Ahoj, vítám v klubu, dnes jsem domů přivezl r53. Je ze Švýcarska, pak byl v Olmíku a teď se přestěhoval z Prahy do Hradce. Byl super opečováván, ale jak je to s věkem, stále je co dělat viz nedodstatky dole, které budu chtít odstanit. První co udělám je, že po cestě z Prahy v fakt hnusným počasí dostane zítra lázně a vrátí se opět zpět do super vizuálního stavu a pak evidenčka, převod a STK.
Musím říct, že celou cestu jsem si fakt užil, díky absenci dálniční známky mám úsměv ještě teď jako rohlík.
Mini Cooper S R53 4/2003 V německu namontovaný výfuk JCW, originál sání JCW, grill JCW, karbon JCW řadící páka a ruční brzda, atd. V 9/2017 dovoz do ČR při 192.264km. Vůz jsem koupil 11/2017 při 195.114 km s tím, že proběhl servis, který obsahoval: - Preventivní výměnu oleje v kompresoru, - Při této příležitosti výměna originální řemenice kompresoru za KAVS 15% (zvýšení výkonu), - Řemen Gates, - Výměna alternátoru, - Výměna chladící kapaliny, - Výměna oleje v převodovce Castrol Syntrax Multivehicle 75w90 API GL-4, - Studené svíčky NGK 4285 (BKR7EQUP), - zapalovací cívka NGK, - kabely NGK, - senzor vačky Delphi, - Vzduchový filtr MAHLE ORIGINAL LX 1628, - Olejový filtr MANN-FILTER HU 816/2, - Motorový olej Mobil Super 3000 X1 5W-40, - Repase předních brzdových třmenů – opravné sady Frenkit, - Přední brzdové vrtané kotouče BREMBO XTRA LINE, - Přední brzdové destičky BREMBO, - Brzdová kapalina ATE DOT4 SL.6, - Čep řízení pravý – Febi, - Nerezové svody zn.DIRENZA včetně thermo pásky, - Instalace zcela nových kultovních disků ROTA RB v barvě Gunmetal, - Pneu Michelin Primacy 3 v předepsaném rozměru 205/45/17.
Nyní má MINI najeto poctivých 195.920 KM. Nedostatky: Kapota od kamínků, koroze pod levým zadním světlem, zámek u spolujezdce se DO pouze zamyká.
Než udělám nějaké své fotky, použiji jednu od původního majitele. Fotky jsou krásné.
Přílohy: |
e1-mini-cooper-s-r53-kompresor.jpg [ 187.49 KiB | Zobrazeno 12914 krát ]
|
_________________ R53, JCW kit (saní, gril, výfuk), KAVS 15%, svody Direnza,...
|