no, pro ty, které to teprve čeká a pro ukázku toho, že určitě existují lepší řešení tady mám fotodokumentace s legendou.
na první fotce je ta část hadice - gumové koleno, která vylítla. Je opatřena plechovým zpevněním a na dvou místech naproti sobě po obvodu takovým výstupkem.
Ten výstupek zapadne do vybrání v druhé části hadice (na fotce je i vidět, kde výstupek byl a kudy vyskočil ) a to způsobem že hadice musí být nastavena tak (uchycena v přechozím plastovém dílu) že výstupek mírným pootočením přijde do střední části vybrání - zámku a když hadici člověk uvolní, pootočí se cca o 2-4 mm a tím se zamkne v tom protikusu.
Tedy ti, co chtějí demontovat - nestačí zabrat silou, je potřeba pootočit - raději zkusmo na obě strany, těžko říct, jak to tam Jeremy v Oxfordu namódil. Ale pak to vyskočí samo bez síly.
Když to po sobě čtu, je to jak od malého haranta, ale snad to pochopíte
řešení - možná potřebuji gumové koleno více "předsunout" aby více zapadlo do zámku. Plus tam kolem toho spoje dám klasickou stahovací plechovou pásku na šroubek. Nevím jak se to odborně jmenuje...
Nemluvě o tom, že jsem včera shlédl o něco starší originální řešení stejného dílu v jiném Mini - tam žádný spoj není, je tam gumová hadice z bodu A do bodu B. Já mám mezi stejnými body jeden, podle mne zbytečný a nepevný spoj. Ale třeba někdo tohle místo potřebuje rozebrat a vidět.... já si to zatím nemyslím. tož tak...Mini už zase lítá, už pokukuji po letních kolech a příští týden oslavíme 20 tis km, tak opět olej, filtr. Plus to bude rok, od seznámení, tak možná udělám nějakou malou recenzi prvního roku soužití.
Ale víte jak, první rok je plný vášně, zamilovaných pohledů a odpouštění nedostatků, nevím, jestli budu dostatečně nestranný