09. srp 2012 22:58
10. srp 2012 08:02
Olajz píše:..jak kdyby ten válec neměl ani tlak..v čem může být problém??setkal se s tím někdo??auto čerstvě dovezeno z I.najeto 98000km.motor uplná olejnička..teče tam snad každdé těsnění.:-/
10. srp 2012 09:06
10. srp 2012 12:25
10. srp 2012 12:28
10. srp 2012 12:34
10. srp 2012 13:23
Nick píše:Nezapomeň náklady na opravu vymáhat po původním majiteli nebo dovozci, v Evropě máme naštěstí určitá práva...
Hodně štěstí s opravou, hlavně ať není motor na odpis.
10. srp 2012 13:33
10. srp 2012 13:39
10. srp 2012 14:12
10. srp 2012 14:24
Žigi píše:Nick píše:Nezapomeň náklady na opravu vymáhat po původním majiteli nebo dovozci, v Evropě máme naštěstí určitá práva...
Hodně štěstí s opravou, hlavně ať není motor na odpis.
dobrá rada nad zlato ))) Hlavní je si nekoupit motor jak olejničku ! Tohle bude tak rok 2002 - 2004 a předpokládám že jasná kupní smlouva,že si auto prozkoušel a na další reklamace se nebere zřetel,a každý tě pošle jen do pr..... se skoro 10 let starým autem, nevím jaký myslíš, že kdo kde máme práva Tak možná u rok starýho auta ze salonu.
10. srp 2012 14:33
10. srp 2012 14:44
11. srp 2012 19:17
11. srp 2012 20:08
11. srp 2012 23:34
14. srp 2012 23:53
Mrňous píše:Možná tomu nahrávaly zásahy do map v řídící jednotce, regulace lambdy, předstihu apod. kvůli určitým teplotám, kterých se mělo dosáhnout, takže se to snad v normálním provozu bude vyskytovat jen jako ojedinělé případy. A nikomu dalšímu odsud se to už nestane...
08. srp 2014 08:26
08. srp 2014 10:09
18. srp 2014 08:03