úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
Odeslat odpověď

Re: Mini Cooper S - Cukaní

14. bře 2013 10:29

Kluci pokud jste někdo to cukání odstranil popište jak. Na mém motoru jsme vyměnili už kdeco a stále cuká. Spadne do nouzového režimu. Řídící jednotka píše desítky závad, nedává to smysl. Zkontrolovali jsme i ŘJ, a měla by být v pořádku. Dík za jakoukoli radu.

Re: Mini Cooper S - Cukaní

14. bře 2013 10:38

A co treba ty chyby z RJ hodit na strycka GOOGLE?

Re: Mini Cooper S - Cukaní

14. bře 2013 10:43

Seznam chyb máme samozřejmě k dispozici, tam problém není.

Re: Mini Cooper S - Cukaní

14. bře 2013 12:01

tak jak jsi to popsal napadaji mě dva nepřatelé Mini a to je Vlhko / koroze Kontaktu - civka atd kabely/ a pak Škůdci - utok na elektroinstalaci

To jste zkoukli / myslim kabelaž, kostry, zkraty / ???

Popiš jak a kdy to začlo...

Re: Mini Cooper S - Cukaní

14. bře 2013 14:54

Minijin píše:Kluci pokud jste někdo to cukání odstranil popište jak. Na mém motoru jsme vyměnili už kdeco a stále cuká. Spadne do nouzového režimu. Řídící jednotka píše desítky závad, nedává to smysl. Zkontrolovali jsme i ŘJ, a měla by být v pořádku. Dík za jakoukoli radu.


Zdravim, chce videt ty chyby a nejlepe zapojit a spustit BMW diagnostiku. Tam se da mnohem vic.

Re: Mini Cooper S - Cukaní

14. bře 2013 22:31

Závada se poprvé objevila v Německu na dálnici, nikomu bych nepřál na tříproudové plně obsazené dálnici u Mnichova když vám ve 130km spadne auto do nouzového režimu. Pomalu jsme dojeli do nejbližšího BMW servisu. Po připojení na diag vyměnili nějaký ventil v okruhu chlazení. Projeli to a slavnostně mi to předali. Po ujetí asi 300km znovu stejná závada. Diagnostika hlásí 1238 Snímač tlaku v sacím potrubí - prilis velky signal. Tato závada může mít hodně příčin. Vyměnili jsme zapalování kabely svíčky. Po ujetí asi 100km stejná závada. Nechali jsme vyčistit vstřiky, jeden byl na hranici tolerance. Po ujetí 100km stejná závada. Poslední akci kterou udělám bude výměna toho svstřiku. Nevyměnil sem ten snímač tlaku, ale odbornící tvrdí že příčina je někde jinde. Uvidíme.

Re: Mini Cooper S - Cukaní

14. bře 2013 22:45

mam teraz podobny problem popisem Vam moju situaciu

uz davnejsie mi minik cukne 2x 3x kedy ako ale len ked mu poriadne prislapne na pedal 3-5t ot a viac az pocujem z vyfuku "prdy"
ako minik na sekundu ako by vypol a hned pridal vykon
pri nizkych otackach nic sa nedeje alebo pri beznej jazde pohoda
benzinom to nebude overil som to
kable,cievka a sviecky by to tiez nemali byt,aspon si myslim

a este par krat sa my stalo aj dneska asi pred 2hod ked som isiel z prace ze minika som natocil a asi po 2s otacky spadli asi na 500 a minik skoro zdochol tak som pridal asi na 2t ot. trocha podrzal,pustil a zase spadli na 500 spravil som tak este raz a potom ok
nechapem :oops:
a mam este taky zvastny zvuk motora ako diesel,pridal by som tu ukazku ale neviem ci sa da

uz par chalanov radilo ze to bude asi nejaka prasknuta hadicka ze nasava falosny vzduch alebo cidlo ale aj mnoho inych veci zeby to mohlo sposobovat
ale uz pomaly sa bojim ze to moze byt aj nieco horsie no dufam ze nie ved nadej umiera posledna :mrgreen: :bigups:

Re: Mini Cooper S - Cukaní

14. bře 2013 22:47

Minijin píše:Závada se poprvé objevila v Německu na dálnici, nikomu bych nepřál na tříproudové plně obsazené dálnici u Mnichova když vám ve 130km spadne auto do nouzového režimu. Pomalu jsme dojeli do nejbližšího BMW servisu. Po připojení na diag vyměnili nějaký ventil v okruhu chlazení. Projeli to a slavnostně mi to předali. Po ujetí asi 300km znovu stejná závada. Diagnostika hlásí 1238 Snímač tlaku v sacím potrubí - prilis velky signal. Tato závada může mít hodně příčin. Vyměnili jsme zapalování kabely svíčky. Po ujetí asi 100km stejná závada. Nechali jsme vyčistit vstřiky, jeden byl na hranici tolerance. Po ujetí 100km stejná závada. Poslední akci kterou udělám bude výměna toho svstřiku. Nevyměnil sem ten snímač tlaku, ale odbornící tvrdí že příčina je někde jinde. Uvidíme.



viewtopic.php?f=73&t=4755

Re: Mini Cooper S - Cukaní

15. bře 2013 12:49

Pepino díky, objednám ten snímač a dám zprávu jak to dopadlo.

Re: Mini Cooper S - Cukaní

15. bře 2013 14:16

No zkus, me to delalo ruzne veci kdyz byl ten snimac K.O. Svitila mi kontrolka motoru a DSC. A jak pise Pumik, tak po nastartovani mi kolisaly otačky. Nicmene motor jsem v nouzaku nemel.

Re: Mini Cooper S - Cukaní

08. dub 2013 14:38

ahojte

moze to moje cukanie sposobotat toto??
vid obr.
tak klapka nieje v tej polohe ako ma byt
ked pritlacim palcom ide to zarovno je tam cca 2mm vola
nejake rady Pani??
vdaka
Přílohy
20130408_141724.jpg
20130408_141724.jpg (143.83 KiB) Zobrazeno 8177 krát
20130408_141746.jpg
20130408_141746.jpg (128.12 KiB) Zobrazeno 8177 krát

Re: Mini Cooper S - Cukaní

08. dub 2013 14:42

Myslim ze to nebude ono, ty 2mm jsou skoro vlastnost z vyroby...

Re: Mini Cooper S - Cukaní

08. dub 2013 14:47

:?
ale nezda sa mi to pepo zeby to tak malo byt
tak idem pozriet na BPV klapku

Re: Mini Cooper S - Cukaní

08. dub 2013 15:37

roby to Vam toto tiez??
http://www.youtube.com/watch?v=ZOwPJT4T ... CA1DF3FB2D

:?

Re: Mini Cooper S - Cukaní

08. dub 2013 15:48

Minijin píše: Diagnostika hlásí 1238 Snímač tlaku v sacím potrubí - prilis velky signal.


To nebude hlaseni z BMW diagnostiky!
Je dulezite vedet jakou pesne chybu hlasi a ktery tlak je prilis vusoky! Naprikald pokud je to "barometric" jedna se o atmosfericky a na to je jine cidlo.
-"absolute pressure" je: vakum z pistu(inlet) minus atmosfericky. Jinymi slovy jsou tam dve cidla, jedno meri atmosvericky (pred kompresorem) a to druhe inlet(za nim). Pokud je pouze jedna chyba "absolute pressure too high", ja bych zacal s tim cidlem jak popisoval Peppino a v pripade barometric pressure too high bych vymenil nejdrive cidlo ktere meri atmosfericky tlak.

Jen upozornuji, ze univerzalni ctecky chyb ukazuji pouze obecnou/univerzalni informaci (ne spec.BMW hlaseni a popis chyb). Nekdy muzou pomoct identifikovat problem, jinde udelaji vic zmatku. Doporucjuji zapojit BMW diagnostuku (napr.INPA). Za prve popis chyb je obsahlejsi a za druhe je mozno spustit BMW diagnostiku (napr.DIS) a tam lze identifikovat problem presneji bez nutnosti vymenit vs.cidel a soucastek motoru, nez zjistit, ze je spatny connector...
Naposledy upravil iko dne 08. dub 2013 16:15, celkově upraveno 2

Re: Mini Cooper S - Cukaní

08. dub 2013 15:59

2 pumik. mam doma zanovni klapku pripravenou na montaz juknout jake ma vule :wink:

Re: Mini Cooper S - Cukaní

08. dub 2013 16:07

Pumik9 píše:roby to Vam toto tiez??
http://www.youtube.com/watch?v=ZOwPJT4T ... CA1DF3FB2D

:?


TB (Throttle Body) je elektricke a je to podle me OK. Kdyz auto vypnes se nejspis uzavre uplne, pak kdyz das klic v pozici 2 se malinko pootevre. Vule je k tomu aby mohl motor bezet na volnobeh

Re: Mini Cooper S - Cukaní

08. dub 2013 16:12

iko píše:
Pumik9 píše:roby to Vam toto tiez??
http://www.youtube.com/watch?v=ZOwPJT4T ... CA1DF3FB2D

:?


TB (Throttle Body) je elektricke a je to podle me OK. Kdyz auto vypnes se nejspis uzavre uplne, pak kdyz das klic v pozici 2 se malinko pootevre. Vule je k tomu aby mohl motor bezet na volnobeh

preve ze to video je ked vypnem motor a vytiahnem kluce :?

Re: Mini Cooper S - Cukaní

08. dub 2013 16:26

Pumik9 píše:
iko píše:
Pumik9 píše:roby to Vam toto tiez??
http://www.youtube.com/watch?v=ZOwPJT4T ... CA1DF3FB2D

:?


TB (Throttle Body) je elektricke a je to podle me OK. Kdyz auto vypnes se nejspis uzavre uplne, pak kdyz das klic v pozici 2 se malinko pootevre. Vule je k tomu aby mohl motor bezet na volnobeh

preve ze to video je ked vypnem motor a vytiahnem kluce :?


niceho se neboj to dela kazde Mini :bigups:

Re: Mini Cooper S - Cukaní

08. dub 2013 16:34

@Pumik vsimnul jsem si z fotky TB, ze mas na BPV nejspis peknou mezeru. Koukni na foto a clanek: viewtopic.php?f=73&t=5503&p=44465#p44465
To muze byt dobra cesta ke zvyseni vykonu a take reseni tveho problemu!!
Přílohy
8.4.jpg
8.4.jpg (60.68 KiB) Zobrazeno 8114 krát
Odeslat odpověď