06. srp 2011 00:47
06. srp 2011 08:04
06. srp 2011 12:13
06. srp 2011 21:33
06. srp 2011 21:39
06. srp 2011 21:46
06. srp 2011 21:47
06. srp 2011 21:52
06. srp 2011 22:04
28. srp 2011 12:45
28. srp 2011 13:00
28. srp 2011 19:01
29. srp 2011 09:53
12. říj 2011 20:51
27. lis 2011 00:31
31. led 2012 11:01
31. led 2012 15:17
15. bře 2012 13:01
vlr píše:Ahoj vsem,
treba se to bude nekomu hodit, napisu sem postup, jak naparovat dalkove ovladani klice s autem - hodi se to, jako prvni vec k vyzkouseni, pokud nekomu prestane dalkove ovladani fungovat.
Tyka se to faceliftu 1. generace (6/2004 - 2007) - tedy 3 tlacitkovy klicek (takovy).
- stisknout a drzet tlacitko "odemknout"
- vsunout klicek do zapalovani a otocit do 2. polohy (rozsviti se kontrolky), stale drzet tlacitko odemknout
- pockat cca 5 vterin, stale drzet tlacitko odemknout
- vysunout klicek ze zapalovani, stale drzet tlacitko odemknout
- 3x po sobe stisknout tlacitko zamknout (logo MINI) - pri tom stale drzet tlacitko odemknout, po tretim stiknuti pustit spolecne tlacitko odemknout spolu s tlacitkem zamknout.
- Minik potvrdi uspesne sparovani tim, ze se zamkne a odemkne.
Pred zhruba tydnem mi prave prestalo chodit dalkove ovladani. Trosku jsem se desil, kdyz jsem zde na foru cetl, na kolik muze oprava v Inveltu prijit. Facelift prvni generace (narozdil od predfaceliftu) nema rozebiratelny klicek s vymenitelnou baterkou, ta se dobiji ze zapalovani (predfacelift (do 2004) se nedobiji, tam je treba menit baterku). Nu, vypravil jsem se do Inveltu, technik vyzkousel vyse uvedeny postup a zabralo to, takze jsem po par minutach zase mohl frcet pryc a nechteli za to ani korunu (ocividne i Invelt dovede byt slusny ). Zrejme v mem pripade doslo k nahodnemu odparovani dalkoveho ovladani od auta a vyse uvedeny postup stacil.
15. bře 2012 13:38
15. bře 2012 13:47
Nick píše:Proč nepoužiješ druhý klíč, než to vyřešíš?