NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Problém s baterií a osvětlením...
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=95&t=7129
Stránka 12

Autor:  Minicooper22 [ 07. črc 2015 22:50 ]
Předmět příspěvku:  Problém s baterií a osvětlením...

Zdravím,

po 4 měsících reším první problém s MINICooper S 2015.... náhle se mi objevila hláska viz foto a i po nabití BMW nabíječkou na AGM baterie se hláška nezmizela. Naopak i po dalších připojení nabiječky a dobití doplna se hláška s každým nastartováním a chcípnutím objevuje. Až po 3 dnech a 5 dobití zmizela. Co mi ale nefunguje tak je LED pas kolem budíku v režimu "otáčkoměru"....
Zítra jsem objednaný do Inveltu prý mi dají novou baterii. Co mi spíše nejde do hlavy jak se tohle muže u nového auta stá a zda je to fakt baterií. To se ale časem ukáže...
Spíše mi dělá starost ten LED diodový pás...

Příloha:


Příloha:


Autor:  speedygon79 [ 07. črc 2015 22:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Broblém s baterií a osvětlením...

http://www.minif56.com/forum/289-mini-f ... ouble.html


http://www.mini2.com/forum/mini-country ... blems.html
viac podobnych problemov tu

Autor:  Minicooper22 [ 08. črc 2015 00:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Broblém s baterií a osvětlením...

Díky to je přesně to samé co tam píšou...
Problém asi nebude v baterii ale v délce trasy co se s MINI jezdí a počtu startů.
Je pravda že žena ujede za den asi 6 km a startuje 3x nicméně. toto se objevilo po ujetí 300 km v kuse...

Autor:  Minicooper22 [ 09. črc 2015 10:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

Tak už vím čím to bylo, baterie se při předprodejním servisu nezaregistrovala k autu a tím pádem se nenabíjela.
Jinak řečeno pokud si sami vyměníte baterii nebude vám jí auto nabíjet dokud servis tuto baterii nezaregistruje ve voze přes diagnostiku.

Takže vše je v porádku..

Autor:  OKCZ [ 09. črc 2015 13:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

Minicooper22 píše:
Tak už vím čím to bylo, baterie se při předprodejním servisu nezaregistrovala k autu a tím pádem se nenabíjela.
Jinak řečeno pokud si sami vyměníte baterii nebude vám jí auto nabíjet dokud servis tuto baterii nezaregistruje ve voze přes diagnostiku.

Takže vše je v porádku..

To, že je potřeba registrovat baterii je známý fakt. Pražský Invelt opět předvedl svoji totální neschopnost odvést práci pořádně. Klasika.

Autor:  Skalda [ 09. črc 2015 23:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

Já si v zimě sám vyměnil baterii za novou, znamená to že se mi půl roku nedobíjí?

Autor:  OKCZ [ 09. črc 2015 23:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

Skalda píše:
Já si v zimě sám vyměnil baterii za novou, znamená to že se mi půl roku nedobíjí?

Neboj, to je jen u 2gen a 3gen a BMW....

Autor:  Skalda [ 09. črc 2015 23:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

Jen jsem se raději zeptal, je fakt že by se to už zřejmě projevilo nějakým problémem.
Aspoň jsem zas o něco chytřejší :wink:

Autor:  big_ben_cz [ 10. črc 2015 09:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

Minicooper22 píše:
Tak už vím čím to bylo, baterie se při předprodejním servisu nezaregistrovala k autu a tím pádem se nenabíjela.
Jinak řečeno pokud si sami vyměníte baterii nebude vám jí auto nabíjet dokud servis tuto baterii nezaregistruje ve voze přes diagnostiku.

Takže vše je v porádku..


Mě teda není úplně jasný k čemu je ta registrace baterie dobrá. Asi proto aby si člověk fakt už nemohl nic sám vyměnit na autě.
A co mi už vůbec není jasný, proč to tedy neprovedou rovnou ve fabrice než to auto vyjede. To, že se baterie potřebuje dobíjet je snad jasný už tam, nebo ne?

Autor:  Nick [ 10. črc 2015 12:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

Možná to je kvůli tomu, že tam musí být AGM baterie a kdyby tam člověk strčil normální, která nezvládne takové pracovní podmínky (vysoké proudy atd.) a auto mu shořelo, aby pak někdo nevinil výrobce auta...

Autor:  Minicooper22 [ 10. črc 2015 12:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

Jasně že tam je AGM baterie ale jak zde psal Big_ben už ve fabrice věděj že tam ta baterie bude tak to muže bejt aktivní hned...
Ale asi to má nějaký důvod...

Autor:  MiniMike [ 10. črc 2015 14:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

treba ten duvod muze byt ten, ze nechti, aby se baterie zbytecne vybijela, kdyz cestuje k zakaznikovi / autosalonu..... a pokud to ma delat servis / salon, tak proc by to delal vyrobce automaticky...

Autor:  big_ben_cz [ 10. črc 2015 15:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

Co je v Cooperu za speciální pracovní podmínky, že by to jiná baterie nezvládla? Myslím, že by se našly jiný stroje s mnohem speciálnějšíma podmínkama.
Stejně jako myšlenka "aby se baterie nevybíjela" mi nepřijde ta správná. Jakej by totiž měli důvod aby se baterie naopak nenabíjela když s těma autama přejížděj při přepravě a skladování mezi fabrikou a zákazníkem.
Obávám se že primární důvod v globálním automobilovém průmyslu už je jen jeden. Udělat auto tak aby moc nevydrželo a lidi si hned koupili nový a když se náhodou rozhodnou, že se tomuto diktátu nepodřídí a budou provozovat auto déle tak jsou po zásluze potrestání tím, že si tam už ani nevymění bez autorizovaného servisu baterku :-D
Dříve všichni fajnšmekři co měli ve sportovním autě turbo věděli, že po rychlé jízde je třeba dochlazovat. Dnes má turbo v autě kdejakej důchodce a když se pak trochu rozjede po dálnici a pak zastaví u hospody nebo u pumpy, případně se přiřítí do města a tam mu to zastaví na první křižovatce start-stop systém, tak všichni nadávájí jak ty turba odcházejí.
Olej v převodovce je taky najednou "doživotní" - rozuměj tomu jako že ho nemáš měnit aby ti to moc dlouho nevydrželo.
V manuálu pro jistotu výrobce nic o tom nepíše, protože ani jiní výrobci to nepíšou a kdyby jsme to náhodou my psali tak by to vypadalo, jako že naše auta jsou horší než u konkurence. :-)
Sakra, to jsem se rozepsal, ale takhle nějak to asi bude.

Autor:  Nick [ 10. črc 2015 16:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

big_ben_cz píše:
Co je v Cooperu za speciální pracovní podmínky, že by to jiná baterie nezvládla?

Právě auto start-stop a rekuperace brzdné energie vyžadují specifickou baterii. Musí poskytovat vyšší startovací proudy, větší počet cyklů. Nabíjecí proud je jiný než u normální baterie, takže nemůžeš použít normální nabíječku, která nepodporuje AGM. Pro úplnost jen dodám, že jsou bezúdržbové, mají nízké samovybíjení a delší životnost.


Pokud je od výrobce neregistrovaná a v servisu ji před prodejem neregistrovali, tak to je tedy pěkná bota.

Autor:  OKCZ [ 10. črc 2015 17:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

Po instalaci nové baterie je nutná registrace. Je nutná aby se systém řízení spotřeby (software v elektronice motoru a inteligentní snímač baterie) dozvěděl, že došlo k instalaci nové baterie. Pokud nová baterie není zaregistrována, systém řízení spotřeby nebude správně fungovat a může vést k omezení funkcí jednotlivých elektrických spotřebičů. Může dojít k jejich vypnutí nebo ke snížení dodávky energie. Nemá to vůbec nic společného s AGM bateriemi apod.

Autor:  Minicooper22 [ 11. črc 2015 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

Presne tak nešla klimatizace respektive úplně minilmálne osvělení interiéru a mnoho dalšího....

Autor:  miniprdík [ 13. črc 2015 11:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

OKCZ píše:
Minicooper22 píše:
Tak už vím čím to bylo, baterie se při předprodejním servisu nezaregistrovala k autu a tím pádem se nenabíjela.
Jinak řečeno pokud si sami vyměníte baterii nebude vám jí auto nabíjet dokud servis tuto baterii nezaregistruje ve voze přes diagnostiku.

Takže vše je v porádku..

To, že je potřeba registrovat baterii je známý fakt. Pražský Invelt opět předvedl svoji totální neschopnost odvést práci pořádně. Klasika.


Nechci a nebudu dávat ruku do ohně za servis, ale můžeš konkretizovat, když uvádíš "opět" a "klasika"? Myslíš případ, kdy jsem před předáním vozu Vám zjistil poškrábané sklo, a to jsme s omluvou objednali a vyměnili za nové, a pak tu hysterii z Vaší strany po 2 letech od události?

Autor:  OKCZ [ 13. črc 2015 13:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

miniprdík píše:
Nechci a nebudu dávat ruku do ohně za servis, ale můžeš konkretizovat, když uvádíš "opět" a "klasika"? Myslíš případ, kdy jsem před předáním vozu Vám zjistil poškrábané sklo, a to jsme s omluvou objednali a vyměnili za nové, a pak tu hysterii z Vaší strany po 2 letech od události?


Potrefená koza nejvíce mektá! Těch story s inveltem není vůbec málo, a protože tváře jejich expertů zůstávají beze změn, tak neleze očekávat zlepšení. K narážce miniprdíka (alias Radim Ščudla) jen krátce - rádi se podělíme s forem o naši zkušenost.

Autor:  miniprdík [ 13. črc 2015 13:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

Vždycky jsem se k Tobě choval korektně, chyby se stávají, obratem jsem vyřešil, co jsem mohl, nechci tady prát prádlo na veřejnosti, ale s Vámi už nechci mít nic společného. Tomu, co jste poslali na import, se člověk se zdravým rozumem směje... Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Proti Tobě a hlavně Tvému otci postavím flotilu svých spokojených zákazníků a referencí tady na fóru. Ne s každým ale člověk "vejde do dveří", to je přirozené a pochopitelné, hodně štěstí jinde.

Autor:  miras [ 13. črc 2015 22:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problém s baterií a osvětlením...

OKCZ píše:
Po instalaci nové baterie je nutná registrace...

A tak tohle jsem vůbec netušil a baterku jsem si před několika měsíci měnil sám. Je to tedy nutnost i pro R56 z první serie (motor N14), rok 2007, bez STOP/START?
A lze to udělat pouze přes diagnostiku?
Pokud by byly obě odpovědi ANO, tak :( to hlavně kvůli další věci, kdy je auto závislé na 3. straně...

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/