Prepnout do plneho zobrazeni
o všem co Vás napadne a trápí a co se nehodí nikam jinam...
Odeslat odpověď

Pokud ani JCW nestaci, je tu dalsi moznost..

02. dub 2016 09:37

Clanek TADY

Re: Pokud ani JCW nestaci, je tu dalsi moznost..

02. dub 2016 18:46

Video tu: https://www.youtube.com/watch?v=6Fj_kjT-xMA

Re: Pokud ani JCW nestaci, je tu dalsi moznost..

02. dub 2016 19:15

Bude to asi raketa, jenže... sice nechci bejt ošklivej, ale když mě se tak zoufale nový Miníci prostě nelíbí.
Už druhá gen. je pro mě na hranici vkusnosti, natož tohle, o všech těch klubmanech country manech a jinejch manech nemluvě.
Je mi smutno když vidim, že zákazníci jsou ochotný tohle kupovat, k Mini to má daleko jak velikostí, roztomilostí tak hmotností.
PS: ale interiéry těch novejch naopak vážně žeru :)

Re: Pokud ani JCW nestaci, je tu dalsi moznost..

02. dub 2016 21:36

ja mam jediny problem s tim, proc tento vykon neni uz v serii a vykon eSka ma v soucasne dobe kde jakej kombik nizsi stredni tridy :-(

Re: Pokud ani JCW nestaci, je tu dalsi moznost..

02. dub 2016 23:18

MiniMike píše:ja mam jediny problem s tim, proc tento vykon neni uz v serii a vykon eSka ma v soucasne dobe kde jakej kombik nizsi stredni tridy :-(



Presne, sám sa začínam obzerať po niečom inom kedže to čo ponúka MINI v 3.gen sa mi okrem motora vo WORKS-e nič nepáči a to čo dokážem vydupať z mojej druhej generácie je škoda investície...

Re: Pokud ani JCW nestaci, je tu dalsi moznost..

03. dub 2016 12:36

MiniMike píše:ja mam jediny problem s tim, proc tento vykon neni uz v serii a vykon eSka ma v soucasne dobe kde jakej kombik nizsi stredni tridy :-(


Neni vsetko o maximalnom vykone.... Dolezity je priebeh vykonu a krutiaceho momentu, zladenie s prevodovkou a hlavne prenos vykonu cez tie dve predne kolesa na vozovku... A v tom aktualne F56 S je velmi dobre, ba priam spickove. Neviem, ci by to mu 20-30 koni v serii - teda nieco na uroven JCW - pomohlo. Skor nie, lebo JCW praveze posobi v meste a do rychlosti 70-80 km/h ako pomalsie auto voci Cooper S.
(posobi, pri merani sa asi tie kone ukaze, nepopieram)

Re: Pokud ani JCW nestaci, je tu dalsi moznost..

03. dub 2016 14:05

Taky moc nechápu, k čemu by bylo 300 koní v sériovém Mini Cooper S. A kdo by si ho koupil, vzhledem k velkému navýšení ceny za nutně mnohem kvalitnější díly?

Jaké kombíky nižší střední třídy mají 190 koní a hmotnost 1200 kg?

Re: Pokud ani JCW nestaci, je tu dalsi moznost..

03. dub 2016 21:50

Ja vim, ze neni o maximalnim vykone, ale uz jenom ty cisla neco naznacuji... proste uz jen z pricipu mi prijde dvoulitr s 2 turby co ma 190koni dost malo.... proste kdyz se srovnavaji ostre hothatche, tak Mini v teto kategorii skoro vubec neni, protoze ho predbehne Ford, Renault, Seat a mohl bych pokracovat.... a pri cene co Mini stoji, je jeste z techto aut i vlastne nejdrazsi....

A jinak k tem autum:
- Leon kombi - 280koni, cena 712tisic, vaha 1450kg
- Golf Variant - 300koni, cena , 999tisic, vaha 1600kg
- Mini - 190koni, cena (bez vybavy) 605tisic, vaha 1250kg

Urcite bych mohl hledat dal... samo v kombikach toho nakonec tolik neni, ale ve 3dv a 5dv bych mohl pokracovat.... proste si myslim, ze jako premiove auto by ten vykon mel byt vyssi... i pri te cene...

Re: Pokud ani JCW nestaci, je tu dalsi moznost..

03. dub 2016 22:20

MiniMike píše:Ja vim, ze neni o maximalnim vykone, ale uz jenom ty cisla neco naznacuji... proste uz jen z pricipu mi prijde dvoulitr s 2 turby co ma 190koni dost malo.... proste kdyz se srovnavaji ostre hothatche, tak Mini v teto kategorii skoro vubec neni, protoze ho predbehne Ford, Renault, Seat a mohl bych pokracovat.... a pri cene co Mini stoji, je jeste z techto aut i vlastne nejdrazsi....

A jinak k tem autum:
- Leon kombi - 280koni, cena 712tisic, vaha 1450kg
- Golf Variant - 300koni, cena , 999tisic, vaha 1600kg
- Mini - 190koni, cena (bez vybavy) 605tisic, vaha 1250kg

Urcite bych mohl hledat dal... samo v kombikach toho nakonec tolik neni, ale ve 3dv a 5dv bych mohl pokracovat.... proste si myslim, ze jako premiove auto by ten vykon mel byt vyssi... i pri te cene...


Už dál nehledej, nechám si svý MINI :banana:

Re: Pokud ani JCW nestaci, je tu dalsi moznost..

03. dub 2016 22:25

Těžko srovnávat MCS s GTI 300 koní. Ale je fakt, že JCW nebo GP jako flagships by mohly mít o pár desítek koní víc.

Cupra 290k má zrychlení 0-100 az 5,8 sekundy, Golf GTI 2.0 265k za 6,3 sekundy. JCWko za 6,5 sekundy, což není tak daleko. MCS za 6,8 sek.

Re: Pokud ani JCW nestaci, je tu dalsi moznost..

04. dub 2016 08:59

Nick píše:Těžko srovnávat MCS s GTI 300 koní. Ale je fakt, že JCW nebo GP jako flagships by mohly mít o pár desítek koní víc.

Cupra 290k má zrychlení 0-100 az 5,8 sekundy, Golf GTI 2.0 265k za 6,3 sekundy. JCWko za 6,5 sekundy, což není tak daleko. MCS za 6,8 sek.


Ok, ale nebude porovnavat charakter MINI vs. Seat/GTI (este mozno R ale GTI nie :blink: )

Re: Pokud ani JCW nestaci, je tu dalsi moznost..

04. dub 2016 11:00

No mě přijde, že hledat nějaké další výkonové rezervy a srovnávat Miniho JCW s více cestovními a univerzálními automobily typu GT je zbytečné.
Mini ať je jakékoliv, je docela ultimativní auto s na svoji váhu dostatečným výkonem a nedovedu si představit, kde bychom větší výkon 300k použili (přední pohon). Sáhněte si do svědomí, kolikrát (kromě okruhu a platí pro JCW) jste využili plný výkon motoru? Přijde mi to, že i když se snažím krotit, s 210k se občas člověk utrhne zbytečně přes čáru až moc. Vše platí pro normální provoz.
Jinak co se týče okruhu, ano zde by asi GP apod. upravné verze zasloužili větší výkonový odskok od civilního JCW. Otázka je jestli vůbec GP F56 bude a jak na tom bude, protože hrát si na okruhovku, nemít zadní sedadla a mít výkon jako JCW je zbytečné, snad jedině marketingově to může dát smysl.
Jinak ale já Miníky kvůli Golfu s větším výkonem nedám :-) Pořád je zde ten x faktor, koně sem koně tam! :banana:
Odeslat odpověď