Logo
Právě je 28. bře 2024 20:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 24. srp 2014 02:23 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 10. črc 2013 21:33
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha
Me to blbne takhle: obcas nastartuje az napodruhe, na prvni otoceni klicku malokdy... Spis kdyz je teplo nebo je ten den "zahratej" chyta hned napoprve... Jinak rano musim nadvakrat, a pak kolisaji otacky ale tak 3-5s pak je to fajn... Myslel jsem ze je to svickama, tak jsem dal nove a nepomohlo. Jeste bych zkusil ten palivovy filtr, ale nvm jestli to sam zvladnu, je to nekde vzadu pod sedackou jsem nasel ne? Mam Mini r53. Mam ho prez rok a zacalo to tak pred pul rokem, predtim paradni vzdy napoprve. Jeste jsem se nedival a nedaval krome olejovyho zadnej filtr. Ale planuji vsechny vymenit, tak treba to prestane. Mini parkuje skoro celorocne pred barakem, do garaze je krkolomny vjezd a skoro kazdy den s nim jezdime. Dik za radu :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24. srp 2014 15:08 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. bře 2011 23:57
Příspěvky: 1653
Bydliště: North Bohemia, origin MI, SVK
Je tam x věci co třeba prejst :idea:

_________________
03 MC R50 where it all started...MINI obsession
07 MCS R56 speed...salt...pepper...chilli
11 CM SD R60 distance well done


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 24. srp 2014 18:42 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 16. čer 2012 13:24
Příspěvky: 24
Bydliště: Brno
a co teplotni cidlo motoru?

Ja jsem menil svicky ,vsechny filtry krome palivoveho filtru (mam ten plechovej), promeroval kabely ke svickam, cistil kontakty na civce, cistil skritici klapku- pote mirne zlepseni
Jinak me uz jen napada trave teplotni cidlo na vodu, lamda sonda nebo tlakove cidlo. Dal uz fakt nevim.
Na diagnostice bez chyb :(


Přílohy:



Naposledy upravil frisbee dne 26. srp 2014 17:41, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. srp 2014 13:47 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 27. led 2012 16:40
Příspěvky: 62
Bydliště: Pardubice
frisbee píše:
a co teplotni cidlo motoru?

Ja jsem menil svicky ,vsechny filtry krome palivoveho filtru (mam ten plechovej), promeroval kabely ke svickam, cistil kontakty na civce, cistil skritici klapku- pote mirne zlepseni
Jinak me uz jen napada trave teplotni cidlo na vodu, lamba sonda nebo tlakove cidlo. Dal uz fakt nevim.
Na diagnostice bez chyb :(


Už je objednáno, tak uvidíme, zda pomůže. Jen cena je párkrát horší než dle katalogu:)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02. zář 2014 19:50 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 16. čer 2012 13:24
Příspěvky: 24
Bydliště: Brno
Stimpy87 píše:
frisbee píše:
a co teplotni cidlo motoru?

Ja jsem menil svicky ,vsechny filtry krome palivoveho filtru (mam ten plechovej), promeroval kabely ke svickam, cistil kontakty na civce, cistil skritici klapku- pote mirne zlepseni
Jinak me uz jen napada trave teplotni cidlo na vodu, lamba sonda nebo tlakove cidlo. Dal uz fakt nevim.
Na diagnostice bez chyb :(


Už je objednáno, tak uvidíme, zda pomůže. Jen cena je párkrát horší než dle katalogu:)


Dej vedet jestli to pomohlo :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07. říj 2014 10:46 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 07. říj 2014 10:37
Příspěvky: 1
Bydliště: Zlaté Hory, Rejvíz
Ahojte
No já mám problém, že za studeného startu mi motor chytne vždy ale naopak když je zahřátý, přijedu do města a jen si odskočím něco nakoupit, tak mi chytá až napodruhé. Napoprvé točí delší dobu a zhasne a nebo se chytne ale napodruhé chytá bez prodlení.Nevíte čím by to mohlo být? Mám MINI CooperS R56


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30. říj 2014 16:55 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. led 2005 12:58
Příspěvky: 438
Bydliště: Frýdek-Pístek
Takže klasický problém.. když se naše R53 nastartuje a je studené tak po dobu cca 15vteřin kolísají výrazně otáčky.. občas dokonce motor zhasne. Podle diagnostiky by to měl být problém s lambdou konkrétně nefukční předehřev.
Můj dotaz zní. Originální díl z BMW? NEBO stačí druhovýroba konkrétně pro Mini.. či jsem někde viděl univerzální lambda sondy?
Jak to vidíte vy co jste už lambdu měnili? A má někdo nějaký dobrý tip kde a za kolik nejlépe?
Myslím, že výměna lambdy může být řešením pro více lidí, které trápí podobné problémy s kolísáním otáček..

_________________
"Never drive your Mini faster, than your guardian angel can fly!"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 30. říj 2014 19:54 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 04. lis 2009 19:13
Příspěvky: 1099
Bydliště: Michalovce (SVK)
Mozne to je Ondro,ale ktora lamda?pred alebo za kat??
Mne zatial v pohode ale to neprisli este velke mrazy :?
Ale kdesi som cital ze to moze robit aj skrtiaca,ale potvdene to nemam
Ale radsej by som origo ale ta cena ma riadne mrazi

_________________
"Bender"
ELECTRIC BLUE
ALTA: 17% Pulley, Airbox, Oil Catch Can
ATI Super Damper 2%
Newman Camshaft 250/400
IC Airtec
GP 2 brake R56 Tarox 336x28mm
Milltek & Sports Cat Back Exhaust
Powerflex
264k 282Nm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06. lis 2014 14:20 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 11. led 2005 12:58
Příspěvky: 438
Bydliště: Frýdek-Pístek
tak obě lambdy jsou dle OEM čísel stejné.. číslo OEM 11780872674
z nabídek prodejců dílů (když pominu univerzální lambdy) mi vyšli tito výrobci: EPS, VDO, FACET, BOSCH, NGK
Bosch a NGK jsou dražší.. může v nich být nějaký výrazný rozdíl?

_________________
"Never drive your Mini faster, than your guardian angel can fly!"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08. lis 2014 13:08 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. zář 2013 19:26
Příspěvky: 45
Bydliště: ...u výčepu (pod Radegastem)
Ahoj, taky mi to blbne, takže časem budu měnit. Jinak zkušenost mám jen s uni-lambda sondou na bývalém autě ...po instalaci na první STK emise jak cumel, za dva roky to vyšlo taktak, za další dva roky mimo. :blink:
T.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 08. lis 2014 23:40 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 30. lis 2012 12:12
Příspěvky: 79
Bydliště: Plzeň
přední a zadní je stejná ,z Anglie za 1500,- kč jestli je spatná přední ,stačí vyměnit za zadní, emise jsou v pohodě zadní když nebude fungovat tak to ani nepoznáš


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 10. lis 2014 06:47 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 31. pro 2013 10:21
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
Mini Cooper 1.6 85kw po zahřátí kolísají otáčky a většinou to chcípne, občas se rozsvítila kontrolka motoru a zhasla, ale ted už svítí pořád. Auto má najeto origo 73.000 Napadla mě klapka, ale to by snad nesvítil ten motor.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. pro 2014 23:08 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 27. led 2012 16:40
Příspěvky: 62
Bydliště: Pardubice
frisbee píše:
Stimpy87 píše:
frisbee píše:
a co teplotni cidlo motoru?

Ja jsem menil svicky ,vsechny filtry krome palivoveho filtru (mam ten plechovej), promeroval kabely ke svickam, cistil kontakty na civce, cistil skritici klapku- pote mirne zlepseni
Jinak me uz jen napada trave teplotni cidlo na vodu, lamba sonda nebo tlakove cidlo. Dal uz fakt nevim.
Na diagnostice bez chyb :(


Už je objednáno, tak uvidíme, zda pomůže. Jen cena je párkrát horší než dle katalogu:)


Dej vedet jestli to pomohlo :wink:


Tak stále zatím nevím, zda to pomůže. Od doby, co se ochladilo, přestalo auto zlobit. Myslím, že kdybych to vyměnil, nepoznal bych rozdíl.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. pro 2014 23:49 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. zář 2012 12:45
Příspěvky: 140
Bydliště: Slovensko - Banská Bystrica
Ahojte. Ja mam zase problém ked je studený hned po starte pri stlačení spojky po rozbehu padnu otáčky az na 500 akoby siel skapat ale potom vyletia otáčky na 1200.. Na volnobehu nič pekne drzi 1200 do kym sa nezahreje,robí to len pri zatazi.. Po zahriati vsetko v poriadku. Ns diagnostike nic,skrtiaca klapks vycistena.

Nahodou nestretol sa s tym niekto? Ďakujem

_________________
MINI Cooper R50 2003 Silver


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04. led 2015 01:32 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. zář 2012 12:45
Příspěvky: 140
Bydliště: Slovensko - Banská Bystrica
Takze sviečky nove Denso iridium, meneny palivovy filter. zmena ziadna... Teraz mi pri nízkych otáčkach cca 500 po starte zasvietia na chvíľku aj ikony EML a chybu motora. Potom sa zobudi a znova 1200. Niekedy to spraví raz niekedy tri krat. Po dvoch minútach vsetko na 100%.. Nerobilo mi to minulý rok v zime,preto to riesim.

Pocítil niekto zmenu pri vymene cidla vody? Alebo výmeny lambdy?
Ďakujem

_________________
MINI Cooper R50 2003 Silver


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21. úno 2015 11:29 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 16. čer 2012 13:24
Příspěvky: 24
Bydliště: Brno
U me to bylo prasklou hadickou v sání. Po výměně hadice otáčky drží.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23. úno 2015 11:52 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2011 15:18
Příspěvky: 1156
Bydliště: Ústí nad Labem
Hmm u mě to taky zlobí. A to mám 2 gen. Ale jen tak minutku po startu. Pak to prestane a uz ani necukne. Jen zase, kdyz stoji a vychladne. Tj. Na hadicku bych to nevidel. Leda nějaky podtlak?? že by to delsim stani neco uslo a nez se natlakuje? fakt divná závada. A zdá se ze i ruznejch motoru.

_________________
EX - Mini One R56, OKCZ Cooper 90kW, 122 koní upgrade 2015, červená - mazlík.
KTM Duke 390
EX - K Vulcan S, 45 kW - Willi
EX - K Z750R Spark black, 77,7 kW - princezna


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23. úno 2015 12:16 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. lis 2014 08:40
Příspěvky: 36
Mám totéž. Studený motor po nastartování jako by neměl dost benzínů a zhasíná. Ještě jsem vypozoroval, že když je vyšší venkovní teplota, tak se to zdá být horší (trvá déle než začně pracovat správně). Což je divné :-)

Dnes jedu do servisu tak dám vědět jestli se podaří konečně vyřešit. Už vím, že to není termostat, svíčky ani bordel v klapce přívodu vzduchu. Zatím to pracovně tipuju na palivové čerpadlo, tak uvidíme.

_________________
2007 Mini Cooper S R56


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23. úno 2015 14:14 
Offline
bůh minifóra
bůh minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2011 15:18
Příspěvky: 1156
Bydliště: Ústí nad Labem
OKOK. Snad se to uz rozlouskne.

po nastarotvnai a nechani na volnobehu zacne koktat kolisaji otacky az chcipne. Jakoby nefungoval sytic. Kdyz slapnu na plyn, tak se zbleje. Kdyz ale tukanim do plynu dostanu motor nad cca 1500 otacek, tak jde pravidelne. Takze simuluju sytic, tim, ze drzim nohu na plynu, nez se to ustali. .)

_________________
EX - Mini One R56, OKCZ Cooper 90kW, 122 koní upgrade 2015, červená - mazlík.
KTM Duke 390
EX - K Vulcan S, 45 kW - Willi
EX - K Z750R Spark black, 77,7 kW - princezna


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23. úno 2015 21:05 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 20. zář 2012 12:45
Příspěvky: 140
Bydliště: Slovensko - Banská Bystrica
Presne toto iste aj mne, dokonca sa to o nieco zhorsilo. Clovek ako stlačí pedal tak ide krasne ale ako sa naštartuje bez plynu vyletí na 1200 v momente padne ledva na 500 potom chvíľka a uz sa zobudi.. Takto to pár krát spraví a uz je klud.

Na sto percent je to poloha klapky,len neviem prísť na to prečo ju viacej neotvorí.. Sytic. Snímače.. ale ake? Lambdy teplotne čidlo? Podltakove čídlo v sani? Aach..

_________________
MINI Cooper R50 2003 Silver


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 98 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz