Obecně s kompresory nic nebývá (nejsou tak náchylné jako turba), při vnějším ohledání se na něm nic nepozná (musel by se rozebrat...podle mě zbytečné řešit)
Pokud někdo opravdu dělá rozvody, které většinou bývají na výměnu (včetně obou ozubených kol, vodítek a napínáku) a udělá je správně (opět z venku nezjistíš), tak se v podstatě nemáš čeho bát.
(ať ti ukážou staré rozvody)
Příloha:
DSC_0203.JPG [ 477.11 KiB | Zobrazeno 5918 krát ]
na fotce chybí ještě cca 5cm dlouhý váleček (olejový napínák)
Na motoru jinak nic nezjistíš.
- zkontrolovat jestli "neprdí" svody (můžou být popraskané, většinou to není těsněním)
- lehké rachocení z převodovky v neutrálu při nesešlápnuté spojce (může být spojkové ložisko, nebo ložisko hl.hřídele převodovky...nic zásadního)
- pak obecné věci kolem přední nápravy (různé ťukání čepů, stabilizátorů, nemělo by nic vrzat nebo cvakat při otáčení volantem)
- ložiska (náboje) kol
- opotřebení brzdových kotoučů
- atd. atd.
Jinak při jízdě je normální specifické kvílení kompresoru, při stání a otáčení volantem je většinou slyšet elektrické servořízení a ostatní věcí jako u běžného auta.