Tak jsem po dlouhém přemyšlení a hledání našel tohle auto. Pořád jsem balancoval mezi r53 a r56, nakonec to je r56 v barvě kterou jsem nechtěl. Mělo být červené..No a dnes bych červené nechtěl, jsem za r56 rád, Laserblue se mi hondě líbí a koukám ještě po nějaké r53, protože to je zase jiný svět.
Po červeném jsem nakonec vybral tohle a na další jsem se ani nejel podívat. Výbava je slušná a stav tak samo..Panorama, výhřevy, plná kůže, autoklima, ovládání na volantu, loketka, bi-xenony, bord computer atd. Stav je slušný, najeto 103.000km. Bylo ťuknuté na pravé přední světlo a velice hezky opravené, každopádně chce to je ještě drobně nastavit kapotu o 3-5mm, jinak bez prasáren.
Motor táhne jako šlak, smrdí z něj olej (prosakuje ventilové víko). Je slyšet pravděbodobně setrvák a ještě jsem ten zvuk úplně nevysledoval, ale po ránu možná i řetěz. Špatně se to diagnostikuje, když slyším tu spojku. Jinak byl interiér šíleně od make-upu, nevěřil jsem, že to půjde vyčistit.
Průměrná byla 8,5l/100km, takže auto asi nedostávalo extra čočku. Já mám 10,9l/100km aktuálně
Poslední věc k vyřešení bide sekající se panorama, zlobí zadní okno a otevírá se kdy nemá..
To je ze závad asi tak vše. Na to že je to jedna z prvních 2006, tak krásný lak, skoro netkutá kůže. Nápravy, vůle nic, super pevné a zachovalé auto.
Už jsem autu dával dárky. Koupil jsem v bmw vrch loketky za hříšných 1.300,-
protože jezdil tam a zpět, sehnal jsem nějaké Pirelli na léto, protože stálo na zimákách. Pak nějaké klíčenky, chrom kroužek kolem klíčku, jelikož chyběl. Štěteček na drobné kamínky, sehnal jsem originál obal s anglickou vlakou na venkovní zrcátka (zvažuji vnitřní) a novou řadičku, protože ta v autě už nějakou patinu má. Pak proběhla ochrana laku voskem a leštenkama.
A pak ty důležité věci: Mám na cestě komplet spojku se setrvákem, rozvody komplet sada v bmw 3.700,- včetně řetězu a těsnění ventilového víka (mám zjištěné že ještě nejsou dělány), takže to určitě včetně oleje budu co nejdříve dělat. Pak bych rád otravoval OKCZ s odkarbonováním, JCW jednotkou a sport tlačítkem, jelikož ho mám v Z4ce a jezdím jen se zapnutým tlačítkem.
Pro pobavení.... auto dělá neskutečnou radost už teď, ostatních 8 aut stojí a já jezdím jen Cooperem. Už poslouchám žvásty typu auto za xy peněz ti stojí a jsi unesený jen z té malé potvory
Zatím takto a další fotky přibudou:
Z dovozu...:
Fotky z vinu: