úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
01. lis 2015 22:31
Tak jsem koukal na stav náplní v mém motoru a během toho jsem si všiml, že drážkovaný řemen co pohání všechny ty řemenice je už nějakej unavenej. Co si pamatuju tady z fora tak jste doporučovali i výměnu napínáku. Tak jsem si říkal, že bych si to udělal sám. Naposledy jsem řemen měnil na Škode 120
Jenže tam, bylo v motorovém prostoru výrazně více volného místa.
Jde vůbec řemen s napínákem vyměnit v Cooperu S bez toho abych rozebral půl auta a udělal si místo abych se k tomu dostal?
Takže otázka: mám se do toho vůbec pouštět když jsem to nikdy nedělal nebo to mám rovnou někam dát?
Protože když jsem tak koukal do toho motoru tak mě přesně napadlo, že to sundám a pak už to tam nikdy nenasadim
01. lis 2015 23:24
To si asi pleteš napínák rozvodů(řetězu), který se tu řešil a napínák řemene, který řešíš teď ty. Stačí vyměnit řemen a je to. Je normální, že se časem opotřebuje. Pokud pojedeš přes Hradec, tak není problém vyměnit. Je to rychlovka...
02. lis 2015 10:28
Jasně, opotřebení řemenu je očekávatelné. Mě tedy ještě trochu znervoznujě, že se mi pořád povoluje ten šroub (17tka klíč) co drží napínák. Takže je otázka, jestli ten šroub má vůli a proto se vytáčí, nebo se klepe ten napínák tak že vyklepává ten šroub. Co si o tom myslíš?
04. lis 2015 21:34
On se viditelně nějak moc klepe? Zkus dát nový šroub a kápnout lepidlo na závity..
04. lis 2015 23:27
Viditelně se neklepe. Tedy když na něj koukám při běhu motoru na volnoběh. Než jsem jel do Brna na okruh tak byl šroub utaženej. Po 400km a 1 hodině jízdy na okruhu jsem ten šroub našel ve stavu vyšroubovaném o cca 5mm. Takže ho vidím na výměnu.
05. lis 2015 17:22
Super téma, máte nejaký link na eshop kde majú konkrétny remeň na Sko? Díky
06. lis 2015 14:35
Já mám kousek od baráku Auto Kelly, takže třeba tady....
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... /bSdt428c=
07. dub 2017 12:00
Měnil jste někdo řemen bez té "spešl" páky.
Nějak se mi nedaří...
07. dub 2017 14:06
Jo dal jsem to ale byla dole chlad.stena takze bylo vic mista
07. dub 2017 14:09
Jo,mám ji povolenou,ale nemůžu dostat řemen na tu řemenici od motoru.
07. dub 2017 14:42
Vim ze jsem docela bojoval s pruzinou musi byt hodne stazena aby bylo misto a nekde na us foru byl navod jak to dat prave bez paky...zkusim to najit
+ kdyz je dostatecne stazeno vysune se nahore pasek a jde pruzina zajistit cepem a mas prostor ns hrani s remenem
07. dub 2017 18:32
mozem zapozicat orginal paku na to v pridanom zaujme
07. dub 2017 18:37
Jo, dík. Jenom je to trochu z ruky...
Snad to nějak zvládnu.
07. dub 2017 21:19
Používám 1/2m pásoviny ve které mám na konci šroubek M5 a 16 ořech kterej nasadím a zaklínkuju na šroub co drží napínák u kompresorove kladky.M5 zapadá do jedné ze dvou děr u napínací kladky a o ořech se opírá pásovina. Kdyby se mi sem podařilo dát fotku tak je ti to hned jasný, ale jsem hroznej jantar a neumím to
07. dub 2017 21:40
Dovolil jsem si ti poslat mail s fotkama. Můžeš hádat čím jsem si zlomil olejovou měrku
. Pokud to budeš takto zkoušet tak přeju hodně pevný nervy a raději si povol kryt pod motorem- vlezou se tam toho nehorázný kvanta.
07. dub 2017 22:26
Dík, jenže já jsem taky jantar,ten mail jsem si v telefonu nějak smazal, nevim, prostě není, ale byl tam.
Tak kdyby to šlo ještě jednou bylo by to super.
09. dub 2017 12:18
Jj to je ten odkaz kterym jsem se inspiroval
Povedlo se ??
Paka je paka ale kdyz je nouze...
10. dub 2017 19:47
Jo, povedlo se.
Nejlépe to šlo, tak jak psal AB Mini,poslal mi k tomu i foto.
Myslím,že je to dost jasný.
A dík všem.
11. dub 2017 14:27
zlaty cesky ruce a improvizace
..kdejaky cizinec by na to zkolaboval
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.