no jo, na sraz bych to býval stihl, kdyby v servise neměli problém s objednáním pár věcí k podvozku.. Tak jsem místo srazu vyhlížel pondělí. Víkend byl nekonečnej. Mechanik říkal něco o nějaký "limitovaný sérii nebo co a že se to dělalo jen tři měsíce"...Datum první registrace je září 2001.. WINko je WMWRC31010TB30768. nevěděl byste někdo, jestli to je taková klasická výmluva, nebo jak to teda je?
Ono legrace je i to, že v TP i v CEBII to auto má psáno 120kw, což je samozřejmě blbost, je to normální 1,6 COOPER 85kw a asi to spletli, když se přihlašovalo z rakouskejch papírů v 2013. (si myslím). A ještě jedna z veselých historek, který to auto zřejmě přitahuje je z STK. Po příjezdu jsem se nedůvěřivě koukal na pracovníka, kterej se do auta hrnul, se vším vergloval (a šlápnul mi na práh
) a tak jsem mu ještě opatrně ale důsledně vysvětlil, že když bude zavírat kapotu, tak s tím nesmí řápnout, protože žárovky jsou na to zvlášť citlivý. Všchno bylo cajk a už jen světla. "no podivejte, levý vám svítí strašně nahóru a uplně do protivky". Aha. "no nic, to poštelujem. Vodeuřte tu hauptnu eště". Tak jsem to "vodeuřel" a von kouká tam, kde normální auta po otevření kapoty mají světla, ale u MINI jsou tou dobou prostě jinde. Nevěřícně, a pak řiká "no to seštěluju uplný hovno takle". To to mam jako štelovat a ždycky znovu zauřit a vodeuřit? a s těma vašema problémama s praskajícíma žároukama? to si seštělujte sám, pane a do měsíce mi to vokažte"