Ahoj všem, už jsme tu s vámi nějakou chvíli,v únoru jsem koupil v jednom bazaru na Praze západ Mini One, r.v. 07 2004,najeto 66tis, dovoz ze Švýcarska. Zdánlivě jen s odřeninou a nakonec z toho byla výměna lecčeho za hromadu peněz. To jen ve zkratce, ten můj příběh tu někde už je, tak s tím nebudu zdržovat.Původní a současný stav vidíte sami.
Jinak ten cukrovej Mini ve vizitce je dílem mojí manželky k nedávným čtyřicátinám. Taky díky několika neznámým miníkářům,které moje drahá tajně našla na tomhle webu a díky nimž a mojí drahé jsem si u dortu rozbalil pár radůstek s logem Mini. To bylo hudrování,že tyhle stránky prolejzám jak úchyl0 každej večer.A jen co usnu, tak si tu najde kámoše
Jinak k Miníkovi,udělal jsem vlastně (přesněji řečeno nechal udělat) jen to nejnutnější, teď přijdou libůstky a radůstky. Přes zimu chci dát do laku (nebo fólie) palubku a některé části dveřních plastů. S tím si celkem umím poradit, představu mám jasnou.
Dál bych chtěl přečalounit sedadla, našel jsem tu kontakt na šikovnýho čalouníka, ten potvrdil, že lze přečalounit i sedadla s bočním airbagem.Víte o tom někdo něco víc?Lze to při zachování plné funkčnosti?(ne snad,že to někdo zkusil…)
Sání od Green se dělá i pro 66 kW,to už jsem tady našel přes odkaz na autodoplnky.cz S výkonem ani nic nečekám,tak aspoň zvuk.Pomůže?
Jak je to s výfukem? Někteří z vás mají dvoulaufový výfuk z verze S i na Cooperech „neeskovejch.“ Je montáž jednoduchá nebo se musí vařit,vrtat,řezat…?A co řídící jednotka?Zejména tehdy,pokud řídí jen 66kW?Nemusím s ní s tímto výfukem něco udělat? Radu typu „vyměň motor nebo auto“ prosím radši ne.
Z formulace dotazů už chápete, že toho sám moc nezmůžu a neudělám,mám ale šikovný kamarády,kteří umí lecjaká auta a když jim dám rámcovej návod, tak zvládnou i Mini,což už i prokázali.
A závěrem kola. Vůbec nevím kam se vrtnout. Teď jsem našel krásné originál 17“. Jsou jeté a aktuálně v komisi v jednom obchodě s elektorny. Vypadaj dobře,teda určitě to jedno vystavený, ale prodejce se dušoval, že ta tři zbývající vypadají stejně.Bez peněz v kapse jsem ho nechtěl nechat přehrabovat asi tisíc kol. Pneu tak 80%, Dunlop SP Sport 84V, 205/45R17. Chtějí za ně 14.500,- Zdá se mi to jako dobrá cena, ale mám trochu strach z jetých kol, dá se poznat, že je na nich něco špatně?
Původně jsem chtěl kompromis na naše cesty a to nějaké 16“.Ale možná je to taky blbá úvaha.Kde hledat dobrý a prověřený kola?Denně jezdím 60km za prací,takže jsem chtěl něco,co bude levnější na obutí a na našich silnicích trochu pohodlnější.
Díky za rady.
PetrXJR