Tak jsem se vrátil ze servisu, krom výměny serva, kapaliny do serva jsem měnil komplet spojku včetně ložiska, držák převodovky v kterém je silentblok a dvě dosedající gumy, dále horní uložení tlumičů, prachovky a komplet nové horní, spodní gumové těsnění na předních tlumičích kam dosedá pružina a středový dodatečný gumový doraz tlumiče, vyčištěná škrtící klapka a vyměněná gumová vzduchová hadice, která je mezi škrtící klapkou a vzduchovým filtrem, byla zespodu prasklá, nový olej v převodovce, u vzduchového filtru na levé straně kam dosedá vzduchová hadice byli utržené packy na horním váku, takže krt na levé straně úplně nedosedal, došešilo se 2 šrouby s matkou které levou stranu víko vs box pěkně sevřeli
Výsledek, auto celkově i na volnoběch vibruje o polovinu méně, jde lépe za plynem, chrochtavé zvuky jsou pryč, auto při akceleraci nemá tendenci cukat a jde pěkně za plynem Akorát od cca 130km a víc se vibrace trochu zvýší a celkov mi přijde jako kdybych je cítil od plynového pedálu...
Spojka je Sachs trojdílná sada, spojka je cca o polovinu měkčí něž původní originál spojka a zabírá krapet výše
Po výměně oleje jde řadit o trochu víc tužšeji než předtím, ale to je dáno dle mě i novou spojkou než si vše sedne
_________________ Mini Cooper 2002, 85kW, žlutá barva, bílé pruhy+zrcátka, střecha šachovnice, najeto cca 152 300 Km - PRODÁN
|