ahoi..
neznam konkretne system start -stop v new mini ..jsem zastance old mini..ale pracuju v hyundae se kterýma a nekolika jezdim denne -pouzivame system start-stop ve dvou modelech nekolika motorizaci /jinak hyundae vsechno okopiroval od ostatnich a snad pomuzu .*doktordee*. pouzivame techniku od bosch. coz by mohl mit i new mini? .. system obecne slouzi k setreni paliva na miste,kde je jasne,ze budete dlouhodobe stat a k mensimu podilu skodlivin a emisi napr. ve meste... znovu rikam ze fakt nevim jak to ma new mini,ale podminky pro spravne fungujici start-stop by meli byt priblizne asi stejne...
1. baterka musi mit plnou kapacitu ...i kdyz sviti kontrolka(nevim jestli ma new mini tlacitko s kontrolkou...) i kdyz auto startuje bez problemu..muze mit mensi pokles v baterii napětí coz zpusobuje nefunkcni start-stop..prakticky nechávame auto nakalibrovat tim,ze jede na volnobeh nekde zaparkovane 3 hodiny cim se aktivuje a dobije-v praxi by stacila mozna delsi jizda...
2. zahrany motor na urc. teplotu-u hyundae 70 st.celsia
3. auto musi jet urc. rychlosti aby se system aktivoval...mim 40 km/h
4. sice to byla castecne vyrobni diskuze a dle meho nazoru blbost,ale v hyundae funguje system na 2 zpusoby a to pri zapnute klimatizaci a bez klimy...pro kazdou variantu se pouziva jiny zpusob testovaní..a s klimou se system start stop muze aktivovat se spojkou,dale 2* seslapnuti brzdoveho pedalu nebo kdyz se otoci regulaci síly vetrani.. se zavrenymi okny..coz je v lete kdyz stojite na miste v systemu start-stop bez klimy a se zavrenymi okny trochu blbost ..ale realita je jina..
takze skus/te auto zahrat na delsi jizdu a na par hodin vkuse jet nebo nechat nekde vrcet na zahrade pres obed- nemusis se bat ze by ti to vycucalo benzin z nadrze,, pak si pohrej s vetranim -ohledne te aktivace system start a stop..kterou bych vyzkousel z variaci oken...a naposled coz byh nikomu nepral je mozny ze je nejaka slozita technicka zavada ktera si zada urc. pristroje ..snad jsem aspon trochu pomohl.--