Tak už mne to potkalo taky a měnil jsem servo za nové. Nicméně bych si chtěl ověřit pár věcí, které tu vesměs někdo psal, ale nejsem si tím stoprocentně jist.
1. Po výměně mi v rychlostech do cca 30 přijde, že je řízení po výměně tužší, než bylo před výměnou, poté už je posilovač cítit. Někdo to tu taky zmiňoval, je to teda normální a pokud by někdo nevěděl důvod.
2. Větrák pro chlazení je nějakej malej přímo u něj nebo to je přes chladič? Minulý týden po výměně jsem s Cooperem jel, tak 30km, žádná rychlá jízda a nebylo ani žádné vedro. Přijel jsem domu teplota motoru normální a cca 30 sekund po vypnutí motoru a vytažení klíčku se spustil hlavní větrák a jel minimálně 5 minut. Má to spojitost se servem? Případně víte někdo čím to je?
3. Jak rychle se Vám vybíjela baterka, když servo zlobilo? Mám s vybíjením dlouhodobé problémy a přišlo mi, jako kdyby někdo namátkou chodil a třeba na půl hoďky mi zapnul světla.
=> po cca 4 - 5 dnech jsem nebyl schopnej nastartovat, jelikož napětí kleslo cca na 11,6V. V servisu jim to ale nezlobilo a i po 14 dnech stání nastartoval bez problémů. Pak mi to začlo zlobit znovu a vyvstal problém se servem. Technik/elektrikář říkal, že to klidně mohlo dělat to servo a pár lidí to tu zmiňovalo, ale přijde mi, že by to mělo vybíjet rychleji a pravidelně, ne že se to jeden den vybíjí, pak třeba dva dny ne a pak zase - zkoušel jsem metodu vyndat 10 pojistek, druhej den změřit, vyndat jinejch 10 a změřit a chovalo se to úplně náhodně
díky