úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
26. dub 2012 20:13
Dobrý večer, pánové. Tak jsem dnes nechal nachipovat svojí R-56 softwarem Kelleners. Nově 212 HP a 261 NM. Po první jízdě trochu rozpaky. Mám pocit, že se potvrzuji slova bývalého automobilového závodníka Dalibora Janka, že výkon se nepřidává, jen přesunuje po výkonové křivce z jednoho místa na druhé a tam kumuluje. Subjektivně motor více točí a méně táhne v nižších otáčkách, ve vyšších pak protácí kola na první tři rychlostní stupně. Budu vidět, jak se úprava osvědčí v běžnem provozu.
26. dub 2012 21:33
Congrats!
Máš grafy ze zkušebny před a po?
Rád bych viděl, jak vypadá před, protože bych si to rád porovnal se svým po.
Co tak ale můžu posoudit, tak nárůst krouťáku je u mě velký už od nízkých otáček.
Protáčení na 1-2 fakt není vůbec problém, ale chce to vypnout DSC pro ten správný zážitek
27. dub 2012 10:52
Grafy ukážu, zatím je nemám. V příštím týdnu zajedu do Zbraslavy na brzdu, sám jsem zvědav co naměří.
21. kvě 2012 09:08
aviater píše: ...slova bývalého automobilového závodníka Dalibora Janka, že výkon se nepřidává, jen přesunuje po výkonové křivce z jednoho místa na druhé a tam kumuluje...
menil si okrem mapy ešte niečo? ak áno tak čo?
ako sa Ti pohla spotreba ak nejak?
dopadla už aj ta brzda?
05. čer 2012 18:33
Dobrý večer pánové, zatím jsem absolvoval brzdu ve Zbraslavi, po zjištění výsledků diagnostiku motoru, následně brzdu Auto Jarov. Výsledky měření 18 Kw rozdíl, což si myslím je hodně. Také prostředí a odborný přístup je zcela odlišný, vše ve prospěch Jarova. Ze skušenosti doporučuji odbrzdit vůz před chipováním a posléze. Vyhnete se určitému rozčarování, za co jste vynaložili prašule a budete mít porovnání, jinak nechipujte a neupravujte. Hodnoty v technickém průkazumohou být po padesáti tisících opravdu orientační. Provoz a kalibrování brzdy je drahý špás a opravdu to v garáži nejde. Výsledek a grafy zveřejním až ukončím jednání s německým úpravcem.
05. čer 2012 18:57
18 kW rozdíl
Pro info, od jakého výrobce mají na Zbraslavi válcovou zkušebnu? Nikdo mi nevymluví, že Maha, kterou má Auto Jarov, je prostě špička a výsledky mají nějakou váhu
05. čer 2012 19:03
btw kdy sis to nechal dělat u K. koukám, že už dělaj jen BMW dřív tam bylo na stránkách videt i MINI.... a cena?
05. čer 2012 19:25
jsou to Camp prformance, Spodní 1, praha 5 Zbraslav. Jak to dělají dlouho, nevím. Ale novinaři věichni jezdí na Jarov. Takže neexperimentujte. Ovšem je to 2007,- Kč.
13. čer 2012 18:29
Ahoj, mám otázku. Jde po nachipování řídící jednotky opět přehrát tovární software, nebo jsou úpravy tak hluboko, že zcela přehrát nejdou a přetrvávají?
13. čer 2012 18:36
aviater píše:Ahoj, mám otázku. Jde po nachipování řídící jednotky opět přehrát tovární software, nebo jsou úpravy tak hluboko, že zcela přehrát nejdou a přetrvávají?
Ano jde. Přeprogramováním řídící jednotky přijdeš o "nachipování".
13. čer 2012 20:12
Je možné, že se výkon vozidla změnil po odpojení baterie a propojení kabelů plus a minus na dobu cca pět minut? Říkají tomu reset baterie. Myslím oproti chiptuningu.
13. čer 2012 20:20
aviater píše:Je možné, že se výkon vozidla změnil po odpojení baterie a propojení kabelů plus a minus na dobu cca pět minut? Říkají tomu reset baterie. Myslím oproti chiptuningu.
Co máš přesně na mysli? Ty si zaznamenal nějakou změnu po odpojení baterie?
13. čer 2012 20:26
Ano, zaznamenal. Kroutici moment se přesunul z 1600 na 3000 ot cca. Pocitově. Na diagnostice změřen samozápal na 2,3,4 válci. Chod pedálu plynu pocitově delší na stejný výkon.
13. čer 2012 20:52
Dle mě to je normální, když si psal, že ti auto přeprogramovali. Měly by se vytvořit nové adaptace...
13. čer 2012 20:59
Co dál, znovu chipovat, či nikoliv?
13. čer 2012 21:06
To záleží na tobě co s tím chceš provést
Kdo ti ho dělal předtím? Co třeba nahrát JCW software z JCW tuning kitu
To máš motor N18?
13. čer 2012 21:10
Nejsem odborník, dělal to Diesel technik. Motor mám N-14. Jsem už ale trochu poučenej...
13. čer 2012 21:29
Ty bys to udělal?
13. čer 2012 22:01
Neměl by to být problém...o víkendu to testnu. Kdyžtak mi napiš mail či SZ pokud bys měl zájem
13. čer 2012 22:02
OKCZ píše:To záleží na tobě co s tím chceš provést
Kdo ti ho dělal předtím? Co třeba nahrát JCW software z JCW tuning kitu
To máš motor N18?
ten je pre n14 asi bezpečnejší než to co mal ale výkon bude menší...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.