úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
10. led 2012 18:36
Prosím o jakou koliv radu. Na coopru R50 se mi ztrácí chladící kapalina. Stačí ujet 15km nechat auto stát a ráno je nádobka chladící kapaliny úplně prázdná. Nádobku jsem vyměnil za novou bohužel v té to nakonec nebylo
. Ještě mě napadá výměna thermostatu, ale nevím zda to může být v něm. Díky za každou radu Mekkk
10. led 2012 18:38
joooo kdyz se ztracela kapalina takhle mne, tak jsem musel menit chladic. Tak zkontroluj ten, jestli ho nemas nekde "tuknuty"
10. led 2012 18:42
Hmm takovy masivni unik vody musi byt nekde videt. Pokud neni pod autem louze, tak to jde to oleje. Jukni se pod vicko. Jestli tam bude bilej slem, tak je v prdeli tesneni pod hlavou a sup stim do servisu.
Termostat stim nema nic spolecnyho. Ten maximalne bude blbe otvirat a auto se bude prehrivat, nebo desne dlouho ohrivat. Hledej fleky kudy by to molho tect.
10. led 2012 18:50
Pod víčkem naštěstí nic není to jsem kontroloval.
10. led 2012 20:02
Hmm tak to musí nekde téct. Jestli můžeš dej to do suché garáže a sleduj jestli se ukaze kaluž. Nebo rovnou na zvedák a pořádně prohlédnout.
Ještě by to teoreticky mohlo jít rovnou do válce. To by ale asi bylo znát na chodu motoru ev. ve výfuku.
10. led 2012 20:48
Voda do válce to nebude. Jelikož když by mi přes noc nateklo do válce 1/2 litru kapaliny tak bych určitě neodjel.Motor jede naprosto normalně drží teplotu, bez jakychkoliv abnormalit
10. led 2012 21:05
resil jsem podobnou ztratu na konci minule zimy ... nicmene nic zasadniho krome kontroly a zkousky odvzdusneni pres odvzdusnovakl jsem nejzjistil. po cca 3 doplneni ztrata zmizela a od te doby klid.
Ladíkovi krapnul cely chladic najednou menil za novy
dle meho ten system je trosku jiny nez u jinych aut protoze nadrzka nema pretlak je pouze vyrovnavaci
pretlak obstarava ventil ktery je schovany vedle ventil vika vpravo
jedine co mne napada ze by mohlo dojit k pretlaku a naslednem odpusteni behem jizdy a nasledny pokles ve vyrovnavaci nadrzce ..teplota chodi normalne ??
teoreticky by za to mohl moct i termostat / uzavreny / nebo pricpany okruh pokud nenajdes diku v trubce nebo chladici
- Přílohy
-
- motor.jpg (56.62 KiB) Zobrazeno 12708 krát
10. led 2012 21:11
U motoru R53 se moc nepovedlo těsnění termostatu. Po čase to ztvrdne a moc nefunguje. Unik kapaliny nikde není vidět, neb to uteče vždy za jzdy a odpaří se. Jak to je studené tak to těsní. Taky jsem to zkomal snad měsíc. Vždy "nekontrolovaně" zmizela kapalina z nádržky. Vyměň termostat a mělo by to přestat unikat. (je v jednom kuse s těsněním to se myslím samostatně neprodává).
- Přílohy
-
- termostat.JPG (8.48 KiB) Zobrazeno 12706 krát
-
- IMG_5366.JPG (64.65 KiB) Zobrazeno 12706 krát
-
- IMG_5365.JPG (30.17 KiB) Zobrazeno 12706 krát
Naposledy upravil
CZmini dne 10. led 2012 21:16, celkově upraveno 1
10. led 2012 21:12
v ramci prevence hodim starouskovi novy
10. led 2012 21:13
Právě teplota se drží celou dobu na normálu. Stačí ujet 15km vypnout motor a přes noc je veškerá kapalina z nádobky pryč. Musí mít nějaky vliv na chladnutí motoru. Před chvílou jsem dal pod motor karton tak jsem zvědavý. Mohu se zeptat na tvůj způsob odvzdušnění? Díky
A s nádržkou máš pravdu v Coopru je jen vyrovnávací nikoliv tlaková.
10. led 2012 21:15
CZmini píše:U motoru R50 se moc nepovedlo těsnění termostatu. Po čase to ztvrdne a moc nefunguje. Unik kapaliny nikde není vidět, neb to uteče vždy za jzdy a odpaří se. Jak to je studené tak to těsní. Vyměň termostat a bude to ok. (je v jednom kuse s těsněním to se myslím samostatně neprodává).
Moc díky. Měl jsem na těsnění podezření jelikož jsou kolem zbytky po kapalině, ale nebyl jsem si jist.Zítra objednám a vyměním
10. led 2012 21:23
Roman na to kapnul
ps. odvzdusnovak je na hadici co vede z chladice zhruba v tehle mistech ..pozor je plastovy at ho neutrhnes
- Přílohy
-
- motor1.jpg (29.97 KiB) Zobrazeno 12691 krát
10. led 2012 23:37
Koukám, že rad je tady opravdu hodně. Asi neřeknu nic nového, ale každý poznatek dobrý.
Moje auto mělo prakticky stejný problém. Ale ještě dlouho před tím než jsem ho koupil. Koukal jsem na fakturu z Inveltu když dělali záruční opravdu.
Auto se přehřívalo a mizela chladící kapalina. Vyměnili termostat, znovu naplnili, odvzdušnili a dali novou nádobku na kapalinu. Nic víc nic míň. Bez dvou stovek je na faktuře 8000,-. Ale to už sem nepatří.
11. led 2012 02:50
Ano, mam take tento problem, kdyz to doleju, po nejake vyjizdce je hned kapalina na minimu.
Vubec to krom tehle kontroly nejde na nicem poznat.
Objednavate to origo?
Sem rad, ze se to tu rozlousklo:-)
11. led 2012 16:29
Termostat s těsněním objednán u BMW cena 840Kč.
18. led 2012 12:14
Díl v pondělí dodán a včera zamontován. Cca 2hodiny práce. Jen se musí vyndat kastlík na baterku a airbox- poté už je to brnkačka
. Ted už jen sledovat nádobku, ale doufám že problém je vyřešen.
Všem tímto děkuji za rady Mekkk
29. úno 2012 14:30
Dobrý den. Řeším podobný problém u R-56. Louže pod motorem po návratu z rychlejší jízdy a většího natlakování soustavy. Dost obtížně de to hledá, motor je nepřístupný. Výsledek popraskaný plastový domeček s nátrubky několika hadic na pravé straně motoru. Domeček se zřejmě vyhřeje a hadice jsou těžké a motor se při akceleraci hýbe.Výměna není složitá.
15. bře 2012 14:15
Zajimavy, vymenil sem termostat a dokonce jsem zalepil i drobnou dirku v chladici.
Kapalina stale unika. Zkusim Mekkovu kartonovou metodu. Mam podezreni na nadobku.
Pres noc neco odtece, ale vic az kdyz se s tim fakt jede. Paradoxni je ze krom uniku kapaliny by si toho clovek nevsiml. Teplota stale stejna.
16. bře 2012 09:53
Ahoj Honzo,
bohužel můj problém také nevyřešilo nové těsnění. Pokud by jsi měl problém v nádobce tak jednu neponičenou mám navíc. Já pátrám dál po úniku
.
16. bře 2012 09:57
Nemuze byt spatne tesneni pod hlavou?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.