Ahoj.
Řešil jsem také nedávno problém se ztrátou chladicí kapaliny. Po výměně spojky, když se mi můj COOPER 1,6 85kW předfacelift vrátil ze servisu, začala se mi ztrácet chladicí kapalina. Jednou za dva dny jsem doléval půl litru.
Prošel jsem si různá fora, prolezl jsem celé auto a nikde jsem problém neobjevil.
Až jsem se tady někde dočetl, že by mohl být problém s odvzdušňovacím šroubem pod baterkou. Vyhodil jsem box na baterii a air box a zjistil jsem, že při výměně spojky pravděpodobně tahali za hadice nebo to možná měli rozpojené a při zpětné montáži poškodili spojku vedení na které je odvzdušňovací šroub. Jedná se o dvě silnější plastové trubky spojené jednou tenkou, která je sice zpevněna plastovými křidélky, ale i tak je to docela citlivé místo a při boji s hadicovými sponkami nebo při tahání za hadice se může stát, že spojka právě v tomto místě praskne. To se stalo i v mém případě. za normálních podmínek, kdy byla spojka napružená hadicemi, nic neutíkalo. Když došlo k zahřátí kapaliny, tak to tímto místem teklo.
https://www.profidily.cz/vedeni-chladici-kapaliny-vaico-v20-2951-2560891.htmlVyměnil jsem spojku za novou a vyměnil zrovna i vyrovnávací nádobku. Vše znova zapojil, znovu nalil a odvzdušnil. Od té doby v pohodě.
Jinak kapalinu jsem tam potom nalil G11 modrozelenou. Samozřejmě, že v minulosti tam někdo použil i růžovou, ale já zůstal u doporučené výrobcem. Asi věděl co dělá, když ji tam origo nalil.