úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
30. črc 2014 10:49
Ahoj lidi, měl bych na Vás dotaz.
Prvně bych rád věděl, jestli je to vůbec teoreticky možné. Je tedy vůbec možné z eSkového Coopera udělat verzi JCW? Bavíme-li se čistě o motorové části, nepočítám JCW nárazníky, grill, brzdy apod..
Je to tedy možné motorově upravit eSko aby mělo výkon jako JCW? tzn. lze se ze 125kW (bereme-li facelift) dostat na 150kW pouhou úpravou dílů v motoru a softwaru?
Případně kolik by to tak mohlo stát a jaké komponenty by se musely změnit.
Díky moc
30. črc 2014 11:05
Samozřejmě.. výkonový JCW kit se skládá: z lehce doupravené hlavy (leštěné kanály) a kompresoru (teflonem potažené lopatky), svíček (studenější jiskra), otevřený vzduchový filtr, výfuk, menší řemenice kompresoru a samozřejmě JCW software
30. črc 2014 11:22
Dají se ty věci někde sehnat a co to tak stojí?
30. črc 2014 11:28
Obrať se na OKCZ ten tuhle úpravu dělá
30. črc 2014 11:29
Koupit se daji, ale cenove pocitej, ze ti vyjde levneji si koupit origo JCW auto... i kdyby si mel doplacet treba 30tisic....
http://www.shopminiusa.com/PRODUCT/542/JOHN-COOPER-WORKS-TUNING-KITLosicek: OKCZ dela, ale pouze soft, ne komponenty... samotnej soft ti ty kone neprida....
30. črc 2014 12:52
Ještě Ondra nenapsal vstrikovace, takze další prachy...
30. črc 2014 13:05
ááá... měl jsem nutkavou potuchu, že jsem na něco zapomněl.. takže místo standartních 330cc u S R53 jsou pro JCW/GP 380cc
ještě nedávno na německém ebay byly v doprodeji celé nové originální tovární kity.. už to tam nevidím.. jinak cokoli se dá dokoupit ve specializovaných eshopech pro Mini Tuning&Performance .. Nebo být trpělivý a dělat si Vánoce v létě dražením na různých aukčních serverech
30. črc 2014 13:26
No osobně si myslím, pokud ještě Miníka nemáš, tak bych si posehnal rovnou JCW, sice se tím ochudíš o to ebay dražení a úpravy někde v garáži, ale ve finále ušetříš...
30. črc 2014 14:47
Bezva, mockrát děkuji za připomínky a náměty
)) když jsme u toho, o kolik je JCW dražší než S u 1. generace?
30. črc 2014 14:59
Vlezou se ty komponenty upgradu vůbec do nějakých 80 tisíc i přes eBay a spol?
To by pak byl no-brainer jít rovnou do JCW u kterého máš i hromadu dalších věcí jako aerokit atd.
Na mobile.de je 16 JCW 2005, začínají na 7500 €. Např. 77000 km za 10000 €, 69000 km za 10490 €.
Sko s těmihle kilometry tam máš za 8000-9000 € (a víc) taky.
Kolem a kolem se opravdu nevyplatí koupit Sko a přestavovat ho na JCW, za díly a práci dáš určitě víc.
30. črc 2014 15:33
Moje JCW jsem koupil za cenu eSka
před 2 lety... náhoda... ale už jsem do něj nainvestoval celkem dooost - asi 80+
Nicku asi to pořídíš, ale není prdel ty díly na ebay sehnat a ještě k tomu za rozumnou cenu.
30. črc 2014 18:18
co som skumal hlavy,jediny rozdiel je vo vyfukovych otvorov
su asi cca o 0,5cm vadsie na vysku oproti eSkovej klasike
- Přílohy
-
31. črc 2014 09:07
Daly by se převrtat?
31. črc 2014 10:43
Prostě pokud na to máš a můžeš si dovolit JCW, tak jdi rovnou do toho.. i 211k můžeš posouvat dále, pokud toužíš po malých radostech.. ale upravování hlavy u normálního "S" mi už připadá dost jako vyšší dívčí.. koně rozhodně naženeš i jednodušeji.. ty větší výfukové otvory tam budou proto, že JCW výfuk bude asi větší průměr trubek pro lepší odvod spalin
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.