14. bře 2013 10:29
14. bře 2013 10:38
14. bře 2013 10:43
14. bře 2013 12:01
14. bře 2013 14:54
Minijin píše:Kluci pokud jste někdo to cukání odstranil popište jak. Na mém motoru jsme vyměnili už kdeco a stále cuká. Spadne do nouzového režimu. Řídící jednotka píše desítky závad, nedává to smysl. Zkontrolovali jsme i ŘJ, a měla by být v pořádku. Dík za jakoukoli radu.
14. bře 2013 22:31
14. bře 2013 22:45
14. bře 2013 22:47
Minijin píše:Závada se poprvé objevila v Německu na dálnici, nikomu bych nepřál na tříproudové plně obsazené dálnici u Mnichova když vám ve 130km spadne auto do nouzového režimu. Pomalu jsme dojeli do nejbližšího BMW servisu. Po připojení na diag vyměnili nějaký ventil v okruhu chlazení. Projeli to a slavnostně mi to předali. Po ujetí asi 300km znovu stejná závada. Diagnostika hlásí 1238 Snímač tlaku v sacím potrubí - prilis velky signal. Tato závada může mít hodně příčin. Vyměnili jsme zapalování kabely svíčky. Po ujetí asi 100km stejná závada. Nechali jsme vyčistit vstřiky, jeden byl na hranici tolerance. Po ujetí 100km stejná závada. Poslední akci kterou udělám bude výměna toho svstřiku. Nevyměnil sem ten snímač tlaku, ale odbornící tvrdí že příčina je někde jinde. Uvidíme.
15. bře 2013 12:49
15. bře 2013 14:16
08. dub 2013 14:38
08. dub 2013 14:42
08. dub 2013 14:47
08. dub 2013 15:37
08. dub 2013 15:48
Minijin píše: Diagnostika hlásí 1238 Snímač tlaku v sacím potrubí - prilis velky signal.
08. dub 2013 15:59
08. dub 2013 16:07
08. dub 2013 16:12
iko píše:
TB (Throttle Body) je elektricke a je to podle me OK. Kdyz auto vypnes se nejspis uzavre uplne, pak kdyz das klic v pozici 2 se malinko pootevre. Vule je k tomu aby mohl motor bezet na volnobeh
08. dub 2013 16:26
Pumik9 píše:iko píše:
TB (Throttle Body) je elektricke a je to podle me OK. Kdyz auto vypnes se nejspis uzavre uplne, pak kdyz das klic v pozici 2 se malinko pootevre. Vule je k tomu aby mohl motor bezet na volnobeh
preve ze to video je ked vypnem motor a vytiahnem kluce
08. dub 2013 16:34