Tak presne v tehle fazi jsem byl take
Rikal jsem si, jestli neodeslo cerpadlo a nekolikrat s nastrazenyma usima zamykal/ odemykal, oteviral dvere a spinal zapalovani - hlidal jsem, jestli uslysim cerpadlo...
Ve finale jsem privedl napajeni primo na cerpadlo. Odpojil jsem konektor k cerpadlu nahore na nadrzi, na krytu cerpadla. Tam je 6 pinu (2 rady po 3) a oba prostredni (v kazde rade) jsou +/- 12V na cerpadlo. Melo by byt jedno, co je + a co -. Takhle jsem to pripojil k napajeni a uslysel cerpadlo jet. Takze jsem predpokladal, ze je cerpadlo OK. Samozrejme je potreba davat bacha, aby nemohla pripadna jiskra zapalit vypary.
Ohledne tlaku paliva jsem zjistil, ze i kdyz bylo vsechno vypnuto a poprve jsem odpojil hadicku vedeni benzinu vedouci z krytu filtru, tak byl benzin natlakovany az tak, ze mi to vystriklo snad az do kalhot.
Po vymene filtru a spusteni cerpadla s primym napojenim napajeni, bez zpetneho napojeni hadicky, jsem si overil, ze cerpadlo 'cerpa'. ALE - Po napojeni hadicky a dalsim spusteni a vypnuti cerpadla, mi to uz nikdy nevystriklo benzin po sundani hadice, coz dokazuje, ze to nebylo natlakovano tak jako poprve.
V mezicase jsem zkousel nadobu s filtrem dotesnit pastou, ktera mela vydrzet tlak a byt odolna benzinu, ale vydrzelo to pouze par minut.