Logo
Právě je 29. bře 2024 01:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 261 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 17. říj 2017 22:21 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
robin 65 píše:
nikdo nic nového ? já zatím čekám, jen nevím na co,zatím nevím do čeho investovat, spojka nebo převodovka

Jestli jsi se rozhodl měnit spojku, tak stejně musí převodovka ven.
Když už bude venku, udělal bych rovnou ložiska hřídele pro stálý převod (ta většinou rachotí).
V podstatě stačí hodit komukoliv, kdo dělá převodovky. Opravit jde téměř všechno, pokud není prasklý obal nebo podobný extrém po vysypání, nebo nehodě.

Jinak samosvor na R53 se dá běžně koupit třeba od Quaife.
Jiný než šnekový bych pro běžný provoz nedával. Je v podstatě bezúdržbový.

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. říj 2017 09:50 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1099
Bydliště: Michalovce (SVK)
Na smosvor uz myslim nejaku tu dobu ale si myslim ze nebude to len take jednoduche vymeniť
Je to o presnosti spravne nalisovat aby to bolo top ale vela veci s tym spojene ak sa to uz robi nech sa to spravy uz poriadne

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. říj 2017 21:34 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
Je to triviální záležitost :roll:
(nic na tom není, rozhodně se nic nelisuje, ale pouze přešroubuje původní diff)
Větší opruz je vydat a vrátit převodovku zpět do auta :wink:

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09. lis 2017 08:07 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 06. lis 2017 21:52
Příspěvky: 2
Bydliště: Toužim
Zdravím, včera můj MINI Cooper 1.6 ročník 2002 :roll: Zlobil a dnes už mě do práce neodvezl. Při řazení zpátečky se ozývalo drhnutí a když už tam pak skočila, tak motor zhasl. Nechtěl jsem ho trápit, tak jsem na neutrál sjel o kousek dál a zaparkoval. Dnes ráno stejný problém....pán na parkovišti mi pomohl autem couvnout, abych mohl vyjet, ale v tu chvíli už nešla zařadit ani jednička..... Spojka sešláplá a rychlost tam nejde/nedrží..... Přitom při zhaslém motoru lze pákou hezky pohybovat a rychlosti v pozicích drží....dále jsem si povšimnul, že při sešlapování spojkového pedálu se přibližně uprostřed dráhy ozývá vrzání/skřípání...má najeto 183xxx, ale nejsem první majitel, takže nevím, jak se k němu předchozí choval.... Měl jste někdo podobný problém ? Na prohlídku v servisu jsem objednaný až začátkem prosince, protože dřív nemá čas, ale vidím to tak, že to budu muset nechat odtáhnout jinam.... :( :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10. lis 2017 01:10 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
...pravděpodobně špatně vystavuje spojka.

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16. lis 2017 15:31 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 06. lis 2017 21:52
Příspěvky: 2
Bydliště: Toužim
Mechanik mi pověděl, že to nejspíš bude válec spojky, ale že se na to podívá komplet, tak snad tam nezahučím nějak extrémně moc, i když počítám, že Minísek bude mít asi nejbohatšího Ježíška :D

_________________
Mini Cooper R50 2002 85kW
Panorama, Klima...jezdit v něm je prima :D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16. lis 2017 23:06 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 08. led 2005 16:57
Příspěvky: 1012
Bydliště: Hradec Králové
Pro představu co je dle Angličanů plně funkční a testována převodovka.


Přílohy:


_________________
IS IT LOVE??????????..............Mini

Prodej veškerých ND na MINI R50 R53. Výkup vysloužilých Miňíků.
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. lis 2017 16:20 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. kvě 2015 22:39
Příspěvky: 275
Bydliště: Mělník (Praha)
..aspoň pro příště Mirku víme,
že z Anglie taky není úplně záruka, že díly budou OK.
Tím spíš, když anglán ví, že už se ti nevyplatí posílat mu to zpět :? :evil:

_________________
MINI Cooper S Works 2003
LINK G4+ Vi-PEC ECU Plug-In
KAVS Pulley 15% +CrankPulley 2%
GRS Motorsport Intercooler
Milltek Sport Full Performance Exhaust System
V-Maxx Big Brake Kit 330mm
Ferodo Racing DS 3000
PowerFlex BlackSeries


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. lis 2017 17:12 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1099
Bydliště: Michalovce (SVK)
no je to furt risk nakupovat z UK

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09. pro 2017 20:47 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 23. lis 2017 23:08
Příspěvky: 47
Bydliště: Benešov
Zdravim, mám taky problém s mlácenim od spojky nebo převodovky.. auto má 77 najeto, takže doufám v tu spojku.. každopádně po vymáčknutí přestane.. když spojku zase pustim, začně mlátit ale cca v 1/5 případů je ticho i po puštění spojky, což mě lehce naplňuje optimismem..

_________________
2006 Checkmate JCW R53


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09. pro 2017 21:02 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 08. led 2005 16:57
Příspěvky: 1012
Bydliště: Hradec Králové
Ackire15 píše:
Zdravim, mám taky problém s mlácenim od spojky nebo převodovky.. auto má 77 najeto, takže doufám v tu spojku.. každopádně po vymáčknutí přestane.. když spojku zase pustim, začně mlátit ale cca v 1/5 případů je ticho i po puštění spojky, což mě lehce naplňuje optimismem..


kontaktuj prodejce bo si příprav finanční prostředky.

_________________
IS IT LOVE??????????..............Mini

Prodej veškerých ND na MINI R50 R53. Výkup vysloužilých Miňíků.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 09. pro 2017 21:22 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 23. lis 2017 23:08
Příspěvky: 47
Bydliště: Benešov
Prostředky mám připravený, kupoval jsem to s tim

_________________
2006 Checkmate JCW R53


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. led 2018 15:29 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 23. lis 2017 23:08
Příspěvky: 47
Bydliště: Benešov
Tak vymlácený zuby na lamele, bohužel s tim nějakou dobu jezdili a jsou lehce poškozený drážky na hnací hřídeli převodovky.. Prostě paráda :? :D Nová lamela má tím pádem lehkou vůli

_________________
2006 Checkmate JCW R53


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16. kvě 2018 08:12 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 05. dub 2017 12:13
Příspěvky: 26
Bydliště: Slovensko, BA
Ahojte,
Tak sa podelím taktiež o moje problémy s Mini.
Začalo to slabým ťukaním v neutrály, a sem tam mi zahučalo niečo pri prudkom štarte.
Tak som pátral a čítal a dospel k názoru že spojka.
Po výmene celej spojky a oleja v prevodovke (pôvodná spojka je vo vynikajúcom stave) a asi 500km nájazde zvuk sa znova objavil / som si ho všimol, ten zvuk.

A taktiež ďalší problém že auto nevládze cúvať na kopec, vydáva taký divný piskot (ako keby prešmikovala spojka - typujem) smrad v celom aute a motor takmer skape.

Pri jazde do 10km/h ešte počuť nejaké to ťukanie.
Starý olej bol čistý, ale keď dobre viem tak magnet je vo vnútri prevodovky.

Asi jediné riešenie ako to opraviť je vybrať prevodovku a otvori ju?

_________________
Mini Cooper S R53 fl.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. kvě 2018 21:27 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 23. lis 2017 23:08
Příspěvky: 47
Bydliště: Benešov
výměna setrváku byla?

_________________
2006 Checkmate JCW R53


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29. črc 2018 14:28 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 06. črc 2018 14:11
Příspěvky: 4
Bydliště: Brno
Ahoj, mam potize s razenim automaticke prevodovky u naseho MINIho:(

Mini One 2005, nyní 120tis km, 1,6benzín s cvt převodovkou. Po roce užívání Miniho a výletu do kopcovitého terénu jsem zaznamenal zvlášní chování, které se pomalu stupňovalo:
- když se jede do mírného kopce, či je třeba více akcelerovat (na křižovatce atd.), tak převodovka jakoby přeřadí z 1 na 4 = čti jako - motor je přechlastaný a trvá než se dostane do otáček daného převodového stupně a jede normálně
- zvýrazňování prokluzů mezi stupni
V Renocaru se udelalo nasledujici:
- zjištěna nízka hladina oleje v převodovce - doplněno. Pozn. když jsme Miniho před rokem kupovali tak měl 112tis km a doporučená výměna oleje měla ještě čas. Proto jsme vyměnili a doplnili ruzné tekutiny, kromě této :(
- smazání adaptací a naprogramování převodovky. Po těchto úpravách jelo auto pěkně, ale za cca pár stovek km se symptomy začaly obejvovat znovu :(
- kontrola funkce automatické převodovky - žádné závady nezjištěny
- kompletní výměna oleje v převodovce - původní olej vypadal jako "přepálený", "vodnatější"
- převodovka opět naprogramována. Po těchto úpravách mám pocit jelo Mini ještě o něco lépe než po první návštěvě.
Jenže cca po 500km se symptony opět dostavují :(((

Predpokladam, ze to je na vymenu prevodovky. Samozrejme cenovka v Renocaru ukazuje 160tis kc.

Procitam toto vlakno a narazil jsem na prispevek od viki8660 z roku 2009:
Hurá, mám dobrou zprávu pro všechny, kterým se stal nebo nedejbože stane podobný problém s automatickou převodovku do Mini 2003, kdy je potřeba vyměnit celou skří%n převodovky. Zkontakovala jsem snad všechny dodejce náhradních dílů v ČR ale bezvýsledně, tak mi poradil Martin tady z fóry, že mou převodovku vyrábí firma v Belgii, kde jsem si vytelefonovala výrobu přímo v Austrálii a ti mne odkázali na Vídeň, kde mi novou převodovku dodali do 14 dní za 2000eur, což je šílený na tak staré auto ale pořád lepší než autíčko prodávat nebo v BMW jejiném dodejci v ČR koupat za 135 tis bez DPH.
Takže tímto děkuji všem kteří se svými radami mi pomohli dopátrat jak můj problém vyřešit. Velký dík.

Zkusil jsem ji psat, ale naposledy byla na tomto foru pred 8 lety, takze nevim jestli se odpovedi dockam.

Nahodou nekdo z vas by mel blizsi informace nebo jine napady?

Dekuji za kazdou radu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29. črc 2018 21:43 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 21. dub 2015 16:38
Příspěvky: 6
Bydliště: Hukvaldy
Zdravím. Já bych na tvém místě zaprvé prohledal net a hledal opravy automatických převodovek. Některé firmy slibují, že opraví téměř všechno (i Mini a BMW). Určitě by to vyšlo levněji, než nová nebo repasovaná převodovka v BMW. A navíc bych už auto nepoužíval, protože stav převodovky se bude jenom zhoršovat, až se dostane do neopravitelného stavu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30. črc 2018 14:57 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 06. črc 2018 14:11
Příspěvky: 4
Bydliště: Brno
Mini uz jen stoji v garazi. Otazkou je reference na firmu nebo cloveka, ktery je schopen se na to podivat. Nejlepe v Brne a okoli. Kaps automatic se pry vyrazne zhorsilo v kvalite prace (vraci poskozene auta a ruzne nedodelky).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 31. říj 2018 19:55 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 06. črc 2018 14:11
Příspěvky: 4
Bydliště: Brno
Citace:
V tomto tématu jsem narazil na tento příspěvek od viki8660 z roku 2009:
Hurá, mám dobrou zprávu pro všechny, kterým se stal nebo nedejbože stane podobný problém s automatickou převodovku do Mini 2003, kdy je potřeba vyměnit celou skří%n převodovky. Zkontakovala jsem snad všechny dodejce náhradních dílů v ČR ale bezvýsledně, tak mi poradil Martin tady z fóry, že mou převodovku vyrábí firma v Belgii, kde jsem si vytelefonovala výrobu přímo v Austrálii a ti mne odkázali na Vídeň, kde mi novou převodovku dodali do 14 dní za 2000eur, což je šílený na tak staré auto ale pořád lepší než autíčko prodávat nebo v BMW jejiném dodejci v ČR koupat za 135 tis bez DPH. Takže tímto děkuji všem kteří se svými radami mi pomohli dopátrat jak můj problém vyřešit. Velký dík.


To bylo všechno dle čeho jsem nakonec našel firmu, která pro MINI vyráběla CVT převodovky (porouchala se na našem MINI). Protože příspěvek od viki8660 nedává více informací, tak zde uvádím bližší info:
- firma http://www.punchpowertrain.com
- nejlépe jim poslat fotku štítku z převodovky dle kterého určí o jaký typ jde (VT1- 27 nebo VT1-32). V našem případě to je: This is a VT1-17 transmission with part number, old nr 482210 see type plate on picture. New number 481978.
- převodovky mají stále dostupné (buď celé nebo jen střed): This transmissions are still available as remanufactured transmission, price 1800€ and 400€ for the core.

Přeji hodně štěstí všem co zhánějí nebo potřebují opravit CVT převodovku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 28. bře 2022 19:28 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 25. lis 2018 23:33
Příspěvky: 36
Bydliště: Kroměříž
Ahoj. Na mini r50 r.v. 2001 mám takový problém s převodovkou. Řadí krásně, vše cvaka jak má, ale na dvojku a trojku se ozývá z převodovky chrasteni, které po zmáčknutí spojky zmizí. Je to takový kovový zvuk. Ne moc silný, ale otravný. Byla venku a proběhla výměna ložisek. Kola byla zkontrolovana a vypadají v pořádku. Spojka byla měnena. Ještě tam bylo podezření, že tam drhne nějaký plech, který pomáhá mazání ložiska, ale pak se zjistilo, že to tím nebude. Mechanik už mé auto nechce ani vidět. Nemáte někdo tip? Děkuji.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 261 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz