Logo
Právě je 28. bře 2024 16:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 30. lis 2017 00:55 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
Tak přípravy jsou u konce! :banana:
Mini už je zase kompletně poskládané, škoda že je tak hnusně a mokro.
(operace se zdařila, pacient se cítí dobře)
Hned bych se jel projet :andare:

Pár fotek z dodělávek :D
Příloha:

Příloha:

Příloha:



Teď už čekání na nový mozek :inlove:

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 30. lis 2017 01:05 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 02. úno 2013 21:21
Příspěvky: 195
Bydliště: Praha
Pěkně, ta remenice na klice je větší?

_________________
cooper S, 2005, JCW + GP soft


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 30. lis 2017 01:08 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
...jasně! :wink:
o 2% :mrgreen:

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 30. lis 2017 10:55 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. led 2015 23:22
Příspěvky: 575
Bydliště: Praha
Jak je to pak s řemenem? Předpokládám že na kompresoru máš naopak menší řemenici. Takže ve výsledku je řemen stejně dlouhej nebo musí být kratší jako když měníš jen řemenici na kompresoru?

_________________
MINI COOPER S 2006
KAVS Pulley 15%
GP software by OKCZ
Neexistuje racionální důvod si koupit MINI, tak jsem si ho koupil :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 30. lis 2017 11:03 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra

Registrován: 16. zář 2017 23:06
Příspěvky: 132
Bydliště: Kosice
Ked mas 15% + 2% tak sa dava remen #060539

_________________
Mini Cooper S R53
HYPER BLUE
SW: 198PS/ 229Nm
ALTA: 17% Pulley, Silicone Snoot Boot
Newman PH2
Bosch 550cc
FORGE MS: IC a Silicone Intake Hose
Milltek: Full Exhaust System/ Res.
PowerFlex Full
SilverProject stav. ramena/ horne ulozenia
OMP U/L Strut Brace


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 30. lis 2017 11:22 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1099
Bydliště: Michalovce (SVK)
pekna robota :bigups:

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 30. lis 2017 14:48 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
...řemen mám teď trochu kratší (původně na Works 6PK1374)
na řemenice -15%(kompresor) a +2% (klika) mám 6PK1368.
Vychází to pěkně na zajištěný napínák do druhého očka a řemen jde pak pěkně namotat. :wink:

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 01. pro 2017 19:54 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. bře 2016 20:25
Příspěvky: 63
Bydliště: Olomouc
Ahoj, mám prosbu nebo dvě. Zajímalo by mě jak se mění ozubený rozvodový kolo na klice, kdesi se psalo že je to tepelnej spoj a v domácích podmínkách těžko zvládnutelný. A druhá-úplně mimo- kdesi jsem na fotce viděl že máte PT Crusier jestli je teda tvůj, tak jak jste s tím spokojení? sháním něco na denní ježdění a běžný auta mě nebaví.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 02. pro 2017 01:56 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
Mno...ozubený kolo rozvodů na klice se sundá stahovákem a zpět nové kolo nahřeješ horkovzdušnou pistolí a nasuneš zpět.
Nic složitého.

OT:
Ohledně PT Cruiser vím, že 1,6 bloky motorů jsou stejné.
Já mám 2.0i v LPi (přímý vštřik kapalného LPG) jezdí to za 10l plynu na 100km. Takže dobrý. Jsem tak trochu na americké vozy (mám ještě Dodge Grand Caravan taky v LPG)

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 09. pro 2017 16:08 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
:banana: Je to doma! :banana:
Už se těším na brzdu! :mrgreen: Uvidíme co Mini předvede :compueter: :onfire: :D :D :D
Příloha:

Příloha:


_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 09. pro 2017 16:13 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 23. lis 2017 23:08
Příspěvky: 47
Bydliště: Benešov
pěkný, kdo to bude ladit? :)

_________________
2006 Checkmate JCW R53


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 09. pro 2017 16:23 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
...jsou věci (auta, motory, ecu maps) na která si nenechám sáhnout od "odborníků" :? , na brzdu jezdíme tam, kde je zrovna volno :wink:

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 10. pro 2017 21:45 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. led 2015 23:22
Příspěvky: 575
Bydliště: Praha
Davide, koukám že ti doma roste pěkná a nenápadná bestie !
Už se těším na graf z brzdy, ten doufám schovávat nebudeš :-)

_________________
MINI COOPER S 2006
KAVS Pulley 15%
GP software by OKCZ
Neexistuje racionální důvod si koupit MINI, tak jsem si ho koupil :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 10. pro 2017 22:05 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
Tak o nenápadnost mě právě jde. :D
Když bude graf zajímavý, tajit se s ním samozřejmě nebudu. :wink:
Uvidíme jak moc to bude nebo nebude bestie, moc úprav na motoru není a brzdit nějaký extrém na sériové komponenty není moc vhodné.
Řekněme, že proběhne optimalizace ECU map motoru k novému výfuku a řemenicím. 8)

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 14. pro 2017 01:07 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 17. dub 2013 11:34
Příspěvky: 457
Fakt paráda! Jedno z najinšpiratívnejších vlákien na tomto fóre. Ako si to na začiatku rozbehol, tak v tom stále pokračuješ - klobúk dolu!

Dnes som si tvoje vlákno prečítal znova a chcel by som ťa poprosiť o tvoj názor ohľadom bŕzd - pretože fundovanejší zdroj skúsenosti ohľadom bŕzd azda nepoznám :D.

Na mojom aute mám nahodené pancierové hadice od firmy HEL. Z počiatku keď som ich na auto nahodil som mal instantný pocit, že to lepšie brzdí... avšak do veľkej miery to mohlo byť placebo. Tažko niečo také objektívne zhodnotiť.

Od prvého dňa som si však týmito hadicami nebol 100% istý. Hadice na môj vkus pôsobia veľmi zraniteľne - sú neohybné, zle držia tvar... Pri extrémnych podmienkach (maximálne vytočenie a prepruženie) sú dosť namáhané a tak ďalej.

Pri každej rotácií kolies som sa na hadice pozeral a hovoril si, či ich radšej nevymením za OEM gumové hadice. A tak som nedávno začal túto tému Googliť a na internete som našiel rozporuplné názory. Niektorí na pancierové hadice nedajú dopustiť. A niektorí hovoria, že je to len vizuálny tuning, ktorý nesie svoje riziká (ktoré som popísal vyššie).

Predpokladám, že pancierové hadice majú svoje opodstatnenie pri extrémnom používaní brzdnej sily, kde sa brzdová kvapalina ohrieva na svoje limity a tým pádom dochádza k roztiahnutiu OEM gumených hadíc. Ale pri bežnej prevádzke sa niečo takéto predpokladám, že nestane.

Keď som zistil, že BMW M4, Porsche a iné podobne vykonné autá používajú klasické gumové hadice, tak som si musel položiť otázku - prečo automobilky nepoužívajú pancierové hadice priamo z výroby keď sú také skvelé?

Aký je prosím ťa tvoj názor na túto tému? Pancierové hadice? Alebo radšej OEM gumové?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 14. pro 2017 18:40 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
Díky za poklonu.
Mini leze trochu do peněz :mrgreen: ...ale ještě to jde :wink:

Do běžného provozu určitě gumové hadice!
Jinak výměna gumových hadic za pancéřované může byt do běžného provozu z dlouhodobého hlediska nebezpečné, pokud častěji nekontroluješ jejich vnější průhledné opláštění a neměníš je.
Ocelovy kord pak začne reznout hlavně v jeho lisovaných koncích a hadice se pak může vzhledem k tlaku brzdové kapaliny vytrhnout!

Na soutěžních autech vždy dáváme gumové (víc vydrží), vše se spíš odvíjí od účinnosti brzd. Minimální propružení gumových hadic je pak zanedbatelná ztráta.

Na svém Mini mám teď už druhé pancéřované hadice. Preventivně měním každý rok a to Mini v zimě nejezdí :wink:

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 18. srp 2018 16:18 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
Delší dobu jsem tu nebyl a bohužel jsem ani neměl čas zabývat se svojí Mini "kasičkou"
Dodělal jsem tedy celou přestavbu na LINK G4+ ECU a dodělal digitální budík s definovatelným zobrazením hodnot a jejich alarmy. Výborná věc.
Příloha:

Příloha:



Jemný proces ladění ECU, v nejbližší době doladí DRS Motorsport (v rakousku).
Výkonové křivky jsem rád postnu, až budou k dispozici :wink:

Příloha:


Ještě drobné vylepšení odklonu předních kol :D

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 12. zář 2018 18:53 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
...tak poslední doplněk nazbrojen... :mrgreen:
V pondělí se Cooper veze na podvalu k Wídni do DRS Motorsport :banana:
Příloha:


_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 13. zář 2018 15:44 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. led 2015 23:22
Příspěvky: 575
Bydliště: Praha
Davide, už dlouho s napětím očekávám co ti z toho nakonec vyleze. Ted se zdá, že se brzo dočkám :-)
Dáš nám sem graf z brzdy? Ať můžeme slintat.... :-)

_________________
MINI COOPER S 2006
KAVS Pulley 15%
GP software by OKCZ
Neexistuje racionální důvod si koupit MINI, tak jsem si ho koupil :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dejva - COOPER S JCW
PříspěvekNapsal: 13. zář 2018 22:14 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
...to víš ...natahuju to. :mrgreen:
Neboj ...hodím Vám to sem i s fakturou...abych odradil i ty, co by chtěli konkurovat Yellow_Flash_Colorz_PDT_07

Nějak pořád nestíhám....do toho všeho si zítra vyzvedávám druhé retro auto (Fiat 500e černý SportPaket)
...rozhodl jsem se, když bude Mini moc hladový, budu druhým radši jezdit na elektriku :lol:

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz