Jestli mohu mluvit, tak já mám s GT-86 na české poměry bohaté zkušenosti - prostě ji máme v práci jako předváděcí
Už jsem si odjezdil ledacos, ale upřímně kdo má rád auta, tak ví, že motor typu boxer má super zvuk a výkon tak akorát na blbnutí. Rozhodně nestačí se s tím autem jednou projet 20km, ale chce to v něm ujet alespoň 200 a ve všech režimech. Trošku si zvyknete na ovládání a pak Vám tohle auto nabídne zase o něco jiný zážitek než v některém z jiných "sporťáků" za 700tisíc.. Auto má hmotnost fabie a 200ps s náhonem na zadek. Pokud úplně vypnete ESP (což málo kdo ví, že jde, protože tlačítkem se sice tváří vypnuté, ale ve skutečnosti je jen posunutá hranice) tak se při ostrým startu klidně otočí o 360 na ! suchém asfaltu. Není to klasická - fádní toyota. Interier hodnotím kladně, pěkné materiály, vše co je potřeba je po ruce, krátké a přesné řazení.
ALE
sám mám Mini, a srovnávat MINI s GT opravdu nelze. Každý by si měl koupit to co se mu líbí, čemu fandí a o čem sní.. Kdo má MINI mi dá určitě za pravdu, že ho nemá jen kvůli zrychlení nebo skvělým jízdním vlastnostem, ale proto, že mu MINI dává něco jiného, co jiná auta neumí, něco klubového, stylového, především pro radost a potěšení nejen z jízdy, ale už samotného vlastnictví.
Za sebe bych bral raději nové MINI JCW než GT 86, ale debat o tom co je lepší a horší bych se raději nepouštěl (bojim se, že Mini není tak dobré jako Toyota).
Já mám své vlastní měřítko na auta. Buď mi jízda v něm srdce rozbuší a nebo nerozbuší a to doslova. V obou případech se mi jízdou v nich srdce rozbušilo stejně jako třeba ve WRX STI.
Nemám rád, když se pomlouvá kvalitní produkt.
Snad jsem tím nikoho nenas..l, ale tak to cítím já.