NEW MINI http://new.minicooperklub.cz/ |
|
Problém s baterií a osvětlením... http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=95&t=7129 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Minicooper22 [ 07. črc 2015 22:50 ] |
Předmět příspěvku: | Problém s baterií a osvětlením... |
Zdravím, po 4 měsících reším první problém s MINICooper S 2015.... náhle se mi objevila hláska viz foto a i po nabití BMW nabíječkou na AGM baterie se hláška nezmizela. Naopak i po dalších připojení nabiječky a dobití doplna se hláška s každým nastartováním a chcípnutím objevuje. Až po 3 dnech a 5 dobití zmizela. Co mi ale nefunguje tak je LED pas kolem budíku v režimu "otáčkoměru".... Zítra jsem objednaný do Inveltu prý mi dají novou baterii. Co mi spíše nejde do hlavy jak se tohle muže u nového auta stá a zda je to fakt baterií. To se ale časem ukáže... Spíše mi dělá starost ten LED diodový pás... Příloha: Příloha: |
Autor: | speedygon79 [ 07. črc 2015 22:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Broblém s baterií a osvětlením... |
http://www.minif56.com/forum/289-mini-f ... ouble.html http://www.mini2.com/forum/mini-country ... blems.html viac podobnych problemov tu |
Autor: | Minicooper22 [ 08. črc 2015 00:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Broblém s baterií a osvětlením... |
Díky to je přesně to samé co tam píšou... Problém asi nebude v baterii ale v délce trasy co se s MINI jezdí a počtu startů. Je pravda že žena ujede za den asi 6 km a startuje 3x nicméně. toto se objevilo po ujetí 300 km v kuse... |
Autor: | Minicooper22 [ 09. črc 2015 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Tak už vím čím to bylo, baterie se při předprodejním servisu nezaregistrovala k autu a tím pádem se nenabíjela. Jinak řečeno pokud si sami vyměníte baterii nebude vám jí auto nabíjet dokud servis tuto baterii nezaregistruje ve voze přes diagnostiku. Takže vše je v porádku.. |
Autor: | OKCZ [ 09. črc 2015 13:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Minicooper22 píše: Tak už vím čím to bylo, baterie se při předprodejním servisu nezaregistrovala k autu a tím pádem se nenabíjela. Jinak řečeno pokud si sami vyměníte baterii nebude vám jí auto nabíjet dokud servis tuto baterii nezaregistruje ve voze přes diagnostiku. Takže vše je v porádku.. To, že je potřeba registrovat baterii je známý fakt. Pražský Invelt opět předvedl svoji totální neschopnost odvést práci pořádně. Klasika. |
Autor: | Skalda [ 09. črc 2015 23:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Já si v zimě sám vyměnil baterii za novou, znamená to že se mi půl roku nedobíjí? |
Autor: | OKCZ [ 09. črc 2015 23:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Skalda píše: Já si v zimě sám vyměnil baterii za novou, znamená to že se mi půl roku nedobíjí? Neboj, to je jen u 2gen a 3gen a BMW.... |
Autor: | Skalda [ 09. črc 2015 23:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Jen jsem se raději zeptal, je fakt že by se to už zřejmě projevilo nějakým problémem. Aspoň jsem zas o něco chytřejší |
Autor: | big_ben_cz [ 10. črc 2015 09:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Minicooper22 píše: Tak už vím čím to bylo, baterie se při předprodejním servisu nezaregistrovala k autu a tím pádem se nenabíjela. Jinak řečeno pokud si sami vyměníte baterii nebude vám jí auto nabíjet dokud servis tuto baterii nezaregistruje ve voze přes diagnostiku. Takže vše je v porádku.. Mě teda není úplně jasný k čemu je ta registrace baterie dobrá. Asi proto aby si člověk fakt už nemohl nic sám vyměnit na autě. A co mi už vůbec není jasný, proč to tedy neprovedou rovnou ve fabrice než to auto vyjede. To, že se baterie potřebuje dobíjet je snad jasný už tam, nebo ne? |
Autor: | Nick [ 10. črc 2015 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Možná to je kvůli tomu, že tam musí být AGM baterie a kdyby tam člověk strčil normální, která nezvládne takové pracovní podmínky (vysoké proudy atd.) a auto mu shořelo, aby pak někdo nevinil výrobce auta... |
Autor: | Minicooper22 [ 10. črc 2015 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Jasně že tam je AGM baterie ale jak zde psal Big_ben už ve fabrice věděj že tam ta baterie bude tak to muže bejt aktivní hned... Ale asi to má nějaký důvod... |
Autor: | MiniMike [ 10. črc 2015 14:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
treba ten duvod muze byt ten, ze nechti, aby se baterie zbytecne vybijela, kdyz cestuje k zakaznikovi / autosalonu..... a pokud to ma delat servis / salon, tak proc by to delal vyrobce automaticky... |
Autor: | big_ben_cz [ 10. črc 2015 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Co je v Cooperu za speciální pracovní podmínky, že by to jiná baterie nezvládla? Myslím, že by se našly jiný stroje s mnohem speciálnějšíma podmínkama. Stejně jako myšlenka "aby se baterie nevybíjela" mi nepřijde ta správná. Jakej by totiž měli důvod aby se baterie naopak nenabíjela když s těma autama přejížděj při přepravě a skladování mezi fabrikou a zákazníkem. Obávám se že primární důvod v globálním automobilovém průmyslu už je jen jeden. Udělat auto tak aby moc nevydrželo a lidi si hned koupili nový a když se náhodou rozhodnou, že se tomuto diktátu nepodřídí a budou provozovat auto déle tak jsou po zásluze potrestání tím, že si tam už ani nevymění bez autorizovaného servisu baterku Dříve všichni fajnšmekři co měli ve sportovním autě turbo věděli, že po rychlé jízde je třeba dochlazovat. Dnes má turbo v autě kdejakej důchodce a když se pak trochu rozjede po dálnici a pak zastaví u hospody nebo u pumpy, případně se přiřítí do města a tam mu to zastaví na první křižovatce start-stop systém, tak všichni nadávájí jak ty turba odcházejí. Olej v převodovce je taky najednou "doživotní" - rozuměj tomu jako že ho nemáš měnit aby ti to moc dlouho nevydrželo. V manuálu pro jistotu výrobce nic o tom nepíše, protože ani jiní výrobci to nepíšou a kdyby jsme to náhodou my psali tak by to vypadalo, jako že naše auta jsou horší než u konkurence. Sakra, to jsem se rozepsal, ale takhle nějak to asi bude. |
Autor: | Nick [ 10. črc 2015 16:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
big_ben_cz píše: Co je v Cooperu za speciální pracovní podmínky, že by to jiná baterie nezvládla? Právě auto start-stop a rekuperace brzdné energie vyžadují specifickou baterii. Musí poskytovat vyšší startovací proudy, větší počet cyklů. Nabíjecí proud je jiný než u normální baterie, takže nemůžeš použít normální nabíječku, která nepodporuje AGM. Pro úplnost jen dodám, že jsou bezúdržbové, mají nízké samovybíjení a delší životnost. Pokud je od výrobce neregistrovaná a v servisu ji před prodejem neregistrovali, tak to je tedy pěkná bota. |
Autor: | OKCZ [ 10. črc 2015 17:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Po instalaci nové baterie je nutná registrace. Je nutná aby se systém řízení spotřeby (software v elektronice motoru a inteligentní snímač baterie) dozvěděl, že došlo k instalaci nové baterie. Pokud nová baterie není zaregistrována, systém řízení spotřeby nebude správně fungovat a může vést k omezení funkcí jednotlivých elektrických spotřebičů. Může dojít k jejich vypnutí nebo ke snížení dodávky energie. Nemá to vůbec nic společného s AGM bateriemi apod. |
Autor: | Minicooper22 [ 11. črc 2015 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Presne tak nešla klimatizace respektive úplně minilmálne osvělení interiéru a mnoho dalšího.... |
Autor: | miniprdík [ 13. črc 2015 11:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
OKCZ píše: Minicooper22 píše: Tak už vím čím to bylo, baterie se při předprodejním servisu nezaregistrovala k autu a tím pádem se nenabíjela. Jinak řečeno pokud si sami vyměníte baterii nebude vám jí auto nabíjet dokud servis tuto baterii nezaregistruje ve voze přes diagnostiku. Takže vše je v porádku.. To, že je potřeba registrovat baterii je známý fakt. Pražský Invelt opět předvedl svoji totální neschopnost odvést práci pořádně. Klasika. Nechci a nebudu dávat ruku do ohně za servis, ale můžeš konkretizovat, když uvádíš "opět" a "klasika"? Myslíš případ, kdy jsem před předáním vozu Vám zjistil poškrábané sklo, a to jsme s omluvou objednali a vyměnili za nové, a pak tu hysterii z Vaší strany po 2 letech od události? |
Autor: | OKCZ [ 13. črc 2015 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
miniprdík píše: Nechci a nebudu dávat ruku do ohně za servis, ale můžeš konkretizovat, když uvádíš "opět" a "klasika"? Myslíš případ, kdy jsem před předáním vozu Vám zjistil poškrábané sklo, a to jsme s omluvou objednali a vyměnili za nové, a pak tu hysterii z Vaší strany po 2 letech od události? Potrefená koza nejvíce mektá! Těch story s inveltem není vůbec málo, a protože tváře jejich expertů zůstávají beze změn, tak neleze očekávat zlepšení. K narážce miniprdíka (alias Radim Ščudla) jen krátce - rádi se podělíme s forem o naši zkušenost. |
Autor: | miniprdík [ 13. črc 2015 13:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
Vždycky jsem se k Tobě choval korektně, chyby se stávají, obratem jsem vyřešil, co jsem mohl, nechci tady prát prádlo na veřejnosti, ale s Vámi už nechci mít nic společného. Tomu, co jste poslali na import, se člověk se zdravým rozumem směje... Proti Tobě a hlavně Tvému otci postavím flotilu svých spokojených zákazníků a referencí tady na fóru. Ne s každým ale člověk "vejde do dveří", to je přirozené a pochopitelné, hodně štěstí jinde. |
Autor: | miras [ 13. črc 2015 22:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problém s baterií a osvětlením... |
OKCZ píše: Po instalaci nové baterie je nutná registrace... A tak tohle jsem vůbec netušil a baterku jsem si před několika měsíci měnil sám. Je to tedy nutnost i pro R56 z první serie (motor N14), rok 2007, bez STOP/START? A lze to udělat pouze přes diagnostiku? Pokud by byly obě odpovědi ANO, tak to hlavně kvůli další věci, kdy je auto závislé na 3. straně... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |