05. bře 2017 14:35
Tak doslo na vymenu vika ventilu. Uz delsi dobu byl s vikem problem - vyrazna netesnost okolo nalitku se znakem, vysoka "propustnost" oleje pres odvetraci otvory do sani atd. Takze se shanelo viko. Bohuzel tento dil je u BMW za nesmysl atakujici cenu 8.000,- Nastesti se vyplatila trpelivost a podarilo se sehnat nove viko od BMW pres nemeckou e-bay za lepsi penize (ale i tak raketu)
Osazeni je jednoduche, vymena kus za kus. Jen jsem to vsechno okolo ocistil, proplachnul hadice odvetrani, vratil zadni hadici odvetrani a sesadil. Rovnou jsem vymenil hadici vedouci od turba IC kdy doslo k odstraneni trubky s "nadorem rezonatoru" a vymena oleje s filtrem.
Zatim vsechno funguje jak ma - zmeny jsou spis podvedome (myslim si to) Vyfuky jsou hlucnejsi od nastartovani, auto drobne "cuka" v plnem zatahu a ale jede to v pohode. Ted budu zkoumat, zda se snizi spotreba oleje, popripade mnozstvi v odvetrani vika do sani..
Udelal jsem zmenu v oleji misto dlouhodobe pouzivaneho oleje BMW 0W-40 jsem dal Shell Helix 5W-30. Filtr origo BMW.
- Přílohy
-
- Vymena je rychla
-
- Osazene viko, AEM sani a hadice k IC
-
- Trocha necistot v kanalu odvetrani
-
- Rozebrane stare viko