co kde a kam vede a nevede, co se kam zapojuje a jak to funguje...
10. bře 2022 07:04
Ahoj.
Nevíte někdo čím by to mohlo být?
Auto jede úplně normálně a normálně dobíjí (13,8v-14,2v), ale po vytočení nad 4 tisíce otáček se po chvíli rozsvítí všechny kontrolky, zamrznou ručičky otáčkoměru a tachometru a začne to přebíjet(17v-20v). Po ubrání plynu se po chvíli všechno normálně zhasne ručičky začnou chodit a zas to dobíjí normálně…
-alternátor vyzkoušen na zkušebně
-baterka nová
Děkuji za radu/rady
Jedná se o R53-125kw r.v.2006
09. dub 2022 19:50
...tohle je na 100% vadná regulace v alternátoru.
Pořiď originání BMW alternátor klidně z vrakoviště a zrepasovat uhlíky.
Nový alternátor z druhovýroby pro MINI nikdy nefunguje dlouho (nebo je to velká náhoda).
Mám s tím osobní zkušenosti 2x jsem dával nový z druhovýroby a vydržel sotva 1000km.
16. dub 2022 13:04
Děkuji za radu.
Už je tam nějakou dobu namontovanej novej alternátor z druhovýroby a zatím to chodí jak má…Uvidím jak dlouho to bude fungovat…
Pokud to začne dělat znovu tak tam dám origo.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.