Ahojky, sice sem našel obdobny vlakno v 1.gen, ale tam to mají trochu jinak.
Jde o kontrolu tlaku v pneumatikach, resp. její funkci a chování. Pokud to všicni znáte, tak to smaznu, ale možná by to nováčkum mohlo pomoci.
Tenhle týden jsem prezouval na zimni gumy. Po nějaké době se mi rosvítila kontrolka tlaku v pneumatikách (červeně). Pokud by svítila oranžově, tak je to problém toho systemu a to už je na servis. Myslel sem, že asi problém při přezouvání. Zkontroloval jsem tlaky a vše v pohode. Jedno kolo o 0,1 míň, ale to nemohlo mít vliv. Bohužel dofouknutí na kontrolku to nemělo vliv. Pořád svítila. Chová se to tak, že pípne a svítí na disleji otáčkoměru místo ukazatele rychlosti. Nastesti se pak rychlost zobrazuje místo spotřeby, takze se stím dá jet, ale je to otravné. Už jsem se bál, že nějaká závada. Nakonec jsem si přečetl návod (což myslím nikdo vlastně pořádně nedělá) a dočetl se, že po každé výměne pneumatik je potřeba rekalibrovat kontrolu tlaku. Funguje to totiž porovnáváním otáček jednotlivých kol.
Postup je: nastartovat (stát), na PP nastavit set/info, držet tlačítko, tj. dostat se to menu. Tam naklikat tu kontrolu tlaku a zase dlouhým podržením to RESETovat. Pak jet. Systém se nastaví sám. Je to popsaný v návodu.
_________________ EX - Mini One R56, OKCZ Cooper 90kW, 122 koní upgrade 2015, červená - mazlík. KTM Duke 390 EX - K Vulcan S, 45 kW - Willi EX - K Z750R Spark black, 77,7 kW - princezna
|