kola, pneu, brzdy, tlumiče, nápravy, výfuk...
03. črc 2013 20:07
Zdravim,
minule mi tak jazdou v MINI napadlo ake by to asi bolo keby malo zadny nahon a preco ho vlastne nema ked ho maju vsetky BMW?
Co si o tom myslite Vy?
03. črc 2013 20:16
Jako ex Poršista jsem pro, bylo by to gut, udělat transaxli, což je motor vepředu a přes kardan poháněnej zadek by byla pěkná prdel
03. črc 2013 21:13
to prepinakos.. odpověď je jasná.. tuhle otázku je zbytečné si klást.. zamysli se nad historií značky Mini.. ta automobilka nezačla prvním One/Cooper v roce 2001 ale přišla s prvním sériově vyráběným kompaktním autem s příčně uloženým motorem vpředu a pohonem předních kol už v roce 1959.. a jelikož u 1.generace se snažili konstruktéři a designéři maximálně čerpat z odkazu klasického Mini, tak jiný systém pohonu ani nebyl možný.. dokonce ani motor BMW nepoužilo svůj, protože jejich tehdejší 1.6 nesplňovala požadavky pro točivý hravý motor, proto šáhli po spolupráci s brazilskou divizí Chrysler..
04. črc 2013 08:53
Ondra to pekne napisal
Neviem si predstavit mini zo zadnym nahonom
Zbytocne zalozena tema
04. črc 2013 09:50
Na auto sraze KSA v Brně jezdili Mini Coopery s 300 koníky a pouze se zadním náhonem a dávali na prdel dost autům
04. črc 2013 10:11
Zda je lepší přední nebo zadní náhon se řeší asi odjakživa
Mini je známo svými vlastnostmi předokolky, BMW zase zadokolky. Každé má svoje.
04. črc 2013 10:36
Tak nejlepší je mít permanentní zadní náhon a připínací přední náhon 0-50% zadního náhonu
04. črc 2013 11:43
Martin911Turbo píše:Na auto sraze KSA v Brně jezdili Mini Coopery s 300 koníky a pouze se zadním náhonem a dávali na prdel dost autům
Zapomněl jsi doplnit, že se jednalo o anglické konverze značky Z-cars, kdy se do vyrámované kastle klasického Mini, maximálně odlehčené usadí motorkový 4válec o objemu 1000 - 1400ccm (až 200k) dozadu za řidiče a pohon zadní nápravy je řešený řetězem.. tedy nic standartniho
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.