Tak Mini je opět doma
Celá operace přechodu na jinou řídící jednotku je dokončena a odladěno
Andreas v DRS Motorsport odvedl dobrou práci...
Příloha:
DSC_0876.JPG [ 209.07 KiB | Zobrazeno 8243 krát ]
Vzhledem k seriovým (works) vstřikům, vačce, benzínové pumpě a kompresoru, z motoru momentálně víc dostat nejde.
Ale podařila se nám docela pěkně narovnat křivka krotícího momentu. Ten pěkně nastoupí cca ve 3tis a mírně poleví až v 5,5tis.
Tudíž je momentálně na programu změna všech zmíněných works komponent.
Důvodem proč jsem to neudělal rovnou, byla hlavně změna řídící jednotky, aby měly tyhle změny, které mají zásadní vliv na výkon, vůbec nějaký smysl
Takže momentálně jsem ve fázi plánování dalších motorových komponent.
Základem bude samozřejmě výkonnější palivová pumpa, vstřiky s min. průtokem 550cc (možná víc) a určitě kompresor od firmy Sprintex (tím i přechod na elektrickou vodní pumpu), v neposlední řadě vačka.
Příloha:
s-l1600.jpg [ 46 KiB | Zobrazeno 8243 krát ]
malé videjko z brzdy (žádné plamínky se nekonají) stále držím auto jako nenápadné
https://youtu.be/Fc70RD7ZoFsLetos ještě chci stihnout vyměnit spojku a vyměnit ložiska v převodovce (na hl. hřídeli už jsou KO)
...takže bude rozborka převodovky
(ještě musím reklamovat vadný alternátor
)