012 17:10
Je to tak pánove DSC potřebuje toto
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-MINI-R50- ... 3cb5768f86 
Ale ASC+T by měl stačit ABS modul
18. led 2012 17:38
Ale dodělat DSC jde, ta jednotka není vůbec drahá
18. led 2012 18:19
Panove a
DSC se stara o co ? Nejak mi unika ta funkce, ale je to nejspis tema zkratkama
18. led 2012 18:36
Tenhle FAQ bys měl už dávno znát
http://www.mini2.com/forum/faq.php?faq=new_faq_item#faq_faq_terms_absDSC je mnohem chytřejší.
(DTC je pro maximální trakci na sněhu nebo na písku, na rozdíl od ASC+T/DSC je normálně vypnutý)
19. led 2012 07:59
jednoduse obdoba vice znameho ESP
Citace :
DSC (Dynamic Stability Control) je elektronická regulace jízdní stability, obdoba systému ESP. DSC používá například BMW nebo Mazda.
Zkratka DSC pochází z anglického Dynamic Stability Control. Označuje elektronický stabilizační systém sloužící k zajištění bezpečného chování automobilu v kritických situacích. Systém v průběhu jízdy sleduje chování automobilu a na základě získaných informací upravuje směr pohybu automobilu pomocí cílených brzdných zásahů na jednotlivá kola. Tento systém využívají například značky BMW a Mazda.
ps. myslim ze tam ta nistalace nebude tak snadna jako u ASC
19. led 2012 10:26
Diky za vysvetleni, uz jsem chytrejsi
01. úno 2012 11:06
aby se neřeklo že se nic neděje tak přepínač je na cestě a schéma zapojení díky Worrymu už mám tež v rukou
nasleduje prozkoumaní jednotky ABS ...
01. úno 2012 15:05
Úžasný! Už se těším na další informace! Doufám, že pak bude foto z montáže
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.