úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
27. črc 2016 06:44
Ahoj, já jsem miniho s vůlí v řízení už kupoval. Projevovalo se tak že byla vůle ve všech pozicích volantu-měl jsem vymačkanej kříž kardanu na volantové tyči, oprava mě stála 500,- Zjistíš tak že vytočíš pravej rejd na zvedáku a uvidíš za levým kolem ten kardan, někdo ti bude muset točit volantem, druhej kardan je pod volantem schovanej pod plastem. Dál to může být nějaký čep na spojovačce zkusit vzít za kolo a horizontálně s ním 'zakvedlat' na zvedáku. Nebo hřeben řízení, ale to si myslím že by byla vůle jen v jedné pozici-nevím.
27. črc 2016 08:51
.
Naposledy upravil
Nismosprinter dne 18. úno 2017 21:13, celkově upraveno 1
27. črc 2016 17:14
Necelych 500,- mě stála výměna spodního kříže na volantové tyči v kardanservisu u Olomouce. Tyč jsem jim samo musel vytáhnout, dělal jsem to spolu s výměnou spojky takže to šlo krásně. Taky jsem měl vůli snad 5cm na obvodu volantu. A když už jsem u toho, tak jsem taky čistil servo který mi jednou vynechalo a od té doby mám klid-takže VŠEM NA FÓRU MOC DĚKUJI za věcné připomínky, nápady, rady a zkušenosti
07. zář 2016 18:01
Ahoj,
včera jsem vyrazil svým Sheldonem a po asi 1 km přestal jít posilovač. Dal jsem si fitness a pak jsem měl auto 9 hodin stát. Nastartoval, rozjel a všechno v pohodě. Dneska ráno jsem nasedl a fitness už jsem měl od začátku. Může být málo hydraulického oleje ve vyrovnávací nádržce nebo mám servo v prd..li?
07. zář 2016 18:49
Ahoj, zskus si přečíst toto
viewtopic.php?f=73&t=4172 a pak zkus repas, hlavně si dej pozor aby ti nejelo servo i při vypnutym zapalování- nebezpečí požáru! Na hladinu se určitě podívej, ale tam asi chyba nebude. Příště zkus víc hledat na fóru, je to tady hezky zaškatulkovaný.
07. zář 2016 18:57
Děkuji za radu.... nicméně mě to nepíská vůbec, to znamená, že se servo vůbec nesepne...
19. zář 2016 18:18
Zdravím všechny,
sháním k výměně čerpadlo hydrauliky řízení pro R50 Cooper, nemáte někdo tip?
Nechce se mi jít do repasovaných vratných dílů se zálohou, moc tomu nevěřím, resp. nechci spoléhat na to, že vrácený díl nebude mít nějakou blbost a já budu doplácet kauci v ceně nového dílu...
Díky
19. zář 2016 19:49
fildaradio píše:Zdravím všechny,
sháním k výměně čerpadlo hydrauliky řízení pro R50 Cooper, nemáte někdo tip?
Nechce se mi jít do repasovaných vratných dílů se zálohou, moc tomu nevěřím, resp. nechci spoléhat na to, že vrácený díl nebude mít nějakou blbost a já budu doplácet kauci v ceně nového dílu...
Díky
máš sz
27. zář 2016 08:18
Mne klako servo tiez, a zrepasoval som ho sam a div sa svetu uspesne cena vseho vsudy 20€ jedine co viem ze ak neodide ten plosak co je v nom tak sa to da, vymenil som uhliky vsetko vycistil a prepajkoval hlavne kontakty. A klop, klop uz je nanom cca 20 000tis najazdenych a bez problemov
bohuzial foty z opravi su uz fuc:( ale nebolo to vobec narocne skor pracne.
03. říj 2016 21:13
ahoj, koupím nové servo na R 50, díky.
21. lis 2016 19:54
Ahoj kamaradi, nemate nekdo planek zapojeni serva? Potreboval bych vedet kam vedou vsechny draty... Dekuji.
22. úno 2017 20:38
Dobrý večer mohu s e zeptat jestli nemáte nebo neznáte někoho kdo by měl plošnák nebo elektroniku serva na díly? nemusí být funklční děkujki za odpověď.
23. úno 2017 01:03
jednu vyhorelou bych našel
23. úno 2017 07:29
Repase delalo sveho casu ve velkem TRW Frydlant v Č. , stejne jako delaji brzdy , brzdove valce a rizeni
ale vse je zavisle na poptavce a ta uz mozna ted neni tak velka co byvala / pro 1.gen /
musel bych se poptat
15. srp 2017 13:46
Tak už mne to potkalo taky a měnil jsem servo za nové. Nicméně bych si chtěl ověřit pár věcí, které tu vesměs někdo psal, ale nejsem si tím stoprocentně jist.
1. Po výměně mi v rychlostech do cca 30 přijde, že je řízení po výměně tužší, než bylo před výměnou, poté už je posilovač cítit. Někdo to tu taky zmiňoval, je to teda normální a pokud by někdo nevěděl důvod.
2. Větrák pro chlazení je nějakej malej přímo u něj nebo to je přes chladič? Minulý týden po výměně jsem s Cooperem jel, tak 30km, žádná rychlá jízda a nebylo ani žádné vedro. Přijel jsem domu teplota motoru normální a cca 30 sekund po vypnutí motoru a vytažení klíčku se spustil hlavní větrák a jel minimálně 5 minut. Má to spojitost se servem? Případně víte někdo čím to je?
3. Jak rychle se Vám vybíjela baterka, když servo zlobilo? Mám s vybíjením dlouhodobé problémy a přišlo mi, jako kdyby někdo namátkou chodil a třeba na půl hoďky mi zapnul světla.
=> po cca 4 - 5 dnech jsem nebyl schopnej nastartovat, jelikož napětí kleslo cca na 11,6V. V servisu jim to ale nezlobilo a i po 14 dnech stání nastartoval bez problémů. Pak mi to začlo zlobit znovu a vyvstal problém se servem. Technik/elektrikář říkal, že to klidně mohlo dělat to servo a pár lidí to tu zmiňovalo, ale přijde mi, že by to mělo vybíjet rychleji a pravidelně, ne že se to jeden den vybíjí, pak třeba dva dny ne a pak zase - zkoušel jsem metodu vyndat 10 pojistek, druhej den změřit, vyndat jinejch 10 a změřit a chovalo se to úplně náhodně
díky
07. bře 2018 18:19
Ahoj mam problém servo mi stále bežalo aj po vypnúť motora a vybratia kľúča zo zapalovani, tak som ho vyčistil podľa návodu a nahoil spať a servo sa hneď rozbehne keď zapojím baterku čiže je na tom tak isto ako predtim ? Čiže je už ko alebo som to zle vyčistil ? Ďakujem
07. bře 2018 19:45
Servo ti zkratuje. Rychle ho vyměn než ti zničí ještě něco dalšího.
15. bře 2018 21:33
Muzete mi nekdo vysvetlit - jak je mysleno pridat k servu vetracek? Ktery model / rok uz ho ma. Kam ho muzu pridat . Pripadne, zda jste nekdo vymysleli, zda by slo to servo dat jinam. CHapu spravne, ze novejsi model (rok?) Ten vetrak maji - ale kde? V sobe? A kde najdu (zda tam je) sitko/filtr pro rizeni?
15. bře 2018 21:42
Lulicoll píše:Muzete mi nekdo vysvetlit - jak je mysleno pridat k servu vetracek? Ktery model / rok uz ho ma. Kam ho muzu pridat . Pripadne, zda jste nekdo vymysleli, zda by slo to servo dat jinam. CHapu spravne, ze novejsi model (rok?) Ten vetrak maji - ale kde? V sobe? A kde najdu (zda tam je) sitko/filtr pro rizeni?
- Přílohy
-
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.