úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
05. srp 2017 08:44
Ahoj, tak přidávám své poznatky.... Spotřeba oleje je cca 3 litry na 7000km, to by mně ani tolik nevadilo, ale na na dálnici při delších trasách auto párkrát cukne, vyletí černej kouř z výfuku a rozsvítí se kontrolka motoru, po dolití oleje vše OK (zatím jsem jel 8x přes 200km po dálnici, stalo se ve 4 případech). Najeto 185tis, Clubman, rok2009.
Nějaký názor co by to mohlo dělat? V servisu mně řekli že by udělali generálku motoru, to je podle mě blbost, hlavně ekonomciká... . Kde ste si nechali dělat ty gufera ventilů a kolik to stálo?
díky
07. srp 2017 12:52
...jestli chceš měnit gufera ventilů...tzn. generálku hlavy motoru....
...tak udělej generálku celého motoru, protože dělat jen hlavu nemá význam.
Při spotřebě 3l oleje na 7tis, není co řešit
Ještě nech zkontrolovat turbo...
07. srp 2017 14:22
Ahojte, plánujem aj ja kúpu mini a nechcem zakladať novú tému, ale prekvapuje má že takmer všetky mini S a JCW žerú olej, to je ako vlastnosť toho autá?
Všetky na ktoré som volal tu na SR a DE zeru olej od 0,5l na 1000km až po 3
Mali sme už v rodine takýto prípad (olej) síce na VW Tiguan 1.4tsi, ale pri 30.000 sa motor rozpadol...
07. srp 2017 18:08
dejvaval píše:...jestli chceš měnit gufera ventilů...tzn. generálku hlavy motoru....
...tak udělej generálku celého motoru, protože dělat jen hlavu nemá význam.
Při spotřebě 3l oleje na 7tis, není co řešit
Ještě nech zkontrolovat turbo...
No to právě nevim jestli je to jediné řešení (hlavně raketa peněz!!!), když výrobce uvádí litr na 1600 km, tak sem v normě, spíš že se mi to pokáždé stalo v zátěži na dálnici (160km/hod, standard Clubmana z 2009). Teď se zeptám jako asi debil, ale sem stavař ne autař, ale Clubman Cooper 1,6 má turbo?
díky za rady a názory!
07. srp 2017 19:19
Richardson píše: Teď se zeptám jako asi debil, ale sem stavař ne autař, ale Clubman Cooper 1,6 má turbo?
Pokud to neni S, tak turbinu nema..
07. srp 2017 23:30
Pokud jsou jen gufera ventilu spatny tak nevidim duvod delat GO motoru protoze odhaduju ze cena bude asi trosku jina a treba to neni vubec potreba
20. srp 2017 08:41
Pokud kompletní GO tak počítej 50 tis. kč, těžko se to odhaduje dokud to není rozebraný do šroubku.
26. srp 2017 09:00
Ahoj, chtel bych zacit vymenou vika ventilu (11127646555) a u Pezota ho muzu mit cca o 2.000,- lacinejsi (V759886280), zkousel to uz nekdo, myslite ze je to shodne? U Pezota me k tomu jeste nutil hadici odvetrani, nerekl me duvod..
29. srp 2017 21:50
jak vychazi cenove to viko od Peugeota? Nikde jsem to nenasel....
30. srp 2017 16:11
Nezkoušeli jste někdo vyměnit ve víku membránu na odvětrání? Jde mi olej do trubice odvětrání a i škrtící klapku mám celou od oleje, tzn. že do sání mi jde olej
rusové vyrábí náhrady membrán, víko samotné je za docela raketu
http://www.ebay.com/itm/Peugeot-EP6-MIN ... 2019048337
30. srp 2017 19:13
Tak tohle by bylo rozhodne super kdyby to fungovalo!!!
30. srp 2017 20:57
Možná to zkusím ještě před tím, než budu muset nechat měnit gufera ventilů. Trochu mi to vždy po chvíli stání na volnoběhu zakouří.
30. srp 2017 23:05
No dela me to stejny...ale za poslednich 1700km me to vzalo tak 100ml oleje,takze jako zakouri to,ale olej to nezere prakticky...ale samozrejme bych byl rad kdyby to nekourilo vubec
03. zář 2017 09:23
MiniMike píše:jak vychazi cenove to viko od Peugeota? Nikde jsem to nenasel....
6.700,- vc DPH u Pazouta, BMW me ted nabidli zhruba tu samou cenu, ale bez DPH
To viko ma podle realoem od 2007 nekolik revizi, tak nevim jestli to prece jenom pro sichr nevemu v BMW.
Naposledy upravil
lachyn dne 03. zář 2017 09:46, celkově upraveno 1
03. zář 2017 09:42
Pokud by stacila vymenit membrana tak by to i s tesnenim vika vyslo max do 2.000,- Mel jste nekdo sundane to viko jestli jde to ulozeni membrany opravdu rozebrat?
03. zář 2017 20:26
Ta membrana vymenit nejde, je to cele zalepene a uzavrene..
03. zář 2017 22:37
Na n12 je membrána pod plastovou krytkou, která je zacvaknutá. Musí se dát pryč, přitom se většinou zničí plastové úchytky tě krytky. Pod ní je membrána, která se vymění za díl nový od rusů a původní krytka se nahradí novou, která sice není tak hezká jak originální, ale je součástí dodávky. Někde na tom ebay mají video a fotky s ukázkou výměny.
Pro výměnu membrány tímto způsobem na víku N12 není nutné víko sundávat, jen okrasný kryt cívek aby se umožnil přístup ke krytce membrány.
Mám membránu na poště, tak jakmile se na to vrhnu, udělám fotky a jako vždy sem hodím nějaký ten popis...
A vy jste nekoukali na odkaz co jsem poslal o pár příspěvků výš? Tam jsou fotky s postupem přeci.
http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayIS ... spheader=1
04. zář 2017 09:55
Popravde jsem se nedival a vychazel jsem z toho, ze N12 a N14 ma stejne viko, coz ted koukam nema. Takze sorry za OT.
05. zář 2017 10:03
Vyměnil jsem membránu, popisek s fotkami na samostatném vlákně, uvidím, co to udělalo, zatím vše funguje
viewtopic.php?f=79&t=8545Možná ráno klidný volnoběh, ale to může být náhoda a placebo
05. zář 2017 12:31
Slusny to me zajima jestli se to zlepsilo!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.