aviater píše:
Správně, otázka byla nepřesně formulována-otevřená kapota, to je dobře. Žádný olej, ani voda ale ofukování turba vzduchem a to je dle mého konstrukčně špatně řešeno, proto to několikaminutové chlazení turba vodním čerpadlem po jízdě, které te´d bylo u všech vozu preventivně měněno. Vše po zastavení trpí vysokou teplotou.
hmm, tak to som fakt nedal...neviem co presne je podla teba problem...a ako chces poraditoproti kompresoru v R50 mas v R56 turbinove kolo a housing priamo za motorom...a ver že
ono to nie je tak jednoduche uchladit nieco z 1200st.C co mas na turbine, aby si netocil vodu a v idealnom pripade aj olej, mal dobry olej, nevypol hned a nechladil radsej o par min. dlhsie...
pozor zase na prilis rychle chladenie turbinovej strany, pretoze ten mat.je testovany na ten stav kt. ho tam mas dnes, takze ked to budes chladit rychlejsie, tak hlavne u twinscrollu dosiahnes jedine, ze ti praskne divider, a ze ten praskne je iste...otazka kedy a jak velmi, potom ale hned dalsia na rade je turbina...a to uz si pri drahej vymene v lepsom pripade...oprave motora v horsom...
taktiež stratíš účinnost ak by si otvoril nejak viac prívod vzduchu k samotnej turbine napr. z masky...pretoze teplo rovna sa energia...a preto napr.zavodaky maju turbinu este obalenu izolaciou, nech sa skvari sama v sebe
a neemituje teplo tam kde to je strata...je to neco za neco...
vid problemy porsche...je to sice s odlitkem ale extra stres kt. tam chces dat takymto problemom len pomoze...ci to je odliatok kola, alebo skrine, je pri tychto teplotach sumak...
http://www.auto.cz/porsche-v-usa-paname ... rbem-68381