Blbě jsem se vyjádřil s tím košem,myslím pod filtrem by měla být hadice pokud je na ní sítko tak to vyčistit a odvětrání by mělo jít z motorového prostoru pospolu s vedením paliva, mě u r53 to jde přes ventyl od škrtící klapky do nádrže, jednou za čas je dobrý to profoukat, druhý odvětrání bývá v nádrži, ale to má symptom jak kdyby ti došel benzín a za chvilku zas natekl. Pokud ti to dělá jen za studena z kopce a když jede motor bez benzínu tak by to relativně mohlo být to čerpadlo nebo nějaká netěsnost hadiček v nádrži, nebo si nemůže najít polohu škrtící klapka- střílím od pasu ale vyčistit by se mohla zkusit,ale co to bouchání v nádrži? Ten kopec si myslím na tom nezáleží jen to že jede motor setrvačností. Mě to dělá teď v chladu hned po nastartování, ale dokud to nechcípne tak to neřeším, někdo tady k tomu psal o lambda sondě.
|