NEW MINI http://new.minicooperklub.cz/ |
|
Problém s baterií a osvětlením... http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=95&t=7129 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Minicooper22 [ 07. črc 2015 22:50 ] |
Předmět příspěvku: | Problém s baterií a osvětlením... |
Zdravím, po 4 měsících reším první problém s MINICooper S 2015.... náhle se mi objevila hláska viz foto a i po nabití BMW nabíječkou na AGM baterie se hláška nezmizela. Naopak i po dalších připojení nabiječky a dobití doplna se hláška s každým nastartováním a chcípnutím objevuje. Až po 3 dnech a 5 dobití zmizela. Co mi ale nefunguje tak je LED pas kolem budíku v režimu "otáčkoměru".... Zítra jsem objednaný do Inveltu prý mi dají novou baterii. Co mi spíše nejde do hlavy jak se tohle muže u nového auta stá a zda je to fakt baterií. To se ale časem ukáže... Spíše mi dělá starost ten LED diodový pás... Příloha: Příloha: |
Autor: | speedygon79 [ 07. črc 2015 22:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Broblém s baterií a osvětlením... |
http://www.minif56.com/forum/289-mini-f ... ouble.html http://www.mini2.com/forum/mini-country ... blems.html viac podobnych problemov tu |
Autor: | Minicooper22 [ 08. črc 2015 00:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Broblém s baterií a osvětlením... |
Díky to je přesně to samé co tam píšou... Problém asi nebude v baterii ale v délce trasy co se s MINI jezdí a počtu startů. Je pravda že žena ujede za den asi 6 km a startuje 3x nicméně. toto se objevilo po ujetí 300 km v kuse... |
Autor: | Minicooper22 [ 09. črc 2015 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Tak už vím čím to bylo, baterie se při předprodejním servisu nezaregistrovala k autu a tím pádem se nenabíjela. Jinak řečeno pokud si sami vyměníte baterii nebude vám jí auto nabíjet dokud servis tuto baterii nezaregistruje ve voze přes diagnostiku. Takže vše je v porádku.. |
Autor: | OKCZ [ 09. črc 2015 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Minicooper22 píše: Tak už vím čím to bylo, baterie se při předprodejním servisu nezaregistrovala k autu a tím pádem se nenabíjela. Jinak řečeno pokud si sami vyměníte baterii nebude vám jí auto nabíjet dokud servis tuto baterii nezaregistruje ve voze přes diagnostiku. Takže vše je v porádku.. To, že je potřeba registrovat baterii je známý fakt. Pražský Invelt opět předvedl svoji totální neschopnost odvést práci pořádně. Klasika. |
Autor: | Skalda [ 09. črc 2015 23:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Já si v zimě sám vyměnil baterii za novou, znamená to že se mi půl roku nedobíjí? |
Autor: | OKCZ [ 09. črc 2015 23:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Skalda píše: Já si v zimě sám vyměnil baterii za novou, znamená to že se mi půl roku nedobíjí? Neboj, to je jen u 2gen a 3gen a BMW.... |
Autor: | Skalda [ 09. črc 2015 23:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Jen jsem se raději zeptal, je fakt že by se to už zřejmě projevilo nějakým problémem. Aspoň jsem zas o něco chytřejší ![]() |
Autor: | big_ben_cz [ 10. črc 2015 09:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Minicooper22 píše: Tak už vím čím to bylo, baterie se při předprodejním servisu nezaregistrovala k autu a tím pádem se nenabíjela. Jinak řečeno pokud si sami vyměníte baterii nebude vám jí auto nabíjet dokud servis tuto baterii nezaregistruje ve voze přes diagnostiku. Takže vše je v porádku.. Mě teda není úplně jasný k čemu je ta registrace baterie dobrá. Asi proto aby si člověk fakt už nemohl nic sám vyměnit na autě. A co mi už vůbec není jasný, proč to tedy neprovedou rovnou ve fabrice než to auto vyjede. To, že se baterie potřebuje dobíjet je snad jasný už tam, nebo ne? |
Autor: | Nick [ 10. črc 2015 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Možná to je kvůli tomu, že tam musí být AGM baterie a kdyby tam člověk strčil normální, která nezvládne takové pracovní podmínky (vysoké proudy atd.) a auto mu shořelo, aby pak někdo nevinil výrobce auta... |
Autor: | Minicooper22 [ 10. črc 2015 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Jasně že tam je AGM baterie ale jak zde psal Big_ben už ve fabrice věděj že tam ta baterie bude tak to muže bejt aktivní hned... Ale asi to má nějaký důvod... |
Autor: | MiniMike [ 10. črc 2015 14:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
treba ten duvod muze byt ten, ze nechti, aby se baterie zbytecne vybijela, kdyz cestuje k zakaznikovi / autosalonu..... a pokud to ma delat servis / salon, tak proc by to delal vyrobce automaticky... |
Autor: | big_ben_cz [ 10. črc 2015 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Co je v Cooperu za speciální pracovní podmínky, že by to jiná baterie nezvládla? Myslím, že by se našly jiný stroje s mnohem speciálnějšíma podmínkama. Stejně jako myšlenka "aby se baterie nevybíjela" mi nepřijde ta správná. Jakej by totiž měli důvod aby se baterie naopak nenabíjela když s těma autama přejížděj při přepravě a skladování mezi fabrikou a zákazníkem. Obávám se že primární důvod v globálním automobilovém průmyslu už je jen jeden. Udělat auto tak aby moc nevydrželo a lidi si hned koupili nový a když se náhodou rozhodnou, že se tomuto diktátu nepodřídí a budou provozovat auto déle tak jsou po zásluze potrestání tím, že si tam už ani nevymění bez autorizovaného servisu baterku ![]() Dříve všichni fajnšmekři co měli ve sportovním autě turbo věděli, že po rychlé jízde je třeba dochlazovat. Dnes má turbo v autě kdejakej důchodce a když se pak trochu rozjede po dálnici a pak zastaví u hospody nebo u pumpy, případně se přiřítí do města a tam mu to zastaví na první křižovatce start-stop systém, tak všichni nadávájí jak ty turba odcházejí. Olej v převodovce je taky najednou "doživotní" - rozuměj tomu jako že ho nemáš měnit aby ti to moc dlouho nevydrželo. V manuálu pro jistotu výrobce nic o tom nepíše, protože ani jiní výrobci to nepíšou a kdyby jsme to náhodou my psali tak by to vypadalo, jako že naše auta jsou horší než u konkurence. ![]() Sakra, to jsem se rozepsal, ale takhle nějak to asi bude. |
Autor: | Nick [ 10. črc 2015 16:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
big_ben_cz píše: Co je v Cooperu za speciální pracovní podmínky, že by to jiná baterie nezvládla? Právě auto start-stop a rekuperace brzdné energie vyžadují specifickou baterii. Musí poskytovat vyšší startovací proudy, větší počet cyklů. Nabíjecí proud je jiný než u normální baterie, takže nemůžeš použít normální nabíječku, která nepodporuje AGM. Pro úplnost jen dodám, že jsou bezúdržbové, mají nízké samovybíjení a delší životnost. Pokud je od výrobce neregistrovaná a v servisu ji před prodejem neregistrovali, tak to je tedy pěkná bota. |
Autor: | OKCZ [ 10. črc 2015 17:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Po instalaci nové baterie je nutná registrace. Je nutná aby se systém řízení spotřeby (software v elektronice motoru a inteligentní snímač baterie) dozvěděl, že došlo k instalaci nové baterie. Pokud nová baterie není zaregistrována, systém řízení spotřeby nebude správně fungovat a může vést k omezení funkcí jednotlivých elektrických spotřebičů. Může dojít k jejich vypnutí nebo ke snížení dodávky energie. Nemá to vůbec nic společného s AGM bateriemi apod. |
Autor: | Minicooper22 [ 11. črc 2015 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Presne tak nešla klimatizace respektive úplně minilmálne osvělení interiéru a mnoho dalšího.... |
Autor: | miniprdík [ 13. črc 2015 11:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
OKCZ píše: Minicooper22 píše: Tak už vím čím to bylo, baterie se při předprodejním servisu nezaregistrovala k autu a tím pádem se nenabíjela. Jinak řečeno pokud si sami vyměníte baterii nebude vám jí auto nabíjet dokud servis tuto baterii nezaregistruje ve voze přes diagnostiku. Takže vše je v porádku.. To, že je potřeba registrovat baterii je známý fakt. Pražský Invelt opět předvedl svoji totální neschopnost odvést práci pořádně. Klasika. Nechci a nebudu dávat ruku do ohně za servis, ale můžeš konkretizovat, když uvádíš "opět" a "klasika"? Myslíš případ, kdy jsem před předáním vozu Vám zjistil poškrábané sklo, a to jsme s omluvou objednali a vyměnili za nové, a pak tu hysterii z Vaší strany po 2 letech od události? |
Autor: | OKCZ [ 13. črc 2015 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
miniprdík píše: Nechci a nebudu dávat ruku do ohně za servis, ale můžeš konkretizovat, když uvádíš "opět" a "klasika"? Myslíš případ, kdy jsem před předáním vozu Vám zjistil poškrábané sklo, a to jsme s omluvou objednali a vyměnili za nové, a pak tu hysterii z Vaší strany po 2 letech od události? Potrefená koza nejvíce mektá! Těch story s inveltem není vůbec málo, a protože tváře jejich expertů zůstávají beze změn, tak neleze očekávat zlepšení. K narážce miniprdíka (alias Radim Ščudla) jen krátce - rádi se podělíme s forem o naši zkušenost. |
Autor: | miniprdík [ 13. črc 2015 13:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Vždycky jsem se k Tobě choval korektně, chyby se stávají, obratem jsem vyřešil, co jsem mohl, nechci tady prát prádlo na veřejnosti, ale s Vámi už nechci mít nic společného. Tomu, co jste poslali na import, se člověk se zdravým rozumem směje... ![]() |
Autor: | miras [ 13. črc 2015 22:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
OKCZ píše: Po instalaci nové baterie je nutná registrace... A tak tohle jsem vůbec netušil a baterku jsem si před několika měsíci měnil sám. Je to tedy nutnost i pro R56 z první serie (motor N14), rok 2007, bez STOP/START? A lze to udělat pouze přes diagnostiku? Pokud by byly obě odpovědi ANO, tak ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |