02. dub 2016 18:46
02. dub 2016 19:15
02. dub 2016 21:36
02. dub 2016 23:18
MiniMike píše:ja mam jediny problem s tim, proc tento vykon neni uz v serii a vykon eSka ma v soucasne dobe kde jakej kombik nizsi stredni tridy
03. dub 2016 12:36
MiniMike píše:ja mam jediny problem s tim, proc tento vykon neni uz v serii a vykon eSka ma v soucasne dobe kde jakej kombik nizsi stredni tridy
03. dub 2016 14:05
03. dub 2016 21:50
03. dub 2016 22:20
MiniMike píše:Ja vim, ze neni o maximalnim vykone, ale uz jenom ty cisla neco naznacuji... proste uz jen z pricipu mi prijde dvoulitr s 2 turby co ma 190koni dost malo.... proste kdyz se srovnavaji ostre hothatche, tak Mini v teto kategorii skoro vubec neni, protoze ho predbehne Ford, Renault, Seat a mohl bych pokracovat.... a pri cene co Mini stoji, je jeste z techto aut i vlastne nejdrazsi....
A jinak k tem autum:
- Leon kombi - 280koni, cena 712tisic, vaha 1450kg
- Golf Variant - 300koni, cena , 999tisic, vaha 1600kg
- Mini - 190koni, cena (bez vybavy) 605tisic, vaha 1250kg
Urcite bych mohl hledat dal... samo v kombikach toho nakonec tolik neni, ale ve 3dv a 5dv bych mohl pokracovat.... proste si myslim, ze jako premiove auto by ten vykon mel byt vyssi... i pri te cene...
03. dub 2016 22:25
04. dub 2016 08:59
Nick píše:Těžko srovnávat MCS s GTI 300 koní. Ale je fakt, že JCW nebo GP jako flagships by mohly mít o pár desítek koní víc.
Cupra 290k má zrychlení 0-100 az 5,8 sekundy, Golf GTI 2.0 265k za 6,3 sekundy. JCWko za 6,5 sekundy, což není tak daleko. MCS za 6,8 sek.
04. dub 2016 11:00