úpravy, spotřeba, převodovky, olej...
Odeslat odpověď

Re: Studeny start

23. zář 2011 23:53

"agregatom"? Myslíš motor? Platí zde to, co vždycky: ti, kterým to funguje, to neventilují tak hlasitě jako ti, kterým to nefunguje.

Jestli do budoucna není hned teď, tak za chvíli budou určitě k mání JCWčka z roku 2010, v Německu určitě. A ty už rozhodně nebudou mít s tímhle žádný problém.

Jinak já za sebe bych doporučil factory JCW s JCW aero kitem.

Re: Studeny start

24. zář 2011 20:47

Nick píše:Jestli do budoucna není hned teď, tak za chvíli budou určitě k mání JCWčka z roku 2010, v Německu určitě. A ty už rozhodně nebudou mít s tímhle žádný problém.


Aky je rozdiel medzi JCW do roku 2010 a od roku 2010 ? Nastali tam nejake zmeny ?

Re: Studeny start

24. zář 2011 21:21

Na začátku roku 2010 vyřešili ten studený start, tak se nechá předpokládat, že u modelů 2010+ už standardně preventivně použijí ty dobré díly.

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

03. pro 2011 11:41

2 majla robil som na vyvoji turieb 4roky napr. pre 24h Le Mans = menit turbo, ci uz na kulanci alebo bez a zistit,ze to nepomohlo svedci o mizernej znalosti toho, z coho mechanik zije. Po sundani turbinovej a kompresorovej skrine a kontrole axialnej a radialnej vole by vedeli presne ci to ma alebo nema zmysel menit.

Mne to pride skor na to, ze zakaznika podoja aj za tu cenu, ze im to pokazi "image"

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

03. pro 2011 16:09

speedygon79 píše:2 majla robil som na vyvoji turieb 4roky napr. pre 24h Le Mans = menit turbo, ci uz na kulanci alebo bez a zistit,ze to nepomohlo svedci o mizernej znalosti toho, z coho mechanik zije. Po sundani turbinovej a kompresorovej skrine a kontrole axialnej a radialnej vole by vedeli presne ci to ma alebo nema zmysel menit.

Mne to pride skor na to, ze zakaznika podoja aj za tu cenu, ze im to pokazi "image"


To s tím 24hLM tam se snad turba dělaj do extrému takže aby to vydrželo max ten závod a šlo to do šrotu :X

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

03. pro 2011 21:19

Třeba fakt pracuje v Honeywellu :) tam dělalaj turba a turba co tedka vyhrála Audi L24 byla odtam. :X

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

03. pro 2011 21:29

Stával tam stříbrný Cooper R50 :)

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

04. pro 2011 00:02

jj, HNWL... ale ako som pisal, uz je to cas minuly...
btw. to R50 je na predaj. prebieha upgrade na R56 Cooper S a ten planujem dotiahnut niekam k 250k

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

12. úno 2012 08:44

ahojky, mel bych dotaz ohledne toho klepani. Procetl sem to tady cele ale myslim, ze to neni uplne ono. Jelikoz mam novy auto z 8/2011, tak by ten problem z rozvodakem mel byt vyresenej, ale stava se mi, ze motor nekdy (obvykle pri volnobehu) chvilkama zacne cvakat. Trva to chvilku, pak prestame, pak zase. Poslouchal sem to co jste ste nahrali a rozhodne to neni takovej ten hlubokej pomalejsi zvuk, ale mozna sem ho tam zaslechl u Purpleticka http://www.youtube.com/watch?v=rACf-sOU224. Takovy to vyssi cvakani. Mam pocit, jakoby cvakali ventily. Cvakato jakoby z vice mist tj. ne jen jeden zdroj. Napadlo me, jestli to neni nejaky hydraulicky nastavovani a pri volnobehu to cas od casu bud prepousti, nebo naopak nestaci natlakovat. Pri bezny jizde sem to zatim nikdy nezaznamenal, jen pri volnobehu. Zkusim to taky nahrat a dat to sem. Jinak je motor tichouckej a zni prijemne.

jen doplnim, ze auto ma najeto 6000km a myslim, ze ten zvuk tam byl uz od zacatku.

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

12. úno 2012 11:33

Pokud to není něco šíleného, tak může vydávat měnící se zvuky, to je celkem normální. V těchhle mrazech může mít chvilku vyšší otáčky, pak se trochu sníží, zvýší a pak ustálí.

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

12. úno 2012 19:27

tak skus nieco vybrat z tohoto

http://www.youtube.com/watch?v=UBx9tUxoJcY

http://www.youtube.com/watch?v=tHj8E5-e ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=gwk-Xc7d ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=KhQLiar8 ... re=related

rattling fixes
http://www.youtube.com/watch?v=lLYjtc3c ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=-f9NsO_G ... re=related

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

12. úno 2012 20:34

Vždyť Blacky má One, to s cold-start issue nemá nic společnýho :D

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

12. úno 2012 21:16

len 1 zo 4 riešilo to čo píšeš nick, možno máš pravdu a to moje je off topic ....
ale to nech si povie blacky...

chcel som len pomocť

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

12. úno 2012 23:38

Bohužel mám Sko 2/2008 a cold start issue se u mého projevuje - rozhodně to není nic zaměnitelného se zvyšováním/snižováním otáček. Nastartoval jsem motor a myslel jsem si že jsem vlezl do rozbitého traktoru - opravdu něco hrůzostrašného - myslel jsem si že se motor rozskočí. Ihned jsem auto chcípl a od té doby s ním jezdí přítelkyně, která ho parkuje v garáži a tudíž motor nepromrzne.

1.majitel s ním jezdil i v zimě ale také z garáže u bytu do garáže v zaměstnání a i přes to mu to udělalo někdy také - v dokladech od vozu je faktura z 30 000 km servisu - prosinec 2009 - provedeného v Invelt s.r.o. v Plzni a je tam doslova popsána závada: "Pokud vůz stojí přes noc venku a dojde k ochlazení. Po nastartování je slyšet chrastění z motoru." K této závadě je provedena: "Zkouška funkce jednotky DME" v množství 6.00 v jednotkové ceně 159 Kč bez DPH a následné 100% slevě - tedy tato zkouška zadarmo - s tím, že v dalším řádku je napsáno: Po zahřátí ustane".

Vzhledem ke všem informacím které jsem díky tomuto fóru o problému zjistil si myslím, že BMW musí o situaci vědět ale neřeší to - bohužel se mi závada projevila až teď a i když už byla hlášena servisu dříve tak asi nemám šanci se u BMW ničeho domoci - ještě se poradím s právníkem a případně budu kontaktovat centrálu BMW - závada byly avízována u 1,5 roku starého vozu - tedy hned první zimní sezónu po koupi a nic s problémem vyřešeno nebylo - Sko není žádný levný vůz a není to ani kabriolet, který bych chtěl používat jen za pěkného počasí v létě a to ještě od určitých venkovních teplot.

Tak uvidím co dál - rozhodně se nedivím uživatelce majla, že je pěkně NA.... ale spíše se divím reakcím jaké měl třeba scooby_doo_ neboť fandovství je jedna věc a koupě hodnoty za nemalý peníz je druhá věc.

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

12. úno 2012 23:58

BMW o problému ví a od začátku roku 2010 je na něj definitivní funkční oprava. Minimálně z části se na tom budou podílet, určitě se nesmíš nechat odradit.

Pokud ten motor zní takhle: http://www.youtube.com/watch?v=Jwk2Ks6dZO4 nebo takhle: http://www.youtube.com/watch?v=rjpvNMc2KnM,
tak podle mě nebudeš mít problém s proplacením opravy.

Další věc je, že ten problém není jen v mrazech, ale měl bys to slyšet víceméně při jakémkoliv studeném startu, v určitých otáčkách se to krásně projeví (viz první video výše, 0:14, cca 1500-2000 otáček).
Určité pravidelné klepání na volnoběh neznačí, že je někde problém, to dělá snad každému, takový ten motor prostě je, není to žádný tichošlápek.
Problém se projeví hlavně nepravidelnýma zvukama a pak šílenejma zvukama po lehkém přidání otáček.

Spousta lidí si myslí, že ten problém má jakmile slyší nějaké lehké klepání, ale ve skutečnosti to je jen studenej motor a protože se o tom hodně mluví, tak z toho zbytečně panikaří.
Viz všechny ty videa na youtube a vlákna na zahraničních mini fórech typu "je tohle death rattle aka cold start issue?"
Znám to, taky jsem se loňskou zimu divil, co za zvuky to vychází od motoru za studena, a děsil se, že mě to potkalo...

U pár let starého auta, které má najeto třeba 40-50 tisíc nebo i víc, prostě není přípustné, aby začal zlobit motor, ať si manažer BMW autosalonu říká co chce.
Mini/BMW o tom problému dobře ví, je podrobně zdokumentovaný, a jejich servisáci už to teď musí dobře vědět taky. Takže hodně štěstí :bigups:

PS: Pokud vím, tak tenhle problém se opravdu týká jen MCS.

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

13. úno 2012 13:44

hmm tak ne. To co myslim ja je ten klapavy zvuk vyssi frekvence. http://195.113.141.6/cerny/Zaznam.m4a To cvakani proste obcas zesili a obcas skoro neni slyset. To na to tom zaznamu je normalni stav. Chvilkama to zesili, ze tohle (nahravani primo u vika ventilu) je slyset i ven pri zavrene kapote.

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

14. úno 2012 19:05

Tak se mi dnes povedlo to nahrat. Prvni cca 3 sec je ten silnejsi zvuk, pak to stichne a bezi jen motor. Je o nahrane u praveho predniho kola. zda se, ze to tam je nejvic slyset. http://195.113.141.6/cerny/Zaznam.mp3

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

14. úno 2012 19:44

Dělá to jen za studena nebo i po jízdě? Jak dlouho to tak trvá než to přestane?

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

15. úno 2012 14:25

Snažím se to odsledovat, ale jde to těžko. Tohle sem nahrál včera těsně po tom, co jsem zastavil u garaže. Takže to mohlo být i za jizdy, kdy to není v kabine slyset. Ale jinak to slýchám, kdyz auto stoji tj, na volnobeh. Nezavisle, jestli studene, nebo teple. Je to slyset po nekolika sekundach. Chvilku jo, pak to zase stichne.

Re: NM S 07- Oprava rozvodů motoru / klepaní motoru / + turbo

08. čer 2012 10:29

@majla: možeš ešte pls doplniť na aký typ benzínu a od kt. spoločnosti si poväčšine jazdila do poruchy na relat.novom aute v dobe poruchy?

PS: neber to ako útok, len ma to zaujíma...a snažím sa pochopiť prípadnú príčinu...
Odeslat odpověď