Od posledního příspěvku se toho událo opravdu hodně. Bohužel to nebyly vždy jen příjemné záležitosti. Vše začalo jednoho krásného nedělního odpoledne, kdy se při cestě domů odporoučilo turbo. Už předtím byl ale Miňas v servisu, kde se zjistilo, že v hlavě je místo oleje usazené „bahno“ a motor je komplet zanesený karbonem. Aneb děkuji minulému majiteli za kvalitní servis.
Takže vyvstala otázka, jestli opravovat tento motor, anebo pořídit motor nový. Po pár měsících shánění nového motoru jsem se přiklonil ke kompletnímu GO motoru. Stálo to sice nesmysl, ale aspoň vím, že je již v pořádku a nekupuji zajíce v pytli.
Tak a teď k těm příjemnějším zprávám. Nejprve Miňas dostal pružiny Eibach a šel zhruba o 3 cm dolů. Pak jsem pokračoval s interiérem. Nechal jsem nově potáhnout volant, manžetu řadičky a ručky, a hlavici řadičky. S výsledkem jsem maximálně spokojený, jen by to chtělo řídit v rukavicích.
Dále bylo na řadě zčernění některých chromových prvků na exteriéru (přední lišty a lišty kolem oken). Jako bonus dostal ještě zatmavení zadních oken.
A během letošní zimy se mi podařilo sehnat největší bombu. Po dlouhém hledání jsem získal brzdiče z JCW!
Po asi dvouhodinovém čištění se mi je podařilo dostat do zánovního stavu. A při letošním servise šly na auto! Spolu s kotouči EBC Turbo Groove , destičkami EBC Yellowstuff a pancéřové hadičky HEL Performance. Zatím ještě nemůžu říct nad nimi verdikt, protože je teprve zajíždím, ale minimálně vypadají parádně! V rámci servisu dostal nový olej Millers Oils CFS 5W40 NT+, na který jsem hodně zvědavý.
Toť asi vše z dosavadních úprav a snad nyní bude dělat zas jen radost.