No mě přijde, že hledat nějaké další výkonové rezervy a srovnávat Miniho JCW s více cestovními a univerzálními automobily typu GT je zbytečné.
Mini ať je jakékoliv, je docela ultimativní auto s na svoji váhu dostatečným výkonem a nedovedu si představit, kde bychom větší výkon 300k použili (přední pohon). Sáhněte si do svědomí, kolikrát (kromě okruhu a platí pro JCW) jste využili plný výkon motoru? Přijde mi to, že i když se snažím krotit, s 210k se občas člověk utrhne zbytečně přes čáru až moc. Vše platí pro normální provoz.
Jinak co se týče okruhu, ano zde by asi GP apod. upravné verze zasloužili větší výkonový odskok od civilního JCW. Otázka je jestli vůbec GP F56 bude a jak na tom bude, protože hrát si na okruhovku, nemít zadní sedadla a mít výkon jako JCW je zbytečné, snad jedině marketingově to může dát smysl.
Jinak ale já Miníky kvůli Golfu s větším výkonem nedám
Pořád je zde ten x faktor, koně sem koně tam!
_________________
Mini Cooper S 2004 125kW - kde je mu asi konec?
Mini ONE D 2005 65kW - musí se šetřit! Taky uz odjel...
Mini John Cooper Works - málo místa na jedno auto a sviště
Mini F56 S JCW Pro KIT - 2014 - už jako druhé auto