03. zář 2012 14:53
Ahoj.
Co si o tom myslíte?
Jsem jediná, které to dorazilo do pošty??
Dobrý den,
nejprve se nám dovolte představit, jsme agentura GfK Czech, pracujícím ve výzkumu trhu.
Dovolujeme si Vás oslovit v souvislosti s projektem zákaznické spokojenosti vozů Mini. Cílem projektu je zjistit kvalitu služeb v autorizovaných dealerstvích/ servisech, tento projekt probíhá v celé Evropě, v každém autorizovaném servisu, v ČR tedy v Praze a Brně.
Počínaje 17. zářím až do poloviny prosince budeme realizovat mystery shopping v servisech Mini a hledáme zákazníky této značky, kteří by se s námi rádi na tomto výzkumu podíleli.
Konkrétně se nám jedná o návštěvu servisu s Vašim vozem Mini. Vašim úkolem by bylo dojet s Vaším autem do servisu, ideálně v rámci i Vámi vyžadovaných služeb (oprava auta, povinná prohlídka po x tisících kilometrech atd.), pokud ne, pak byste mohl/a využít prohlídky preventivní (zimní, motoru atd.).
Vedle odměny 500 Kč bychom Vám i proplatili náklady spojené s opravou či prohlídkou do celkové částky 225 Euro, tedy zhruba 5500 Kč.
Před odjezdem do servisu byste si musel/a pročíst dotazník (zhruba 20 minut) a vyplnit 10 kontrolních otázek (max. 5 minut). Po návštěvě servisu ještě vyplníte dotazník, který nám nascanujete/ nafaxujete/ naemailujete. To Vám opět zabere zhruba 20 minut, nascanování/ nafaxování/ poslání faktury pak bude trvat dalších cca. 5 minut. Celková práce pro nás tedy bude představovat max. 1 hodinu. Důležité je, všímat si detailů a neprozradit se, jinak tato práce není nikterak náročná.
Pokud tedy plánujete do konce roku jet do servisu nebo byste byl/a ochotný/á tam zajet a naše nabídka Vás zaujala, budeme rádi, když se nám ozvete pro další detaily.
Pokud byste i znal/a někoho dalšího s autem Mini, budeme rádi I za další kontakt.
S pozdravem,
Karolína Frederiksen,
Project manager.