09. lis 2017 18:12
Bene,
vlákno je zde
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=73&t=3360&start=120...ano, měnil jsem celý výfuk vč. svodů až po catback (verze s rezonátorem, jiná verze na seriové mapy nemá smysl, nemluvě o vyšší hlučnosti hlavně v interiéru
)
Výměna pouze zadní části (catback) nemá význam.
Problém je v tom, že standartní svody jsou krátké a mají malé průměry vč. katalizátoru. Dávat lepší catback už nemá zas takový výsledný efekt na optimalizaci výfukových plynů, protože plyny mají malou rychlost a za katalizátorem ztratí rychlost ještě víc, díky většímu průměru catback.
Průměr originálního výfuku je 52mm (nezáleží jestli je to Works nebo standart) a Milltek 63,5mm.
Takhle se to zdá málo, ale stačí chvíli počítat...je to o 30% větší objem oproti sériovému vedení výfuku !!!
Takže pokud se řeší problém, že je potřeba něco vyměnit a chybí prachy, je to v podstatě asi jedno. (řešil jsem to podobně, popraskaly mě svody)
Aby se ale došlo k optimálnímu řešení, je nutné koupit celý výfuk.
TomasSX1 píše:........Zvody by som chcel riesit dalsi rok, tam je potom nutne uz upravit aj SW.
...nevidím nezbytně nutný důvod měnit SW při výměně svodů.
Pokud budeš měnit vačku, nebo koupíš catback bez rezonátoru, tak nezbytně ano.
Jinak výrobce píše, že by měl být upraven SW v ECU na stage/fázi 2.
(po pravdě u mého Workse momentálně neřeším
v další fázi mám v plánu toto
http://www.vi-pec.com/ecus/iseries__pluginecu#BMW)
Naposledy upravil
dejvaval dne 09. lis 2017 19:59, celkově upraveno 1