Logo
Právě je 28. bře 2024 23:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 23. úno 2015 23:13 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 09. pro 2014 18:52
Příspěvky: 36
Bydliště: Jižní Morava
Takové brikule by mohla pomoct odhalit diagnostika - kerý snímač a čeho kecá (poloha pedálu plynu, vlastní ovladač klapky...atd.).
A nebo se na nastartovaný motor podívat potmě :lol: .
Nekdy je to pěkný ohňostroj (suprový býval Oltcit).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24. úno 2015 10:51 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2011 15:18
Příspěvky: 1156
Bydliště: Ústí nad Labem
Ne diagnostika to že třeba teplotní čidlo hlásí 20°C a přitom je 5°C nenahlásí. Resp. nenahlásí chybu. Jen rozdíl v udajích by se dal vysledovat. Snad.

_________________
EX - Mini One R56, OKCZ Cooper 90kW, 122 koní upgrade 2015, červená - mazlík.
KTM Duke 390
EX - K Vulcan S, 45 kW - Willi
EX - K Z750R Spark black, 77,7 kW - princezna


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24. úno 2015 21:44 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 08. srp 2012 11:01
Příspěvky: 199
Bydliště: Praha
Taky me to dela po nastartovani,kdyz uz je auto zahraty tak uz to nedela potom...zatim jsem vymenil svicky a porad stejny...tak ted to musim resit dal co to je.

_________________
MCS R56 2007 červeno-bílý mazlík


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. dub 2015 07:09 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2011 15:18
Příspěvky: 1156
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak vyřešeno. Kluci v Renocaru stím bojovali skoro 3 týdny. Po dotazu do Mnichova čidlo v termostatu, ale zrovna to, ktery je tam pevne (zelený kroužek) a ne to co se dá vyndat (červeně), takze výmena celýho T-statu. Celkem 7000Kč. bůůůůůůůůůůůůůůůůů. Ale už to funguje. Netušim, zda na 1 gen je termostat řešenej stejně, ale ev. hledejte tam. :)

_________________
EX - Mini One R56, OKCZ Cooper 90kW, 122 koní upgrade 2015, červená - mazlík.
KTM Duke 390
EX - K Vulcan S, 45 kW - Willi
EX - K Z750R Spark black, 77,7 kW - princezna


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10. lis 2016 20:21 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 15. říj 2016 18:16
Příspěvky: 22
Bydliště: Kopřivnice
Ahoj mam obdobny problem a prosim o radu. Pri volnem chodu ale az po zahrati motor malinko zvedne otacky a auto zavibruje a zase se sklidni a tak porad dokola. Chci se zeptat jestli je to u R50 2004 normalni nebo to muze byt vzduchovy filtr, svicky, ventily, jednotka..dekuju moc

_________________
Mini Cooper 2004 facelift
British racing green


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02. čer 2017 15:41 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
No ja ma taky problem na R50 ze nikdy ked je studeny nenastartuje hned ale az na druhy krat a motor pracuje nepravidelne. Vymenene sviecky a vycistena klapka.O nieco sa to zlepsilo no auto ide za studena strasne trhavo a za tepla je to take ze obcas ho citit cuknut no to je nie az take zle, je to zriedkavy jav a je to ozaj slabe. Na diagnostike napisalo chudobna zmes.Dakujem za pomoc som uz z toho zufaly lebo nikto s tym nevie pomoct. Je to 1,6 85kw benzin.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 11. čer 2017 23:28 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Tak ja mam nove sviecky aj kable a robi mi presne to ze pri nastartovani mltor ide ako keby vynechaval a ked pridam je tak ako zamlknuty ako keby ho slo zadusit alebo co a potom sa rozbehne ale je to take nepravidelne no za studena to robi vzdy.Ked sa zohreje je to lepsie ale ked klesnu otacky ked je teply motor tak cosi rezonuje tak nepravidelne od motora.Filter paliva som vymenil uz tiez.Je to r50 1,6 benzin 85kw.Nalial som do benzinu aj chemiu na precistenie palivovej sustavy.Nezmenilo sa nic.Filter paliva bol cierny ako hrom tak som aj benzin vysal z toho plastoveho kosa kde je filter a vycistil to.Startuje za studena vzdy az na druhy krat.Na prvy krat len ako keby dva valce odpalovali a nenastartuje nikdy.Prosim o radu som dost zufaly.Diagnostika neukazuje ziadnu chybup


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12. čer 2017 13:33 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 25. kvě 2009 01:53
Příspěvky: 72
Bydliště: Prachatice
Co civka? Mel jsem podobny problem...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 12. čer 2017 13:36 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Ak by som to dal na diagnostiku tak vadnu cievku by ukazala ci nie?Lebo chybove hlasky su 0.Uz fakt neviem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16. čer 2017 08:11 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 15. čer 2017 23:20
Příspěvky: 3
Bydliště: Partyzanska 4805, Chomutov
Zdravím, nemá prosím někdo zkušenosti s pár věcmi??
- Prvně začal moto kolísat ( otáčky) , druhý den obačas i chcípnul, později toho dne chcípl, po delší době šel nastartovat, ale jen za pomocí plynu, když jsem chtěl zařadit a rozjed se, tak to chcíplo.
Diagnostika: Vadná lambda sonda před kalalyzátorem, čidlo klikové hřídel, a ABS, ASC atd.
Labda vyměněná, čidlo klikové hřídele taky, vyměnil jsem čidlo i vačkové hřídel a furt nestartuje. Kontroloval jsem i škrtící klapku a palivové čerpadlo taky tlačí. Rozvody jsou dělané cca před 700km při kterých auto jezdilo dobře. Po výměni obou čidlech furt stejná hláška. ,, Porucha snímače klikové hřídele" P0341..

Díky


Mini Cooper 1.6 85KW 2004


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29. čer 2017 18:05 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 21. bře 2017 20:17
Příspěvky: 23
Bydliště: Benešov
Mám stejný problem!
Za studena na poprve skoro nikdy, staci na chvilku otocit klickem 1-2 sec pak hned zpatky a potom uz nastartuju uplne bez problemu. Za tepla nikdy problem neni, otacky za studena chvilku kolisaji cca 15 sec někdy mi prijde ze se ze zacatku dusí.
Na diagnostice nic. Jen jednou při startu napsala chybu ,, pokles napeti v ridici jednotce,, (stojí to za výměnu baterie když ta je měřená a je v pořádku ?)
Vyměněné svíčky, kontrola termostatu, vyčištěná škrtící klapka ted mam objednanou civku plus kabeláž takže to uz je posledni co mě napadá.
Má někdo jeste nejaky tip ? Popřípadě je tu nekdo komu by se v tom chtělo pohrabat ? Praha okolí. :-? :(

Mini cooper 1.6 85kw, 2005


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 29. čer 2017 18:10 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Tak ossobne mozem povedat ze som strasne vela hrabal na internete co urobit a hlavne neplatit zbytocne za veci ktore su dobre a v podstate ich netreba menit len malo mechanikom je znama problematika a tak ti povie iba vymen a uvidis.Teoria pokus omyl.Kable sa klasickym ohmmetrom daju premerat a video najdes aj na youtube a taktiez cievka takze nekupuj kym to nemas otestovane ak nevies najst ako na to poslem ti link.Ja som v6menil kable lebo boli dva KO a menil som vcera snimac teploty tak uvidim ale trhaie za studena ostalo tak uvidime.Mam objednanu sadu na meranie tlaku palibmvoveho cerpadla tak budem mudrejsi pondelok utorok ked to kamoss zmeria lebo je to casta chyba benzinov a daneho problemu.Kludne ma kontaktuj poradim pomozem rad


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30. čer 2017 17:15 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 21. bře 2017 20:17
Příspěvky: 23
Bydliště: Benešov
Moc děkuji za ochotu :) Zatím zkusím tu cívku uz ji mam stejne objednanou tak uvidime.. :)
Ještě me napadla jedna věc, v palubním počítači je ukazatel teploty... Předpokládám že má měřit teplotu venku že ? Mám problém stím že mi pořád ukazuje nad 30C nikdy méně spíš je tam často kolem 40-45 C. Není možné že to má nějakou spojitost se startováním ? Mám na mysli něco jako že když teplota ukazuje 30C tak jestli to nedávkuje jinak smes ( např na teplý start místo na studený) protože reálná teplota je kolem 15C ( například dneska ráno). Jinak by mě teda zajímalo kde je to teplotní čidlo uložené protože to je třeba take vyměnit jen nevim kde ho hledat :D :D :D


Přílohy:

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30. čer 2017 17:17 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Jasnacka je to presne tak to cidlo stoji u nas 10e len je na debilnom mieste treba dat vonku baterku s deklom aj vzduchovy flterom s deklami a tak sa k tomu dostanes.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30. čer 2017 17:27 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 21. bře 2017 20:17
Příspěvky: 23
Bydliště: Benešov
Aha :D :D :D Takže tenhle problem jsi mel taky? A kdyz jsi vymenil tohle teplotní čidlo tak ti to už startuje normálně za studena? Jen ti teda zustalo to trhání za studena?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30. čer 2017 17:31 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Start stale na druhy krat ale trha podstatne menej no este nieco bude zle.V utorok budem merat tlak palivoveho cerpadla tak uvidim ci to nie je este tym.Celkovo akoby mal mensi vykon ten motor tak uvidime.Moje ma 140tisic nabehane.Palivovy filter si menil?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30. čer 2017 17:41 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 21. bře 2017 20:17
Příspěvky: 23
Bydliště: Benešov
No výborně tak to pak dej vedět protože to mě zajímá také to čerpadlo :) Taky se mi zdá že to nemá takový výkon ! Vypadá to že máme uplne stejny prblem :D Kazdopadne civkou to neni :D Tu jsem vymenila a je to uplne stejne :) ted jsem koupila to čidlo teploty tak to zkusime dneska vymenit a uvidime rano :) Filtry jsem menila vsechny, najeto mám 100 000km :/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30. čer 2017 18:21 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Ta teplota robi vela ale fakt to vyzera uplne stejne ako u mna.Zacal dom od lacnrjsich veci a ten palivovy filter vyzeral katastrofalne.Ked som to auto kupil tak slo na supu ale urobil som na tom asi 2000km a zacalo ss to serkat.Osobne uz velmi nevidim nic ine co by mohlo byt vadne ako toto u mna ale predsa je lepsie zmerat to cerpadlo ako ho kupovat lebo malo nestoji.Urcite ti dam vediet ako som dopadol.Tlak cerpadla by ma byt podla toho co som pozeral aj na popise noveho dielu 4,6baru.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30. čer 2017 19:19 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 21. bře 2017 20:17
Příspěvky: 23
Bydliště: Benešov
Tak to je uplne presne... me to zacalo delat taky az po cca 2000-3000 km :/ Tak ja jdu na to cidlo ... a to je teda umistene pod baterkou a vzduchovym filtrem ? Kdyz se tohle vynda tak ho tam nekde najdu ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30. čer 2017 19:32 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 02. čer 2017 15:35
Příspěvky: 32
Bydliště: Poprad
Je to na hlave motora blizko termostatu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz