Logo
Právě je 28. bře 2024 23:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12. říj 2019 21:02 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Tak pratele, potrebuji rady zkusenejsich. po vymene termostatu se s Clubbym deji opravdu divne veci. Krom obcasneho "ucurnuti" chladici kapaliny nam ted zacal padat motor do nouzoveho rezimu. Motor proste netahne (kdyz vycistim vsechny chyby) a kdyz ho trochu protahuju, tak pada do nouzaku. Stale se opakuje chyba 2885 (boost pressure control deviation, plausibility.

Uz jsem dostal par chytrych rad a procetl jsem nekolik stranek na netu a podival se na nekolik videi na YouTube. Vysledek - jsem vice zmateny nez na zacatku. Zatim se mozne zavady, na ktere jsem narazil (nikde jsem zatim nenasel reseni)

1) vadne podtlakove hadicky
2) vadny BOV ventil
3) vadna vakuova pumpa
4) vadna klapka v turbu

Kazdopadne se vsechno mota kolem podtlaku a tak asi zacnu pomalu menit ty nejlevnejsi casti a budu postupne pridavat :( Nemate nekdo napad, jak to vyresit nejak rozumne ?

Predem diky za rady... :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. říj 2019 11:43 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 02. úno 2013 21:21
Příspěvky: 195
Bydliště: Praha
Když je to po výměně termostatu, hledal bych chybu která nastala touto prací. Kontrola všeho co bylo odpojeno, demontovano atd.

_________________
cooper S, 2005, JCW + GP soft


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. říj 2019 20:50 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
No, po pravde tam moc moznosti neni. Termostat ma jen hadice a ty jsou zapojeny spravne. Hlavne ta chyba se zacala objevovat cca mesic po vymene, takze souvislost to asi nema. Holt jdeme do let, uz je nam 11 let a tak zacnou odpadavat slabsi kusy :lol:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 13. říj 2019 22:41 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 02. úno 2013 21:21
Příspěvky: 195
Bydliště: Praha
Co čidlo tlaku turba/váha vzduchu (tlak v sacim potrubí), nevím jak to má tvůj motor, když to dělá při větší zátěži, kdy tlak turbem výrazně roste, asi neodpovídá změřená hodnota nastavené toleranci.
Původně jsem pochopil, že závada se vyskytla hned po výměně termostatu, tak bych hledal logicky nějakou nezapojenou věc (hadička konektor atd).

_________________
cooper S, 2005, JCW + GP soft


Naposledy upravil minimartin dne 14. říj 2019 10:09, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. říj 2019 08:55 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2017 13:59
Příspěvky: 55
Bydliště: JM
Ja bych asi zacal tim ventilem na turbu, nedavno me taky odesel, po demontazi a rozebrani byla jasne videt praskla membrana. Tam se me ale zda, ze to padalo do nouzaku hned jak se trochu seslapl plyn, ale s autem se porad dalo celkem jet.

Hodne podobnou chybu me taky delala skrtici klapka (ta co je dole pred sanim motoru - intake manifold) a tam to prave vyhazovalo az pri vetsi zatezi, ale auto pak uplne ztracelo dech nevyjelo to skoro ani kopec.

Taky bych zkontroloval hadici sani z airboxu do turba, na strane turba se me ta moje puvodni vevnitr uplne rozpadla, tam by to taky mohlo podfukovat.

Vakuova pumpa to bych asi vyloucil, ta je k brzdam, z te akorat chcije olej kdyz v ni ztvrdne tesneni :mrgreen: taky jsem menil...

_________________
R55 CLUBMAN COOPER S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. říj 2019 17:17 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Diky za tipy - rovnou jsem objednal to tesneni k vakuove pumpe. Ta to opravdu nebude, protoze brzdy funguji - takze ta podtlak dava. Zacnu vymenou tech podtlakovych hadic, tam nic nezkazim. A kontrolou BOV ventilu. :bigups:

_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. říj 2019 07:04 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2017 13:59
Příspěvky: 55
Bydliště: JM
To tesneni vakuovky k hlave motoru jsem taky zkousel prvne menit, ale byla to vicemene marna prace a vyhozeny penize, protoze vetsinou protika to tesneni co je uvnitr te pumpy a to se samostatne koupit neda :( Navic bylo uvnitr uz dost vysoupane viko (zrejme z nedostatku oleje jak tekla) takze doporucuju rovnou vymenit celou pumpu za cca 2k (Pierburg), v cene je i to tesneni pumpy k hlave.

_________________
R55 CLUBMAN COOPER S


Naposledy upravil lachyn dne 15. říj 2019 10:32, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15. říj 2019 07:29 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2017 13:59
Příspěvky: 55
Bydliště: JM
Jinak jestli chces utracet za hadice tak jeste zvaz tyto, ktere zaroven odstrani oba "rezonatory / zvukove generatory" na vedeni

https://www.ebay.co.uk/itm/Mini-Cooper- ... 3442202842

https://www.ebay.co.uk/itm/Mini-Cooper- ... 2341249873

:wink:

_________________
R55 CLUBMAN COOPER S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 27. říj 2019 17:45 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. lis 2008 19:29
Příspěvky: 1483
Bydliště: Praha
Tak zahada vyresena - preventivni vymena svazku podtlakovych hadic probehla, avsak bez vetsiho efektu. Nakonec byla zavada v praskle membrane BOV ventilu. Ted uz zase jezdime jako za mlada :bigups:


Přílohy:


_________________
Klasika jsem měl rád, NEW MINI miluju !
Happy MINI Friends - "Kápo"
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz