úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
16. úno 2015 18:44
tak podobny problem som zacal mat aj ja
voda sa stracala,zidna mlaka pod minasom nebola v motorovom priestore nevidno nic mokre
ani pri termostate ani pri ovdusnovacov
nechapem
na viecku hneda emuzia ale to je asi len kratikymi jazdamy za studena co je normalne si myslim
expanzku som kontroloval asi po mesiaci a vid obr
dolial som v sobotu a dneska chybalo asi 1cm
- Přílohy
-
-
16. úno 2015 19:39
nove zistenie a najdena chyba,kurna!
potrebujem chladic
- Přílohy
-
16. úno 2015 21:05
Ahoj mel jsem uplne stejny problem jako ty vyndal jsem chladic natlakoval tekl ve srejnem miste prvni dve zebra tak mi znamy ze servisu doporucil lepidlo zalepil jsem to natlakoval a super lepidlo 86kc a na vzdy. Zatim cus
24. bře 2016 10:38
Ahojte pani,
dufam, že som temu trafil.
Mam problem s kurenim 2 deň mi auto kuri ale slabsie je to cititelne. Pri HI je teplota ako keby 20C
ale ide kazdopadne teplý vzduch len to nieje taka intenzita. Voda v nadržke je. Kde mám kontrolovať alebo teda resp čo ? Ake príznaky by som mal prípadne odsledovat ?
može napr pomoct aj odvzdusnenie ?
model mini cooper r53 2004
Ďakujem
24. bře 2016 10:54
menil si interiorovy/pilovy filtr?
24. bře 2016 11:15
ano asi cca mesiac do zadu
24. bře 2016 13:02
Já mám zkušenost, že se mohou podělat i klapky v rozvodech vzduchu v klimatizaci. Tedy znám to z jiného auta.
Dalo se to vysledovat tak, že při spuštěném motoru meníš teplotu na klimě a měl by si slyšet (je to celkem tiché), jak klapky v palubní desce přecvakávají (přejíždějí). Pokud by nebylo nic slyšet, tak může být problém s vypadlým kabelem, motorkem, řídící jednotkou anebo utržená klapka (to byl slyšet motorek, ale tak jako na prázdno).
Můj případ, ne na Mini teda, byl bohužel rozpadlá klapka u motorku. Sundavat celou palubku se mi nechtělo a nějak jsem to nakonec zbastlil, ale není to už originál a může to časem začít znovu blbnout.
24. kvě 2016 18:23
Ahoj,
mám problém, se kterým si moc nevím rady. Měl jsem bláto v expanzce, a protože jsem měl i problém s topením, dal jsem to do servisu, kde mi všechno udělali, nicméně nalili mi tam růžovou kapalinu místo zelené. Neřešil jsem, nicméně po roce se mi bláto v expanzce objevilo znovu. Do toho mi nabyla kapalina v expanzce. Aby toho nebylo málo, tak čas od času přestalo auto jet a na otáčkoměru se rozsvítil vykřičník v trojúhelníku a zároveň u tachometru nápis EML a pod ním kontrolka motoru. Když jsem vypnul klíček zapalování a zase nastartoval, vykřičník i EML zhasli, kontrolka motoru svítila dál, ale auto normálně fungovalo. Připadal jsem si jak Penny v BBT. Zastavil jsem, vypnul motor, otevřel kapotu, na hlavě válců a kolem expanzky byly bílé fleky. Předpokládám, že kapalina šla přes víčko ven, i když na budíku byla teplota kapaliny v pořádku.
Vyměnil jsem kapalinu, nicméně problémy přetrvávají, jen je to nepravidelné. Říkal jsem si, jestli se to tedy někde nepřehřívá a zjistil jsem, že se mi nesepíná vrtule u chladiče. Nevím, jestli není špatné jen čidlo teploty, jestli není vadný termostat nebo jestli celý problém není někde jinde.
Nemáte někdo radu, popřípadě kde bych našel čidlo teploty a termostat a jak zjistím, jestli jsou v poho?
Díky moc
Janek
24. kvě 2016 19:31
no zacal bych tim ze zacnes cist
. termostat i cidlo jsou na prave strane motoru staci procist tohle vlakno
24. kvě 2016 19:51
chápu, mě šlo primárně o ty kontrolky, tak jsem to spojil.... sorry
25. kvě 2016 12:22
tak jsem našel, že nejvíc bílých fleků mám kolem tohohle a ještě mi to teče dolů po hadici... co to je?
25. kvě 2016 12:26
a ještě jeden dotaz.... našel jsem tam tyhle dvě čepičky a pod nimi je ventilek.... zdá se, že to má taky nějakou spojitost s chladící soustavou nebo jsem vedle jak ta jedle?
- Přílohy
-
25. kvě 2016 12:34
Čepičky s ventilkem a jsou od klimatizace...
25. kvě 2016 12:49
super, díky....
a to nahoře s tím víčkem náhodou nevíš?
25. kvě 2016 12:54
Nádobka se zeleným proužkem na víčku a nápisem chf11s je na kapalinu k posilovači řízení. Hadice od serva jsou poblitý snad standartdně na všech BMW
Nespínající větrák chladiče na 1 stupeň je taky standardní závada. Potom jde kapalina nádobkou ven...
viewtopic.php?f=74&t=5656
25. kvě 2016 13:13
díky moc za pomoc....
26. zář 2016 13:31
Tak mě také postihl problém s úbytkem chladící kapaliny.
Tipuji to na vodní pumpu (při zastavení se páří z nádechu na interooler), když už bude oholený předek, vyměnil bych asi i termostat.
Máte prosím někdo zkušenost s neorigo díly? (pumpa a termostat)
Předem díky!
11. říj 2016 13:19
Ahojte ,
tak zima prisla a môj problém stále pretrváva.
Ahojte pani,
dufam, že som temu trafil.
Mam problem s kurenim 2 deň mi auto kuri ale slabsie je to cititelne. Pri HI je teplota ako keby 20C
ale ide kazdopadne teplý vzduch len to nieje taka intenzita. Voda v nadržke je. Kde mám kontrolovať alebo teda resp čo ? Ake príznaky by som mal prípadne odsledovat ?
može napr pomoct aj odvzdusnenie ?
model mini cooper r53 2004
Ďakujem
v priebehu mája vemenený chladič, nádobka na vodu, termostat, vodná pumpa a auto stále netopí( veci sa menili aj kôli opotreobaniu a poškodeniu)
Vážne hladám aké kolvek vodítko ktomu prečo to auto netopí ide to iba minimálne a teraz v zime to je cítíť najviac počas leta som to skúšal a ide teplý vzduch ale teraz nie.
dakujem
19. lis 2016 09:50
Čaute,zaregistroval som sa iba dnes, a mám problém s odvzdušnením chladiaceho systému. Menil som vodné čerpadlo a termostat kôli tomu že nekúri R50_53. Po servise sa to správa tak isto ako pred tým,akurát motor sa rýchlejšie zohreje tak že ten termostat pomohol.
Ale aj tak nekúri. Motor sa neprehrieva ani systém netlakuje -tesnenie je v poriadku.Rozobral som deklovanie radiatora vo vnútri a ten je teplý ,pri vyšších otáčkach aj horúci.Tak neviem už čo s tým mam spraviť. Neviete dakto poradiť)?
Keby niekto náhodou v BB okrese o tom niečo vedel tak aj prídem za ním a zaplatím--
19. lis 2016 14:57
Coz takhle prozacetek cist a hledat
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.